"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2015 m. sausio 22 d., ketvirtadienis

MUA šešėlių paletė: nuomonė, išbandžius pirmą kartą.

Labas,

  Prisipažinsiu, kad šiandien visą dieną tinginiauju ir nežadu net kelti kojos iš namų. Už lango tirpsta sniegas, ant šaligatvių gulinėja pliurzės (su mano batukais lygiu padu vaikščioti tokiu oru visai nesinori, nes jautiesi lyg galėtum išsidrėbti kiekvieną sekundę, o šiais metais, tarp kitko, "kiškį" jau esu pagavusi :( ), todėl tikrai nesiruošiu išsiristi iš savo šiltos lovytės... Na ne visą dieną aš čia taip gulinėju: išropoju, pasikrapštinėju namuose, bet po kurio laiko vėl į ją sugrįžtu. Traukia ji mane kaip magnetas! :D Ta proga sumąsčiau pasidalinti su jumis savo pačia pirmučiausia šešėlių palete. Haha! Man jau 25 metai, o aš nemoku gražiai pasidažyti vokų... Būtent dėl tos priežasties nusprendžiau įsigyti vieną paletę su keliomis ganėtinai neutraliomis spalvomis ir pradėti mokintis (visgi kartas nuo karto atsiranda proga, kada norisi nusipiešti VISĄ veidą :D, juk mes moterys - dailininkės).
  Pirmam kartui nusprendžiau nepirkti brangios paletės, nes nežinau, kiek čia laiko truks tie mano "mokymaisi" ir ar nenumesiu jos po kelių kartų... Išsirinkau vieną iš pigiausių variantų su man labai patikusiomis spalvomis - MUA šešėlių paletę "Hall of fame", kurią sudaro 12 perkamiausių MUA firmos šešėlių spalvų. Už šią paletę sumokėjau 4 svarus. 

  
  Taigi, šiandien išaušo pirmasis laisvadienis, kuomet nusprendžiau ją išbandyti. Pasirinkau du šviesius bei vieną tamsesnį atspalvį ir išsitepliojau taip, kaip mokėjau :D (rezultatas matomas nuotraukose). Gerai tiek, kad nematėt, kokia buvo mano veido viena pusė, kai pirmą kartą dėjau tamsiąją spalvą. Hahaha... kažkaip neapskaičiavau, kiek reikia "pakabinti" tų šešėlių ant teptuko (mat juos dėjau ne su duotuoju "teptuku", o iš priešistorinių laikų turėtu ir kažkaip į Angliją sugebėtu atsivežti Essence firmos šepetėliu) ir pamiršau, kad perteklių reikia lengvai nupūsti ar nukratyti... :D Trumpai tariant, galvojau, kad man iš viso net vienos akies nelemta pasidažyti. Bet kažkaip atsargiai pavaliau, susitvarkiau ir netgi kitą akį nusipiešiau. :)

 kokios raukšlėtos mano akys... :( gryna senatvė...

  Nelabai nutuokiu apie šešėlių pigmentacijos reikalus, bet pasirodė normaliai pigmentuoti, nereikėjo milijoną kartų tepti, kad pasimatytų norima spalva. :) Tikrai manau, kad neapsipirkau su šia palete, ir kad kainos ir kokybės santykis yra labai geras. Tuo labiau, kai aš tikrai jos nenaudosiu kiekvieną dieną, o tik kartais... Šį įrašą rašau vakare, todėl galiu pasakyti, kad šešėliai neblogai išsilaikė, nors nenaudojau jokio pagrindo, neatrodo, lyg būtų subėgę į raukšles. Tad manau, kad viskas su jais labai gerai. Tiesa, turiu vieną priekaištą pakuotės gamintojams - mano turima paletė laaabai sunkiai atsidaro - ji tarsi sutverta nagams nusilaužti. :(
  Prašau labai neteisti už netaisyklingą (galbūt man netinkantį) akių makiažą, bet pasidažiau taip, kaip išėjo :). Laukiu visokiausių komentarų, patarimų, atsiliepimų, jeigu ir jūs naudojate tokią pačią ar kitą MUA paletę, o gal tiesiog norite man parekomenduoti savo mėgstamiausią. :)


R.

p.s. mano plaukai pasiekė naują pūtimosi stadiją, kurios anksčiau dar nebuvau pastebėjusi.

