"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2014 m. vasario 25 d., antradienis

Pirkiniai internetu*

Nežinau kaip jums, bet man yra labai malonu kažką gauti paštu: nesvarbu, ar tai laiškas iš draugės, ar pirkinukas iš ebay ar kito internetinio puslapio (pvz. manodrabuziai, buyincoins, allbeauty ir t.t.). Kai jau žinau, kad kažkas atkeliauja, nuo pirmos dienos imu nekantrauti ir dairytis paštininko su mintimi "gal man siuntinukas šiandien?". O jau gavus, kaip smagu "išlukštenti" savąjį "siurprizą" (tikriausiai taip pat kaip mažam vaikui Kinder kiaušinio viduje ieškoti žaisliuko)! Su laiškais viskas paprasta - jie visada džiugina, juos malonu skaityti ir jausti, kad kažkas tavęs nepamiršo, su siuntinukais - laimės reikalas, nes dažnai galima gauti ne tai, ko tikiesi. Dar būdama Lietuvoje užsikrėčiau Ebay "liga". Sunku suskaičiuoti, kiek įvairių daikčiukų esu gavusi, kiek jų esu pardavusi, mat pačiai kažkuo netiko ar neįtiko. Žinoma, kai kas rado vietelę ir mano "kišenėje". Kurį laiką buvau nustojusi pirkioti įvairias smulkmenas, tačiau man atrodo, jog ši "liga" vėl atsinaujina. Su ja sugebu kovoti tik drastiškiausiu būdu - palikdama vos kelis svarus banko kortelėje, kad nieko negalėčiau pirkti. Vis dėl to, jau kelis kartus nusileidau sau ir todėl šiandien kokią valandą strakaliojau iš laimės po namus, nes per 9 dienas gavau savo pirkinį iš buyincoins! Šiuo metu esu sau pažadėjusi, kad pirksiu tik tuo atveju, jei rasiu super duper extra dyyyyydelę akciją, kurios parduotuvėj niekada negausiu. Tai va, ką gavau šiandien:

  • Ecotools makiažo šepetėliai. Slapčia tikėjausi jų, nes išvaizda jų pasirodė identiška, nors nuotraukoje nebuvo parašyta, kad firma bus ecotools, o ir kaina laaabai vertė tuo abejoti. Mokėjau 2 svarus su keliom pyškėm, tuo metu, kai parduotuvėje rinkinukas kainuoja apie 20 svarų. Taip ir neišsiaiškinau, ar jie originalūs, ar tiesiog šauni klastotė, tačiau šepetukai nuostabūs, minkšti ir tikrai verti daugiau negu mokėjau, todėl man ir nebesvarbu kaip ten kas iš tikro yra. 10/10 balų vertas pirkinukas. 
  •  Antrasis daikčiukas, slėpęsis tame pačiame siuntinyje, - Tangle teezer plaukų šepečio analogas. Nors tikrąjį Tangle Teezer plaukų šepetį esu čiupinėjus kokią begalybę kartų tiek darbe, tiek parduotuvėj, už plastmasės gabalą 12 svarų niekaip nesiruošiau mokėti. Taigi ilgai nedvejojau radusi patinkantį analogą viso labo už 3 svarus... Galiu pasakyti tik tiek, kad šitas 3 svarus vertas plastmasiukas plaukus daug mažiau peša negu normalus šepetys, o ir galvą maloniai masažuoja besišukuojant, taip suaktyvindamas kraujotaką ir skatindamas plaukų augimą... Dabar čiupinėju tą šepetį ir galvoju, kad originale turėtų būti kiek minkštesni "šereliai", nes kito dalyko, kuo analogas galėtų būti prastesnis už originalą taip ir nesugalvoju. Žodžiu savo naująjį šepetį įvertinsiu 9 balais iš 10 vien todėl, kad jis yra kopija. 
 

Taigi likau labai patenkinta šiais dviem savo pirkinukais, kurie taip greitai mane pasiekė. Jeigu kam nors įdomu, dalinuosi keliais senais internetiniais pirkiniais (beveik visi jų turi kitus namučius, nes aš labiau mėgstu pirkti, sulaukti siuntinuko, o ne puoštis), o tų, kuriuos esu pasilikusi sau, nuotraukos senokai ištrintos. Šiaip iki šiol džiaugiuosi palaidine su laputėmis (yra Zara etiketės!!!) už 7 dolerius, rudu silikoniniu laikroduku, įvairių spalvų shamballa auskariukais, kuriuos kasdien seguosi keliaudama darban, savo "troliukų" apyranke (nuotrauka apačioje), rankine, kuri nors ir nėra didelė, bet ganėtinai tvirta (nėra nuotraukos) ir pan. Tikriausiai baigiant šį įrašą turėčiau prižadėti sau, kad ebay vėl netaps manija man, o skaičiusioms(-iems???) palinkėti gerų pirkinukų.

Geros nakties,
R.


















Mano mėgstamiausia apyrankė, kurios "troliukus" pamažu laimėdavau aukcione. Ji su manimi ir į Angliją atvažiavo. ;D







5 komentarai:

  1. nu žinok, va pirmas toks įrašas, kurį buvo tikrai labai smagu skaityt :))) nors man tos apžvalgos tai žin, buvo nebuvo :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. nu žin, bet man kažkaip sunku sugalvoti temas, kuriom rašyt. :)

      Panaikinti
  2. Oho, kiek ebay lobių :) o tuos ebay'inius eco tools ir aš turiu, taip ir nesupratau, ar gali būt tokia gera "padielka", nes jau švelnumas tai neišpasakytas :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. aha, nuostabūs šepetėliai, man net gaila naudot :D šiaip dabar tik mokinuosi jais naudotis, kol kas tik komapktinės pudros šepetuką naudoju :D

      Panaikinti
  3. Puikus įrašas :) Kviečiu tave sudalyvauti savo giveaway ir laimėti prizą :)
    http://laurajasiuleviciute.blogspot.com/2014/02/birthday-giveaway-coca-cola-cherry-lip.html

    AtsakytiPanaikinti