"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2014 m. vasario 14 d., penktadienis

Essence vs. MaxFactor


Šiandien nusprendžiau padaryti bandymą: kadangi vis dar nesu išmetusi Essence tušo "Get big lashes", sumąsčiau jį palyginti dar su visai šviežiu savo pirkiniu - MaxFactor "Excess Volume" tušu. Prisipažinsiu, rezultatas lengvai šokiravo. Niekaip nesupratau, ar čia mano blakstienos tokios prastos, ar tušai skiriasi tik pavadinimu. Bet ką aš čia tauškiu, žiūrėkit pačios.

Matot skirtumą? Nes aš beveik nematau... Taip, MaxFactor tušu dažytos blakstienos šiek tiek ilgesnės, ryškesnės, tačiau ir labiau sulipę (vien dėl antrojo šepetėlio, kurio vis planuoju nenaudoti, tačiau vis bandau ir bandau, nes viliuosi, kad tiesiog nemoku gražiai pasidažyti).Va o su Essence tušu ir vienu jo šepetėliu mažiau vargo, blakstienos kiek laibesnės, tačiau gražiau atskirtos. Kainos skirtumas tarp šių tušų taip pat akivaizdus: Essence tušas kainuoja ~10 lt, o už MaxFactor gaminį mokėjau 10 svarų. Nežinau, kuo skiriasi šių tušų sudėtis, tačiau manau, kad abiejuose prikrauta panašios chemijos. Tad beveik lengvai nusprendžiau, kad šios dvikovos laimėtojas - Essence "Get big lashes"! Manau, kad tai puikus pasirinkimas, kai reikia taupyti pinigus (tikriausiai visada taip reikia daryti :D) ir nesinori jų investuoti į kosmetiką.
P.s. Nemanykit, kad man nepatinka MaxFactoriaus tušas, kurį dabar nuolat naudoju (juk jį įvertinau septyniais balais iš dešimties), tačiau vien dėl to, kad yra "papigalkė", Essence gaminys šįkart labiau vertas pergalės. Noriu pabrėžti, kad tai tik mano subjektyvi nuomonė, lengvai galite ginčytis ir man nepritarti. :)

R.

7 komentarai:

  1. Labukas! ;)
    Prisipažinsiu - man taip smagu skaityti tavo blog´ą, kad pastaruoju metu tapau nuo jo lengvai priklausoma :D ir komentarų nespėčiau rašyti.. tik vis susilaikau :P Bet šisyk dar kartelį įkišiu savąjį trigrašį :)

    Aš asmeniškai neišgyvenčiau be blakstienų šukučių / šepetėlio http://www.gurumakeupemporium.com/WebRoot/BT2/Shops/BT4080/4D5A/869E/8B8E/6C0C/E021/0A0C/05E7/7F26/D275BrowLashComb.jpg , kadangi bet koks tušas mano blakstienas daugiau ar mažiau sulipina (ko aš laaabai jau nemėgstu) bei be blakstienų rietiklio, nes be jo mano blakstienos būtų nulinkusios žemyn (kaip aš dažnai juokauju - atrodytų kaip paršelio :P) http://eliteskinsolutions.com/wp-content/uploads/2013/07/eyelash-perming-before-after.jpg (ši foto labai jau artima manajam variantui)

    Tai va, norėjau paklausti, ar atlikdama šį bandymą išmėginai abu šiuos mano mylimus metodus? ;)

    P.S. Happy Valentine´s Day!!! <3 <3 <3

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ne, dažiau paprastai, be rietiklio ar šukučių :) neturiu nei vieno, nei kito :) gal kvailokas klausimas, bet tas šukutes tiesiog naudoji padažytų blakstienų pašukavimui ar merki į tušo buteliuką? Mane irgi nervina, kai blakstienos sulimpa :(

      Panaikinti
    2. Tiesiog lengvai pašukuoju blakstienas tarp 1 ir 2 sluoksnių dažymo, kol tušas dar nebūna apdžiuvęs (aišku, paprastą dieną užtenka ir 1 sluoksnio :D). Švarus šepetėlis tikrai labai gražiai atskiria blakstienas. Tiesa, nebūtina pirkti - gali tiesiog išsiplauti seno tušo šepetėlį ir pasibandyti.

      Bet, jei dar nebandei, tai labai rekomenduoju pamėginti ir rietiklį (dauguma jų tikrai nėra brangūs, o poveikis tikrai superinis). Na, bet galbūt aš esu šiek tiek priklausoma nuo gražiai užriestų blakstienų, nes man labai patinka išgauti tą reklamoje akcentuojamą "false lash" efektą... :D

      Panaikinti
    3. rietiklį kažkada labai seniai turėjau, bet dabar neįsivaizduoju, kur jis yra, tikriausiai išmestas... nes manasis nefainas buvo, nelabai kokybiškas gal. o su tuo šepetėliu tai gal ir šauni idėja, turėtų būti pilnas ebay nebrangių :)

      Panaikinti
  2. Kaip tik praeitą savaitę draugė-visažistė rekomendavo Essence tušus. Aš pati dažniausiai naudoju Max Factor ar Isadora, tačiau labai knieti išbandyti ir pigesnius, gal ims ir nustebins? :) Po tavo įrašo tikrai teks išbandyti!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. na mane tai nustebino. blakstienos praktiškai tokios pat... ir normaliai laiko, netrupa labai :) kaip už tokią kainą, tikrai labai apsimoka :)

      Panaikinti
  3. Va va, aš irgi jau prieš kurį laiką padariau išvadą, kad Essence tušų kokybė gerokai lenkia kainą :) Ir šepėtėliai visų Essence tušų, kiek esu turėjus, labai neblogi :) neišmeskit Essence šepetėlio, išsiplaukit ir pabandykit jį panaudot Max Factor'ui, gal padės nuo blakstienų sukibimo? :)

    AtsakytiPanaikinti