"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2011 m. gruodžio 10 d., šeštadienis

*varškės burbuliai

Šiandien prabudau ryte ir, kol kiti dar miegojo, susimąsčiau, kad labai noriu varškėčių. Tram pam pam, apie 12 val. jau tepenau IKI'nės "koridoriais"... kad galėčiau išpildyti mažuosius savo troškimus.
Taigi, kas gavosi matot viršuje. Justina išvadino mano keptus varškėčius-burbulius spurgom... ;D

Paruošimas: du varškės pakelius ištryniau su dviem kiaušiniais, šaukšteliu cukraus ir žiubsniuku druskos. Tada puoduką miltų sumaišiau su maždaug nubrauktu šaukšteliu kepimo miltelių ir supyliau viską į tą trintą mišinį. Paminkiau paminkiau ir formavau rutuliukus. Galiausiai kepiau aliejuje. (p.s. su Justina aptarėm, kad geriau kepti ant mažesnės ugnies, nes kitaip jie per daug noriai apskrunda)

Keista, mano liūdesiukų blogas tampa kažkokiu maisto blogu...

6 komentarai:

  1. nu tikrai tu to aliejaus tiek pripylei, kad jie nekepė, bet virė :D ir gavosi spurgos :P

    AtsakytiPanaikinti
  2. tai gerai, kad virė... taip ir turi būt, kaip tau tokie burbuliai iškeps laše aliejaus?:D

    AtsakytiPanaikinti
  3. pritariu Justinai, čia spurgos! ;D
    Rūta, o man visai patinka toks blogo krypties pasikeitimas :), bandysiu ir aš tokių pasidaryti, he he.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Alijošiau, čia turėtų būti mano mintys, o ne spurgų kepimai visokie ;D

    AtsakytiPanaikinti
  5. Spurgų kepimą irgi mintimis apipasakoji, tad nėra čia jokio nukrypimo. Aš irgi sau kartais leidžiu tokius nukrypimus ;]

    AtsakytiPanaikinti