"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2013 m. rugsėjo 18 d., trečiadienis

Kasmetinis rudeninis įrašas

Oficialiai skelbiu karštųjų gėrimų sezoną atidarytu! Arbatos, kakavos, kavos, 3in1 kavyčių neišplauti puodeliai nuo šiandien pradės oficialiai rikiuotis pas mane ant stalo, o išplauti bus tik tada, kai nebebus vietos pastatyti dar vienam nešvariam. Kas turi šį bjaurų įprotį (palikinėti neplautus puodelius ant stalo, o sekantį kartą darytis į naują neišplovus seno), tas mane supras. Aš vis dar negaliu patikėti, kad baigėsi vasara ir jau praėjo daugiau nei pusė rugsėjo. Ir lietus, lyjantis jau kelintą dieną iš eilės, rodo, kad apsireiškė ruduo. Ši drėgmė ir vėsuma mane gerokai išgąsdino, todėl vakar prigriebiau šiltą žieminį megztuką.


Dar trumpai iš šiandienos:
1. Užgijo mozolis. Wuhu!
2. Iškilo klausimas: ar jūs vairuodami (pvz. persirikiuodami) žiūrite tik pro veidrodėlį, ar dar žvilgtelite ir per petį? Baisus nerimas dėl Regitros praktikos, nors ji dar tolokai.
3. Sutraukė pieną! Norėjau pasidaryti kavos su pieno puta, o čia blem pieno puta ir neteko pasidžiaugt. :D Trys burnos ragavo pieną ir visos konstatavo, kad pienas dar nesugižęs... pasirodo blogi mes diagnozuotojai.
4. Sutvarkiau Mekos narvelį. Pelėnas piktai žiūrėjo į mane, tikriausiai dėl vakar paminkymo pyksta.
5. Kęstė gamino pietus: pliusas - nereikėjo man gaminti nieko, minusas - virtuvėj bardakas.
6. Penktadienį pas mamuką dardėsiu.
7. Negaliu nustoti džiaugtis laimėtu iššūkiu prieš cukiniją! (flex)

2 komentarai:

  1. aš tai norėčiau cukinijos blynų! om nom nom!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kepiau užvakar berods. Kažkokie riebūs gavosi, nepatiko;) bet kaip kas iš darbo išbadėjęs grįžo ir suvalgė :D

    AtsakytiPanaikinti