"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2014 m. vasario 14 d., penktadienis

Tinginuko tinginys

Nors šiandien negaliu pasidžiaugti gražiu oru, produktyviu nakties miegu, energingnumu ir dar tuoj reikės eiti į darbą, tačiau nosės nenukabinsiu ir pasirodysiu, kokį tinginį šiandien ištraukiau iš šaldytuvo. Tinginys šiandien puikiai atspindi mano tingią nuotaiką. Vakar su Kęstu intensyviai jį gaminom. Tiesa, jam labai nepatiko razinos ir lazdyno riešutai, mano įmesti tinginio paskaninimui, todėl visą laiką jis man zyzė aplink ausį, erzino ir aiškino, kad nemoku aš tinginio daryt (nors pačio tinginio receptas yra toks: sausainius užpili kondensuotu pienu ir viskas :D). Na o man labai patinka riešutai ir razinos tinginyje. Įdomiau valgosi. :) Kas mėgsta šiuos du dalykus, rekomenduoju pabandyti.


R.

2 komentarai:

  1. Siaubingai mėgstu tingini, tačiau razinų ir riešutų jame nea :)) skanaus ;)
    p.s. aplankyk mane http://haveyoumetvita.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti