"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2011 m. balandžio 17 d., sekmadienis

Sekmadienis

Sekmadienis turėtų būti pati tingiausia savaitės diena, o geriausia drauge sekmadienį turėtų tapti šilta lovytė su gėlėtomis paklodėmis... Reikia nepamiršti, kad sekmadieniais turi šviesti saulė ir tyliai kviesti į kiemą.
Laukiu, kada važiuosiu namo. Laukiu to sekmadienio. Galiu iš karto pasakyt, kad jį praleisiu lovoje, žiūrėdama sekmadieninius filmus per televizorių. Galit vadinti mane namisėda, neturinčia draugų, kurie ištemptų iš namų, (deja, tokių tikrai turiu... tiesa, gal ir ne devynias galybes, bet svarbiausia, kad tikrus, kuriems visada noriu padėti aš ir kurie neatsuks nugaros man...) ... Bet man nesvarbu, nes jei norėsiu sekmadienius praleisti lovytėj, tai ir praleisiu, jei norėsiu žiūrėti jau šimtą kartų matytus senus filmus, tai ir žiūrėsiu...
Deja, ne šiandien. Galiu nuoširdžiai pasakyt, kad sekmadienius man gadina vokiečių k.: begalybė pratimų, pora taisyklių naujų, dialogas, kurį, matyt, reiks šnekėt su savim... Smagumėlis.

***Įdėjau foto iš mano šiandieninio sekmadieninio pusrytuko: varškė, "studentų" mišinys ir šokoladinio sirupo šliūkšelėjimai ant viršaus. (Uuuj, prisiminiau, kad kavos dar neišgėriau... :/ gersiu šaltą.)

3 komentarai:

  1. eeeeeeeeeei, ir aš noriu studentų maisto :/
    ir greičiau vilkis namo!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai skaniai atrodo tas maistas fotografijoje :)
    Niekada nesupratau sekmadienio lovoje skaitant knygas ar žiūrint filmus (nebent išlipus iš lovos), bet nieko nesakau - kiekvienam savo ;]

    AtsakytiPanaikinti
  3. Juste, aha... stengiuos. :D

    Andriau, aha. sekmadieninis pusrytukas. O dėl tos lovos, tai aha kiekvienam savo.. :)

    AtsakytiPanaikinti