"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2015 m. vasario 1 d., sekmadienis

Iššūkis: ką rinktumeisi?

Prieš porą dienų iš tinklaraštininkės Živilės (tinklaraštis čia) gavau iššūkį, pavadinimu "Ką rinktumeisi?". Labai smagu, kad buvau nominuota šiam iššūkiui, nes kol kas tokio tipo įrašų pas mane blog'e nebuvo. Tikiuosi, kad šiuo įrašu visi man skirti iššūkiai nesibaigs! :P

Tai ką, pasiraitoju rankoves ir pradedam!

1. Ką rinktumeisi: atsisakyti šokolado ar makiažo?
Nu klausykit, pirmas klausimas, o toks suktas! Aš labai mėgstu šokoladą, bet mėgstu ir pasimaliavoti... Tai nežinau, ką čia rinktis. Tikriausiai atsisakyčiau biškutuko šokolado ir biškutuko makiažo. Gerai? :)


2. Ką rinktumeisi: atsisakyti visų savo turimų akių šešėlių/palečių ar lūpdažių/lūpų blizgesių/lūpų balzamų?
Atsisakyčiau visų šešėlių, nes neturiu jų daug! :D Labai paprasta. Ir šiaip, manau, kad kasdienai man tikrai nereikia jokių palečių, o vat be balzamų ilgai neišgyvenčiau, nes dažnai suskilinėja lūpos. :( Šiaip galėčiau atsisakyti ir lūpų dažų, nes jais daugiau pasidažau pabandymams, o iš namų man nedrąsu eiti, nes mėgstu visokius ryškius raudonus lūpdažius, o tai kasdienai nelabai tinka. Žinoma, jeigu pasišokt, tai visom keturiom už!!!!

3. Ką rinktumeisi: dabar pat nusikirpti plaukus labai trumpai ar niekada gyvenime jų nebekirpti?
Nusikirpčiau! Norėčiau kokio "inverted bob"! :P Bet matyt dar nepribrendau kirpimui, o itin laabai trumpam, nes man netiktų :).

4. Ką rinktumeisi: niekada nebepirkti kvepalų ar dušo želė ir kūno kremų?
Kaip ir Živilė, nebepirkčiau dušo žėlė ir kūno kremų... Irgi prausčiausi muiliuku, arba kaip paršelis į gasulo/rasulo molį įšokčiau! :D O va kvepalai man - būtinas reikalas. Man patinka skaniai kvepiantys žmonės ir aš pati noriu skaniai kvepėti.

5. Ką rinktumeis: visą gyvenimą lakuoti nagus tik pastelinėmis/šviesiomis/neutraliomis ar ryškiomis/tamsiomis/blizgiomis spalvomis?
Pastelinėmis. Man patinka pastelinės... Nors kai pažiūrėjau į savo nagų lakų kolekciją, tai beveik visi ryškūs... Nesupratau? :D


6. Ką rinktumeisi: dabar pat drastiškai pakeisti plaukų spalvą, ar visą gyvenimą praleisti nedažytais, natūraliais plaukais?
Šitas klausimas man atrodo pats sunkiausias. Šiuo metu esu atsiauginusi pusę savo natūralių plaukų, tai žinau, ką reiškia tas laukimas... Beet man labai patinka įvairios plaukų spalvos (dabar slapta svajoju apie šviesius rožinius plaukų galiukus), todėl rinkčiausi pirmą variantą. Dažom! Dažom! :D Juk atsiauginti įmanoma!

7. Ką rinktumeisi: jei gautum 1000 eurų, išleisti juos drabužiams ar kosmetikai?
Nafik. Nusipirkčiau converse'us (planuojamas pirkinys pavasariui), o kas liko pasilikčiau kojinėj! Kosmetikos šiuo metu turiu užtektinai, rūbų irgi plius minus užtenka. Aišku, tenka vis pasipildyti, bet Kęstė man burba, kai daug pirkiot pradedu.

8. Ką rinktumeisi: ar visą likusį gyvenimą vaikščioti palaidais plaukais, ar surištais į kuodą?
Tai tikriausiai palaidais, nes kuoduką tik namie nešioju.

9. Ką rinktumeisi: visiškai nusiskusti antakius, ar pasidaryti ryškų juodą permanentinį dažymą? 
Nusiskusčiau tikriausiai, nes ar taip, ar taip greitai atželia bjaurybės! :D Nespėju pešiot.

10. Ką rinktumeisi: visam gyvenimui atsisakyti makiažo ar papuošalų?
Papuošalų, nes retai kada pasipuošiu kažkuo daugiau nei auskarais. Neturiu nė vieno žiedo, turiu tik vieną sau patinkančią, bet laaabai retai užsidedamą, apyrankę. Turiu kelis kaklo papuošalus, bet juos taip pat iš spintos ištraukiu tik esant "progai".

Na va! Atsakiau! Dabar turiu nominuoti tris merginas, kurios, jei nori, gali priimti šį iššūkį ir atsakyti į šiuos klausimus. Taigi:

 1. Paulina iš In My Flow Of Life
 2. Mergina, kurios vardo nežinau, bet kuri rašo tinklaraštį Oh-so-boho
 3. Živilė iš Beauty by Živilė

:) Labos nakties.
R.

9 komentarai:

  1. Dar kartą ačiū už nominaciją... Cha cha cha, prajuokinai su nagų lakais :D Aš visą gyvenimą galėčiau pastelinėm spalvom lakuotis, bet ką tik pažiūrėjau į savo kolekciją - tai vien ryškiau raudoni ir rožiniai :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Būtinai paskaitysiu, ką parašei :) Tai pas tave situacija su nagų lakais tokia pati kaip ir pas mane... :D

      Panaikinti
  2. Tai smagiai suskaičiau :D ypač apie antakius, aš kažkaip net nepagalvojau, kad gi greit atauga :D o kaip fainai skamba Tavo idėja nusidažyt plaukų galiukus rožiniai, turėtų atrodyt super! Ir klausimas ne į temą - kaip sekasi atsiauginti natūralią spalvą? Aš irgi ketinu tai padaryti, bet taaaip sunku!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man atsiauginti natūralią plaukų spalvą sekasi labai lengvai, nes prieš tai visi plaukai buvo nudažyti paprsta ruda spalva, kuri nusiplovė, nušviesėjo, kaip ir susilygino su mano natūralia plaukų spalva.. Tada sugalvojau, kad noriu nusidažyti plaukus ombre... Tai kirpėja patarė tiesiog iššviesinti plaukų galiukus, o ten prie šaknų nieko neliesti. Tai taip ir padarėm... taigi šiuo metu vaikštau savo natūraiais plaukais (iki pusės gal) plius ombre galais. :) galėtų tik tie mano natūralūs kiek tamsesni būti, nes dabar jie tokie rusvai pilki - nieko gero :/

      Panaikinti
  3. Ačiū už nominaciją, būtinai atsakysiu šią savaitę :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Jei idomu prasom paskaityti atsakymus:
      http://beautybyzivile.blogspot.com/2015/02/issukis-ka-rinktumeisi.html
      :)

      Panaikinti
    2. paskaičiau :)patiko man šis iššūkis, tikiuosi ir tau patiko :D

      Panaikinti
  4. Ne tik, kad atsakiau į tavo iššūkį, bet ir buvau nominuota the Liebster Award'ui. Tad dabar nominuoju ir tave :)
    Čia link'as http://inmyflowoflife.blogspot.co.uk/2015/02/liebster-award-my-questions-and.html

    AtsakytiPanaikinti