"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2012 m. liepos 26 d., ketvirtadienis

Iš virtuvės*

 Justina, va tau ir laukta pyrago fotkė. Šįkart jis buvo VALGOMAS! O tai tikrai didelis pasiekimas mano kulinariniame gyvenime... Receptą rasite čia. Klaidos, kurias dariau: reikėjo šokoladą (ir galbūt obuolius) labiau susmulkinti, ir šiaip galėjau daugiau tešlos pasidaryt... :D


Vakar ryte buvau ganėtinai aktyvi, todėl pameikinau tinginį su razinomis (mielai būčiau pridėjusi riešutukų, bet neturėjau)... Nubalsavus tinginys buvo skanesnis už pyragą (balsavo vienas žmogus ;D)!


O čia mano nepavykėliai, dar toje stadijoje, kai Rūta turėjo dėl jų vilties... (Raminta, tavo labai geras rankšluostis. Mano, deja, is missing :/ gal senoj chatoj??)

4 komentarai:

  1. :D :D :D
    šiaip tai kai aš atvarau, tai tada tik - vaaaarom į Hesą, nei pyrago, nei nieko :( o va tas žmogus, tai jau ir balso teisę turi :/ kokia neteisybė :/

    AtsakytiPanaikinti
  2. tai kai kitą kartą atvarysi, kepsim kartu pyragą :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Gražiai atrodo pyrags :) Respekts nuo kulinaro Alijošiaus :D

    AtsakytiPanaikinti