"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2014 m. sausio 26 d., sekmadienis

Įdomu gal tik mergaitėms*5

Šį lietingą ir laaabai apniukusį "žiemos" sekmadienį aš jau papusryčiavusi ir gurgšnoju 3in1 kavytę. Liūdna, kad sekmadienis man nėra tikras sekmadienis, o tik eilinė darbo diena, bet juk aš nebūčiau aš, jeigu nenorėčiau kuo daugiau išeiginių, tačiau darbe gavus "off'ą" taip nesiilgėčiau darbo... O darbe - tikra vasara. Tiek prišildė, kad net sunku ten būti, karšta, kaip kokioj pirty. Oi tie anglai, šilumamėgiai.
Ankstesniame įraše prižadėjau poros dienų laikotarpyje apžvelgti naujas sunaudotas kosmetikos (blemba, apžvelgiu ir higienos priemones :D) priemones. Tai vat, turiu pripažinti, kad keleta tuščių indukų jau atsirado ir pas mane. Ilgai nepliurpus niekų, judu prie reikalo!

1. Organic Shop kūno kremas. Be parabenų, SLS, silikonų ir dar tipo organiškas! Wuhu! Lengvo ir švelnaus kvapo, taupus, greitai įsigeriantis į odą, o ir nekainuoja "melejonų". Labai ilgai naudojau, spėjo net pabosti, kadangi lentynėlėje turiu prisitaupius nemažai kitokių "teplių" kūnui ir žiauriai noriu kuo greičiau išbandyti! Apibendrinant, šis kūno kremas man patiko, jis yra vertas antro pirkimo. Tiesa, kvapas su laiku pabodo, bet anoks gi čia minusas.

2. Kas mane stipriai nuvylė, tai šie du blakstienų tušai. Pripažinsiu jų nesunaudojau, prieš kelias dienas išmečiau į šiukšlių maišą. Daviau jiems kokius dešimt pasitaisymo šansų, bet... Vietoj to, kad atskirtų blakstienas ir gražiai padažytų, jie abudu (grynai kaip susitarę!) padarydavo "tris" storas, sulipusias blakstienas. Essence Get Big Lashes šepetėlis buvo nepatogus, nes ant jo nuolat kiurksojo tušo perteklius, Bourjois 1001 Cils 1001 Lashes šepetėlis buvo visai fainas, nedidelis, lankstus, tačiau pats tušas blakstienų gražiai nepadažydavo, reikėdavo tepti daug kartų, o po to blakstienos kiurksojo kaip stagarai (na jei brūkšteli vieną kartą, tai gal ir gerai viskas, bet kam tada iš viso tepliot tas blakstienas, nes nuo vieno brūkštelėjimo jos nei pailgėja, nei pastorėja ir iš viso nesimato, kad yra padažytos). Daug tikėjausi iš Bourjois tušo, dar Lietuvoje būdama siunčiausi jį iš Anglijos internetinio puslapio, tačiau gautu pirkiniu neteko pasidžiaugti. O Essence firma turi tikrai geresnių tušų už šį mano turėtą (kalbu iš patirties, nes dabar taip pat naudoju Essence tušą, kuris yra kur kas pranašesnis už mano aprašytąjį).


3. Noriu pasidžiaugti Body Shop rankų kremu, kvepiančiu rožėmis. Iš karto sakau, kad man tas kvapas labai patiko, nors girdėjau, kad kai kurias mergaites jis erzina. Turėjau 30ml talpos tūbelę, kuri gelbėjo mano rankas tiek namuose, tiek darbe, nes kažkodėl jos kaip tyčia buvo pradėję smarkiai trūkinėti. Tūbelė yra tikrai patogi, lanksti, todėl net kremui besibaiginėjant galima lengvai išspausti jo likučius. Tikriausiai pagrindinis šio kremo minusas - kaina. Už 30ml rankų Body Shop rankų kremo nesisarmatijama paprašyti 5 svarų. Kad ir kaip būtų liūdna, tačiau jei dar kada sugalvosiu įsigyti šį produktą, tai tik per akciją.

4. Dar vienas Body Shop gaminys, kurio liko tik kokiems porai kartų - braškinė dušo želė. Ją gavau dovanų pati, o paskui sugalvojau ir draugei padovanoti tokią pačią. Kvapas užburia, jauties lyg būtum įšokus į braškių jūrą. :D Taip ir nesinori išlipt iš dušo. Ši dušo želė puikiai drėkina, kaip ir kokosinis dušo kremas, kuris jau senokai sunaudotas (pastarojo komentaras čia). Galiu pašnibždėti, kad dar pora Body Shop dušo želių slepiasi mano spintelėje, laukiančios savo eilės. Riebus pliusas antrai mano išbandytai Body Shop dušo želei! Viii!
 5. Dar vienas dalykėlis, kurį baigsiu sekančio galvos trinkimo metu - Andrew Barton Miracle Frizz Tamer šampūnas. Jo užteko šiek tiek daugiau nei dviems mėnesiams. Nuoširdžiai kalbant, nelabai jis man patiko. Uoslės neviliojo jo kvapas, nemanau, kad plaukai ėmė mažiau veltis. Kažkaip nei geras jis, nei blogas, tačiau aš antrą kartą nepirkčiau. (Teko pačiai nufotkint, nes internete niekur neradau nuotraukos, kažkoks užslaptintas šampūnas. Buteliukas apsilankstęs nuo naudojimo.)




Šiam kartui tiek. Tikiuosi nebuvo labai nuobodu skaityti.
R.

2 komentarai: