"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2014 m. vasario 8 d., šeštadienis

Sumuštiniai su sūriu ir kumpiu

Prisipažinsiu, šiuo metu valgau daug nesveiko maisto: hamburgeriai, fri bulvytės, įvairūs kitokie pusfabrikačiai, šokoladukai ir pan. keliauja mano skrandukan. Nepamenu, kada valgiau salotų :(... Maisto gaminime iš viso apsileidau, net makaronų nebeišsiverdu, taip tingiu sukiotis virtuvėje, kad joje dažniausiai tik užsikaičiu vandens arbatai. Vienintelis "padoresnis" maistas - jogurtai, pienas su dribsniais ir džiovintomis uogomis, bananai ir psio! Gerai, kad dar sumuštinį prisiverčiu kokį pasidaryti pusryčiams. Norėjau su jumis pasidalinti savo mėgstamo sumuštinio "receptu" ;). O atrodo sumuštiniai šitaip:


Šiems dviems traškiems "pupuliams" tereikia 4 riekelių paskrudinto batono, 4 "riekelių" "hamburgerinio" sūrio (tokio, kur plėvele atskiros riekelės supakuotos), kokių 6 gabaliukų pjaustyto kumpio (tas, kur supjaustytas parduotuvių šaldytuvuose kiūto) ir pomidorų padažo. Plius agurkai, pomidorai ar dar kas nors šalia. Esmė tame, kad ant paskrudinto batono užmetus kumpį, sūrį ir patepliojus pomidorų padažo, reikia dar kokias 30 sek. tokį sumuštinį pašildyti mikrobangėje, kad sūris ištirptų, o tik paskui užvožti ant viršaus kitą batoną. Gaunasi traškiai minkštas sumuštinis! ;D Valgau užsigerdama kava ar arbata, kad net ausys linguoja.

p.s. naujienos mano kosmetinėj, kurias kada nors pakomentuosiu: kūno purškiklis ir du lūpų balzamai.


6 komentarai:

  1. Mmmm...užsimaniau valgyti :D Būtinai išmėginsiu! Labai tiks man, taip pat aptingusiai virtuvėje, šis receptas :)

    Kviečiu apsilankyti mano tinklaraštyje. Jis dar visai naujas, todėl būčiau labai dėkinga:
    http://sheepandcupcakes.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. juokinga, nes atsivertusi Tavo tinklaraštį, supratau, kad jame jau esu buvusi ir skaičiusi apie rankų kremų kolekciją. :) užsuksiu dažniau ;)

      Panaikinti
  2. Sveika! Man labai patiko tavo blogas! Nuo šiol seku tave:) Kviečiu tau taip pat apsilankyti savo bloge http://laurajasiuleviciute.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. labai malonu. Aš taip pat pasižymėsiu Tavo tinklaraščio puslapį, nes matau, kad rašai man patinkančiomis temomis :D :)

      Panaikinti
  3. priminei, kad turim sumuštinių keptuvę :D o tas kvadratinis sūris man labai patinka!!! aš valgau sūrį, čia tikrai stebuklas :D

    AtsakytiPanaikinti