"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2012 m. sausio 11 d., trečiadienis

Bolo de caneca

Šiandienos oras dalyvauti "ekskursijose" iš namų nė kiek nevilioja. Bet niekur ir nereikia šiandien man eiti. Naudojuosi lietumi ir sėdžiu namie, bandydama prisiversti rašyti praktikos darbą. Ryte prabudusi susivokiau, kad kažkur nukišau vienos kapavietės brėžinius su visais matavimais(!!!). Iš visos širdies tikiuosi, kad juos palikau Kaune ir nuvažiavusi dar greitai spėsiu viską aprašyti. Jei ne, tai ate ate ir taip ne geriausiam būsimam pažymiui.

*toks vaizdelis vakarėjant pro mūsų langą

Kadangi nelabai gera diena man šiandien nuo pat ryto, sumąsčiau palepinti save ir per 10 min. (!) pasigaminau portugališką pyragėlį puodelyje, keptą mikrobangėje 3min. Nori ir tu? Spausk čia! Didelių kulinarinių sugebėjimų jam nereikia, jei turi puodelį ir moki gerai šakute makaluoti jame - tau tikrai pavyks. Taigi pasidariau aš tą pyragėlį. Tikrai ne kartą gaminau, todėl patikėkite, kad be perliejimo jis nėra labai skanus (ganėtinai sausas, toks kaip guminis), todėl prieš gaminant reikia susigalvoti, kokia "makalioše" jį užpilsite. Aš šiandien savąjį aplaisčiau saldintu sutirštintu pienu, apibarsčiau kokoso drožlėm ir žaliais pabarstukais. Skanu jį aplieti kokiu nors kompotu, arba valgyti su ledais, prieš tai leidus šiems aptirpti... Paskaitykite įdėtos nuorodos komentarus - juose rasite užpilo pavyzdžių, o taip pat, kaip gražiai papuošti.


*Mano šiandieninis "Bolo de caneca"

Skanaus!

R.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą