"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2015 m. vasario 17 d., antradienis

Liebster Award*** iššūkis

Sveiki,

Nežinau, kas vakar buvo nutikę liūdno debesiuko tinklaraščiui, bet mano naršyklė niekaip jo neatidarė (niekam tokių problemų nebuvo išskyrus mane :( ). Matyt tinklaraštis buvo supykęs ant manęs. Vakar labai liūdėjau, šįryt net susapnavau, kad jis vėl veikia. Haha! Spėkit, ką dariau iš karto pabudusi? Ogi bandžiau prisijungti... ir pavyko! Liūdnas debesiukas vėl mano nagučiuose. Ta proga nuo jo nupūčiau dulkes ir šiek tiek atnaujinau (kaip jums minion'o bučinukas?).
Paskutiniame įraše minėjau, kad iš tinklaraštininkės Paulinos (spausti čia) gavau iššūkį, pavadinimu Liebster Award! Šis iššūkis skirtas tinklaraštininkams atrasti daugiau skaitytojų ir populiarinti savo puslapiukus. :) 

Pagrindinės Liebster Award iššūkio taisyklės:
  • nurodyti savo įraše, kas tave nominavo iššūkiui (aš tai jau padariau :D);
  • paskirti šį iššūkį 11 bloger'ių, kurie turi mažiau nei 1000 sekėjų (aš itin tikau šiam punktui su savo 12 brangiausiųjų skaitytojų :*);
  • sugalvoti 11 naujų klausimų savo išrinktiems nominantams;
  • jeigu norite, galite pateikti 11 atsitiktinių faktų apie save;
  • perspėti tinklaraštininkus, kuriuos nominuojate, kad jie buvo pakviesti dalyvauti šiame iššūkyje;
  • atsakyti į 11 klausimų, kuriuos uždavė žmogus, nominavęs jus šiam iššūkiui;
  • pranešti tinklaraštininkui, kuris jus nominavo, ar priimate iššūkį. (padaryta prieš kelias dienas!)
Su nekantrumu kimbu į Paulinos užduotus klausimus! ;D

1. Kaip/kam išleistum milijoną?
Klausimas skamba lengvai, tačiau iš tikro yra labai sunkus ir suktas. Ilgai negalvojusi pasakysiu tai, kas šauna į galvą. Pirmiausiai manau nusipirkčiau sau ir Kęstei butą. Kadangi nepretenduojam į labai prašmatnų, tai dar daug pinigų liktų. Tada nusipirkčiau sau mašiniuką, mažą, paprastą ir nemandrą, tikriausiai kokią Audi A3. Tada dar liktų pinigų, tai tikriausiai reiktų kažkur investuoti, kad pinigai darytų pinigus... :D O kas liktų paaukočiau kam nors.
2. Koks tavo mėgstamiausias maistas?
Labai įvairus. Šiuo metu dievinu vaisių kokteilius (todėl viename iš savo užduotų klausimų apačioje prašau, kad kas nors pasidalintų recptais, jei irgi mėgsta tokius), tačiau niekada neatsisakau suvalgyti mėsainio su bulvytėmis. Žodžiu, valgau viską, ko noriu ir ką turiu! :D Vis planuoju pradėti maitintis sveikai, bet mano skrandis sako "ne". :D
3. Ar mėgsti gauti/dovanoti dovanas?
Labai mėgstu. Patinka ir pačiai dovanoti ir kai man dovanoja. :P
4. Koks tavo mėgstamiausias metų laikas ir kodėl?
Tikriausiai tie tarpai tarp pavasario ir vasaros, bei tarp vasaros ir rudens, kuomet kieme galiu vaikščioti su megztuku (nes tada nėra nei per šalta, nei per karšta).
5. Ką rinktumeisi, raudoną lūpdažį ar eyeliner'į, jeigu tektų naudoti tą produktą visą gyvenimą?
Eyeliner'į, nes vis tiek labai labai retai dažausi raudonu lūpdažiu.
6. Ar mėgsti žvakes? Koks mėgstamiausias kvapas?
Taaaip! Laaabai! Va ir atostogoms grįžusi į Lietuvą priverčiau Justulę mane nuvežti į Ikeą, nes norėjau išbandyti Ikea žvakes, o UK manęs į Ikea niekas nenuveža. :'( Patinka labai įvairūs kvapai. Neturiu mėgstamiausio. Dar namuose naudoju "elektrinį" AmbiPur oro gaiviklį, turiu kelių kvapų papildymus. Va ten tai gerai užkveeepina mūsų kambariuką.
7. Kokia tavo mėgstamiausia šalis?/Kur norėtum gyventi ir kodėl?
Tikriausiai Lietuva? Bet be UK niekur kitur ir nebuvau, tai sunku lyginti. UK irgi visai smagu, bet Lietuvoj maistas skanesnis, čia gyvena draugai, mamukas, lengva bendrauti (Nors dabar esu kažkokia kaip daužta, nes Maximoj šiandien kažkokiai babutei pasakiau "sorry", kai į ją vos neatsitrenkiau... Blemba paskui kaip susigėdau... Kažkaip mažoka tų dviejų savaičių persiorientuoti :D). Bet kokiu atveju šiuo metu renkuosi Lietuvą ir kai susitaupysim užtektinai euriukų butukui, mes čia grįšim visam laikui. :P Yay!
8. Ką dažniausiai (kasdien?) vilki?
Dažniausiai/bene kasdien vilkiu Asos uniformą: raudona maikė su "emblemom" ir pilkos kelnės su kišenėm. Nekenčiu jos, nes jau metus laiko ją nešioju ir man ji toookia nusibodusi. Norėčiau į darbą vilktis savo rūbus, nes dabar improvizuot galiu tik su kojinėm. :D
 9. Kokia tavo mėgstamiausia spalva?
Huh... Nežinau. Patinka juoda, pilka, ruda, tamsiai žalia, ryža, medaus spalva, tamsiai mėlyna. Vienu žodžiu - daug!
10. Ar geri kavą? Jei taip, ar dažnai?
Geriu kavą beveik kiekvieną rytą. Dažniausiai renkuosi 3in1 kavytes, kartais darausi savo, kur pripurškiu daug grietinėlės ant viršaus.
11. Ar turi kokių fobijų? Jei taip, papasakok, kokių.
Didžiausia fobija - prarasti artimuosius... Na nežinau, ar čia fobija, bet to tikrai bijau. Šiaip dar didelė fobija - sujaukti kambariai, nes mane tada nervas ima... Per kiekvienas išeigines turiu būtinai susitvarkyti, nes kitaip vaikštau burbuliuojanti ir surūgus. :/

Faktai apie mane:
1. Esu ta mergina, kuri niekada neturi, ką apsirengti.
2. Negaliu išgerti dviejų pirktinių kavos puodelių, nes pradeda skaudėti skrandį.
3. Ir nekenčiu ir džiaugiuosi savo darbu.
4. Dažnai imu burbėti, pati to nejausdama.
5. Kiekvieną savaitgalį būtinai "turiu" sau ką nors nusipirkti, nors ir mažą smulkmeną.
6. Noriu pradėti sportuoti, žinau, kad man to tikrai reikia, bet niekaip neprisiverčiu.
7. Mėgstamiausias paukštis - pelėda. Nes jos laaabai juokingos.
8. Nemoku vaikščioti apsiavusi bateliais, tiksliau man jie yra labai nepatogūs, todėl turiu gal tik vieną porą, nukištą neaišku kur.
9. Nemėgstu išsišokėlių ir tikiuosi, kad pati tokia nesu.
10. Nepažįstamiems atrodau rami, draugams, tikiuosi, neatrodau rami. ;D
11. Turiu instagramą: http://instagram.com/cindecka/?modal=true

 Tikiuosi patiko mano atsakymai ir faktai apie mane, o dabar klausimai nominantams:

  1. Kokio tipo maistą dažniausiai valgai: sveiką ar nesveiką? (jeigu sveiką, pvz. dažnai geri smoothie'us, tai prašom parašyti savo mėgstamiausią receptą, jeigu nesveiką, įvardink pvz. savo skaniausio mėsainio pavadinimą ar pan.)
  2. Mėgstamiausia kosmetikos firma?
  3. Mėgstamiausias posakis ar frazė?
  4. Ką šiuo metu veiki: dirbi, mokaisi mokykloje, studijuoji?
  5. Kokius blog'ų įrašus labiausiai mėgsti skaityti ar pati rašyti?
  6. Mėgstamiausia tavo knyga/filmas/serialas? (gali pakomentuoti išsirinkusi vieną arba jei nori visus :P)
  7. Kokia šventė tau labiausiai patinka?
  8. Kiek pinigų dažniausiai išleidi per mėnesį įvairioms šmutkėms (kosmetikai, drabužiams, namų dekorui ir t.t. žodžiu, viskam, kas nėra maistas ar mokesčiai už butą)? (Gali neatsakyti, jei manai, kad tai ne mano reikalas. Aš smalsauju, nes noriu palyginti, ar esu pinigų švaistytoja, ar visai gerai atsilaikau silpnybėms.)
  9. Ar turi instagram'ą? Jei taip, įdėk nuorodą.
  10. Be kokio daikto/augalo/gyvūno neįsivaizduoji jaukių namų?
  11. Mėgstamiausia drabužių parduotuvė?
 Taigi, labai norėčiau, kad šių blog'ų autorės atsakytų į mano klausimus, o jei patingės, na, nieko tokio ;) :

http://tunusipelnei.blogspot.com
http://zuikiopasaka.blogspot.com
http://beautybyzivile.blogspot.com
http://smellofpeony.blogspot.com
http://mintyselaukuose.blogspot.com
http://www.aureliabu.lt
http://lithuaniabeauty.blogspot.com
http://mydiearyblog.blogspot.com
http://veidrodeli.blogspot.com
http://asciaesu.blogspot.com
http://ilovemanythings.blogspot.com

Ačiū, kad perskaitėte! :) Laukiu komentarų! :)
R.

