"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2012 m. lapkričio 28 d., trečiadienis

Blynai

Kartais mane erzina kepamų blynų kvapas, tačiau ne šiandien. Šiandien tegul jis erzina kitus, o aš valgau blynus ir noriu žiemos su daug sniego...
Žinot, labai keista, kad dar nesugalvojau, kuo noriu būti gyvenime. Esu nuolat neapsisprendusi net tokiuose mažuose dalykuose kaip pvz.: ar mėgstu daryt valgyti, ar mėgstu skaityti knygas, net nebežinau, kokia muzika man patinka. Jaučiu, kaip žmonės, su kuriais bendrauju, mane nuolat keičia. Kažkur dingo mano gebėjimas parašyti kokias nors su manimi lyg ir nesusijusias, tačiau taip pat ir niekaip neatsiejamas, nesąmones. 
Pavyzdžiui:

"Ji užsimerkia ir, ištiesusi rankas į šalis, sukasi... sukasi... Sukasi greitai, kol staiga sustoja ir atsimerkia. Tada ne ji, o kambarys sukasi aplink ją. Tai vienas iš mažųjų stebuklų, ji tuo tiki. Ji žino, kad tam yra mokslinis paaiškinimas, tačiau jos gyvenimui to nereikia, nes jos gyvenimas sudarytas ne iš mokslinių teorijų. "

Tiesa, labai norėjau mamuko obuolienės prie blynų, deja, tik kažkokios pamiksuotos uogienės radau...



2 komentarai:

  1. Patikėk, debesėli, tu ne viena tokia, kuri vis dar nežino, kuo nori būti šitam gyvenime. :) Aš labiausiai bijau, kad taip ir nesužinosiu to...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. anksčiau ar vėliau sužinosim, tik laiko klausimas :D aš tai kai nebrendyla, tai pas mane viskas vėluoja :)

      Panaikinti