"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2013 m. rugsėjo 20 d., penktadienis

Skaičiau

Perskaičiau knygą gal po metų pertraukos (kalbu apie grožinę literatūrą, kuri tiek laiko buvo nustojusi man egzistuoti) - čia tai pasiekimas! Gaila, kad esu šiek tiek susikrimtusi, kad perskaičiau romaną tikrąja ta žodžio prasme, o ne detektyvą ar pan. Vis dėlto maždaug 500psl. kompe įveikiau per porą dienų. Jaučiu, kad pamažu grįžta mano noras skaityti, nes kurį laiką net negalėjau pažiūrėti į knygas (tikriausiai dėl priverstinio skaitymo mokslams). Tikiuosi, kad greitai perskaitysiu ir nebaigtą skaityti vampyrės dienoraščio dalį, kuri guli ant stalo ir vis labiau man mojuoja rankutėm.

p.s. mano kuklia nuomone reikėtų išversti ne "Penkiasdešimt pilkų atspalvių", o "Penkiasdešimt Grėjaus atspalvių"... nors gal ir ne, bet daug logiškesnis pavadinimas būtų, nes niekur knygoje neminima pilka spalva, o tik "penkiasdešimt atspalvių", o pagr. herojaus vyro pavardė Grėjus. :) 


11 komentarų:

  1. Kristianas jo vardas, koks tau dar Grėjus! nesuprantu ką čia tuo norėjai pasakyt :D
    Ir čia užuomina su ta pilka spalva apie jo tą tokį pošlumą :) visi mes turim tą tipo tamsią pusę :) krč, viską pati žinai, ką aš čia dar aiškinu :D Gal kai tu ėmei skaitei knygą ir pasakei man tai, ėmiau suvokti, kad man ji tikrai patiko :)

    Ir tas tavo pasakymas 'omg, čia romanas!!! kas per šūdas tie romanai! einu ieškot gyvenimo prasmės pas Dostojevskį :D nu žin many :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nu vardas kristianas, pavardė Grėjus, o ji knygoje daug kur kreipiasi "pone Grėjau" ir pan. Neįžvelk gilių prasmių, niekur nebuvo kalbama apie jokią pilką spalvą, kuri nėra net tamsi. Juoda tamsi. Kodėl tada ne 50 juodų atspalvių? Minėta knygoj tamsuma, ne pilkuma. Nu anyway čia mano nuomonė. P.s. Kodėl knygoje minima tik 50atspalvių, o ne 50 pilkų atspalvių, kai anastazija galvoja apie grėjų?

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ai aš matau, kad parašiau "vardas Grėjus" :D norėjau parašyt pavardė. Kęstas mane jaučiu blaškė, kai rašiau. :D žodžiu keista knyga. Nežinau ar man patiko.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Nelabai man tokie romanų romanai patinka! Nes sorry bet juose nesąmones rašo, daugiausia viskas idealizuota ir t.t... Geriau visokie davinčio kodai man. :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Bet, kad, man atrodo, pati Ana yra galvojusi apie tai kodėl jį pravardžiuoja pilkais atspalviais :)kažką tikrai apie tai skaičiau, jeigu tik neklystu. Atsimenu, kad jį vadino 'mano mieli, pilki atspalviai'. Ir va, aš galvoju, kodėl tai ne juoda spalva, dėl to, kad tai lyg pvz. tokia lyg ir nematoma pusė, pvz. kaip aklumas, tu tada nieko nematai :) Arba čia galbūt labiau tiktų, kai pats nesuvoki savo blogosios pusės, o pilka spalva rodo tokį kaip ir sugedimą, ne taip kaip turėtų būti :) Pats Kristianas yra sakęs, kad geriau su juo neprasidėti ar kažkaip panašiai :) Aišku, čia galima daug ko prisigalvoti, aš čia tik taip svaigstu :D
    Nu bet vis tiek čia galvoju, kad autorė labai gudriai pavarė su tuo dviprasmišku pavadinimu :D man labai patiko, nebuvau apie tai pagalvojusi.

    Ir kai jau pati skaitai romaną, nu negalima sakyti, kad romanai užpisa. Tai jei jie užpisa, tai kodėl tada jį skaitai? :D Čia netinka pasakymas - ai, va, pradėjau skaityti, reikia pabaigt :D

    Ech, pirmai su telefu buvau geresnį komentarą parašiusi :/

    AtsakytiPanaikinti
  6. Ne pilki atspalviai, o penkiasdešimt atspalvių jį vadina!:)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Skaičiau, nes susidomėjau, kodėl visos panos taip giria tą knygą... :P

    AtsakytiPanaikinti
  8. pilkais irgi vadino! nu tikrai skaičiau 'mano mieli, pilki atspalviai'! :D

    Tai tada neužpisa tavęs tie romanai :D
    Krč, nesvarbu, eik skaityt antrą dalį, aš tau tada galėsiu pasakyt apie tą gerą vietą :D

    AtsakytiPanaikinti
  9. ai gerai. eisiu paskaitysiu antrą dalį. Kątik atsisiunčiau... ;D p.s. vien dėl įdomumo, kas ten toliau dėsis

    AtsakytiPanaikinti