14 komentarų:

  1. As dar nesu bandziusi jokiu Mua produktu, bet pastebejau, kad merginos blogeres tikrai megsta. Tavo paletes spalvos tokios grazios, mano mylimiausios :) beje, jokios kritikos del makiazo, mano nuomone, labai graziai saikiai padazyta, tad tik drasiai pirmyn! ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na MUA kosmetika yra labai pigi lyginant su kitomis firmomis... Aš turiu nemažai MUA firmos nagų lakų, nes jie labai pigūs ir gražių spalvų, nepasakyčiau, kad gerai laiko, bet man jokie nagų lakai ilgai nesilaiko, nes nenaudoju jokių top coat, base coat... Tai va šita šešėlių paletė, galima sakyti, buvo antras mano išmėgintas MUA gaminys. Spalvos man irgi labai fainos, džiaugiuosi, kad yra nemažai šviesių nude spalvų... :) Ačiū už komentarą, labai malonu sulaukti.

      Panaikinti
  2. Apie sia palete girdejau daug gero. Vienu metu buvo diiiidele banga nusipirkti butent sia palete, nes jos spalvos atitinka Naked 2 (aisku ne kokybe). As noreciau isbandyti MUA ne tik palete, bet ir nagu lakus. Cia toks tarsi "sportinis interesas". :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kaip jau minėjau, nagų lakai nėra labai geri, tačiau už tokią kainą tikriausiai nėra ko ir tikėtis... šiaip yra labai gražių spalvų, kas mane ir paperka. Galit pasibandyti :) O paletė man vis labiau patinka, nes ją sudaro ne tik blizgūs šešėliai, bet ir matiniai... šiandien pasitepliojau matiniais, tai super :) kažkaip natūraliai atrodo, nerėžia akies, kad neskoningai prisitepus ir pan :)

      Panaikinti
  3. puikiai atrodai ir labai smagiai skaitosi tavo blog'as :) sekmės!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aš taip pat turiu šią paletę, jau turbūt antri metai. Labai esu patenkinta rudais atspalviais. Asmeniškai man, reikia nepagailėti priemonės, kad spalva gražiai pasimatytų, bet čia jau nuo skonio tikriausiia priklauso ;)

    aavahg.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nu man pasirodė, kad priemonės nereikia labai daug, kad graži spalva būtų. :) nežinau, gal ryškesnį makiažą darant ir reikia daugiau tepti...:) bet spalvos vis tiek nerealios :))) o dar už tokią kainą...

      Panaikinti
  5. Puikiai atrodo! Man MUA paletės labai patinka, daug ką galima su jomis nuveikti, o ir spalvos pakankamai universalios :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš jau šitą paletę pradedu įsimylėti. Prieš porą dienų pasitepliojau matinėmis spalvomis, tai taip gražiai atrodė... :) beje, jei neklįstu, dabar yra šioks toks sale mua puslapyje internete... :)

      Panaikinti
  6. Gražūs antakiai pas tave :) Labai tvarkingi ir gera forma

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ačiū. Keista, kad patiko. Tik vieną kartą buvau pas meistrę, bet nusprendžiau, kad antakiams neverta pinigų mėtyt. :D Tad visada "raviuos" pati... pešioju tik ten, kur ne vietoj išauga, formos nekeičiu (nes tikrai nemoku) ir neploninu (nes neįsivaizduoju, kaip atrodyčiau) :D

      Panaikinti