"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2014 m. sausio 29 d., trečiadienis

MaxFactor Excess Volume Extreme Impact Mascara


Kol vienos panelės aptarinėja, žavisi ir skuba išbandyti naują L'oreal Miss Manga, aš nusprendžiau pasidairyti į MaxFactor pusę ir atradau dar nematytą Excess Volume Extreme Impact tušą. Kadangi apie Miss Manga prisiskaičiau įvairiausių komentarų, kurie mane itin suglumino (vienoms šis tušas pasirodė itin geras, kitoms nė vieno pinigo nevertas), nusprendžiau per daug neskaitinėjus "aklai" išmesti pinigus MaxFactor priemonei ir pati ją įvertinti. Prisipažįstu, kad buvau įlindus į youtube pažiūrėti reklamos, kuri tikrai atliko savo darbą (prieš mane pradėjo staipytis ir akytėm mirksėti pats Victoria's Secret angeliukas - Candice Swanepoel, tai kur jau čia nenorėsi tokių blakstienų kaip jos?). 
Va prašom, gundykitės ir jūs!  


Nulėkiau į parduotuvę, atidaviau drebančia ranka pinigus ir spurdančia bei nekantraujančia širdimi parsinešiau naująjį tušą. Labai nenoriu čia išsiplėsti ir perrašinėti reklamų antraščių, ką šis tušas suteikia blakstienom, todėl tiesiog įkelsiu savo akių nuotrauką ir jūs pačios galėsit įvertinti, ar verta jam suteikti šansą, ar ne.
Galiu pasakyti iš savo pusės tai, kad su dviejų šepetėlių tušu yra daugiau vargo (su visais taip, žinoma), be to, nesupratau, ar antrasis šepetėlis padarė ką nors geresnio negu pirmas... Po jo brūkštelėjimo blakstienos tapo labiau nenatūralesnės ir tiek, jokio geresnio efekto nepastebėjau, todėl tikriausiai tepliosiuos tik pirmuoju šepetėliu. Pirmasis šepetėlis labai gražiai padažė apatines blakstienas. Šiaip šepetėliai yra patogūs, tiek kad pati tušo "tūbelė" yra diiidelė, jei lygini su kitais tušais. Žinoma, blakstienos netapo kaip Victoria's Secret angeliuko (visada reklamos taip apgauna, pyyyp!), liko paprastomis mano blakstienomis, tačiau tapo ilgesnės, ryškesnės ir šiek tiek storesnės. Jeigu reiktų įvertinti dešimties balų sistemoje, manau parašyčiau 7: vienas minusas - kaina, antras minusas - nerastas antro šepetėlio efektas blakstienoms, trečias minusas - blakstienos ne kaip Candice :D (šitas minusas pats "stipriausias"). Žinoma, čia tik mano asmeninė nuomonė, mergaitėms, turinčioms ilgas ir storas natūralias blakstienas, šio tušo efektas bus kur kas šaunesnis negu man.

haha mano akės keičia spalvą!1 foto prieš langą, 2 foto prie lango per veidrodėlį. Iš tikro tai spalva kaip antroj foto :D. 


P.S. po 14val. tušas nė kiek nenutrupėjo, blakstienos vis dar tokios pat ryškiai juodos. Manau, kad tai super riebus pliusas šiam MaxFactor gaminiui.
R.

3 komentarai:

  1. man tai toks bajeris buvo :D pasidažiau blakstienas einant namo iš darbo, buvo labai šalta, tai aš visąlaik veidą slepiu po šaliku... tada akys aprasoja. Visas veidas tuo tušu apsimaliavojo, o aš tik grįžus namo pamačiau :D o kas svarbiausia aš ten vaikšau pardėj išsimetus :D nu baisu :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. va grįžau po darbo ir man blakstienos vis dar tokios, kaip kątik padažytos. labai faina, kad šitas netrupa. o tu tada rinkis waterproof tušą, bet bus sunku nusivalyt jį vakare ;D

      Panaikinti
  2. ai gal ne :D užtenka man per akis ir šito :D

    AtsakytiPanaikinti