15 komentarų:

  1. mhm, privertei :D kas ten paskui verkė, kad niekur nebenori ir kad šalta, ir kad išvis gal nebevarom į tą Ikeą :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. nu ai vis tiek iš anksto užsisakiau, kad noriu...ir vis tiek važiavom :D

      Panaikinti
  2. aš dabar deginu tą cinamoninę žvakę, tai kvepėjo labiau neuždegta :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ačiū už nominaciją, buvo smagu paskaityti tavo atsakymus, o ir atsakinėti, tikiu, bus įdomu!
    O į temą, mano mėgstamiausias visų laikų kokteilis - avokadas+bananas+kokoso (arba migdolų) pienas. Skamba gal neįspūdingai, bet man pranoksta visokius karamelinius ir šokoladinius :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. būtinai pabandysiu :) aš dažniausiai geriu bananas plius kivis plius kokosų vanduo arba kokios nors multivitaminų sultys "praskiedimui". toks rūgštokas būna :D

      Panaikinti
  4. Man atrodo visos merginos neturi ką apsirengti :) Kaip tik ryte tai galvoju, dabar skaitau va atėjus iš vinted į įrašą ir galvoju, kad tai turbūt vienija pasaulio moteris visai nepriklausomai nuo jų stiliaus.

    Salomėja (venividi.lt)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. tai jau jo... ir atrodo pilna spinta rūbų, visi patiko, kai pirkau... o va reikia apsirengti ir pasirodo, kad nieko neturiu :D

      Panaikinti
  5. aš vakar atlikau šitą iššūkį ir nominavau tave, o tu iš naujo mane nominavai :D bet ačiū :D tiesiog atsakysiu kitame įraše į tavo užduotus klausimus, bus smagu :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Žinau, klausimai kiti, tiesiog būtų smagu sužinoti tavo nuomonę į juos;)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Balsu juokiuosi iš tavo "sorry ir bobutė" istorijos :D Prisiminiau, kai pati grįžau po labai ilgo laiko iš Anglijos namo į Lietuvą... ir tu tikrai žinai, apie ką aš dabar kalbu... Anglijoj tas mandagumas ir jo egzistavimas visur (autobuse, universitete, parduotuvėj ir t.t.) tiesiog įsikala į galvą ir aš kartais jaučiuosi kaip vaikščiojantis 'sorry, cheers, thank you' :D Tai man buvo irgi situacija, kai Lietuvoj Maximoj pardavėjai sakau: 'Thank you', kai ji man padavė grąža... ji žiauriai sutriko ir atgal man sako: 'A ja paanglinski ne ciut ciut... paruski paruski... palitovski... no paagnliski' ar kažkas panašaus :DD ji, matyt, pagalvojo, kad aš anglė... nes kai ji pradėjo skanuot prekes, aš buvau į telefoną įsižiūrėjus ir nepasisveikinau su ja... tai ji neturėjo šanso išgirst, kad aš lietuvė :DD žodžiu, jin ten pradėjo sakyt, kad nemoka anglų visom kalbom... aš sakau: tai kad, pone, aš lietuvė... :D tai jai išvis tada buvo ŠOKAS :DDD
    Šiaip šaunūs atsakymai :) O Liebster Award ir kiti tag'ai plinta kaip virusas dabar :D Greit pasidarys nuobodu :D Bet iš kitos pusės, nemažai įdomių blog'ų atradau :)
    ___
    http://inmyflowoflife.blogspot.co.uk/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. joo... žinau žinau, visur visi atsiprašinėja, dėkoja... o čia susiraukę visi vaikšto. :) o man tikrai po metų laiko yra sunku adaptuotis. dar ir dabar einu į parduotuvę, ar kur nors kitur, ir galvoju, kaip čia angliškai reiks pasakyti, kaip čia turėtų skambėti. O paskui suvokiu, kad gi Lietuvoje esu, nereikia jokios anglų kalbos čia. Na bet po poros dienų jau išskrendu, tai jaučiu, kad Anglijoj dabar imsiu lietuviškai su pardavėjom šnekėt :D

      Panaikinti
  8. uztrukau, bet i klausimus atsakiau :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Trečias kartas nemeluoja :D
    http://www.violetiniailaukai.blogspot.com/2015/03/kaupiau-kaupiau-pasokinejau-ant-batutu.html

    AtsakytiPanaikinti