"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2011 m. balandžio 18 d., pirmadienis

nemėgti - tobulinti


Ar tikrai tiesa, kad nemėgti savęs yra blogai? Nes vat sulaukiau tokio komentaro, kuris teigia, kad jeigu žmogus nemėgsta savęs, tai nuolatos bando save tobulinti (ne pažodžiui, nes išverčiau iš anglų k.). O juk tobulinimasis nėra blogai. Taigi, dabar galiu drąsiai savęs nemėgti ir žinoti, kad nedarau sau žalos...

O kokia aš?
Kaskart bandau suprasti, kodėl aš tokia, o ne kitokia, ko man trūksta ir ko turiu tiek, kad galėčiau padalint visiems po truputį (ir tai tikrai ne saldainiai) į visas pasaulio puses.
Kartais nuklystu į kairę, kartais - į dešinę, bet draugai mane visada grąžina į tą viduriuką, kuriame aš ir turėčiau likti, nes jis, matyt, yra arčiausiai to, kas aš esu.
Gaila, kad niekaip nesugebu pasimokyti iš savo klaidų: kartais per daug leidžiu širdžiai, o kartais taip naudoju protą, kad širdis iš viso neturi kalbos teisių.
Bet kokiu atveju, didžiuojuosi, kad moku svajoti (matyt būčiau profesorė šiame užsiėmime) ir į gyvenimą vis dar moku pažvelgti naiviomis vaiko akimis.

Tai kas čia tokio blogo, kad nemėgstu savęs?
Nes aš vis dar nuolat pasiklystu... Pasiklystu tarp žmonių, minčių šurmulyje, tarp to, kas yra gerai, o kas ne. Vis dar nemoku nekreipti dėmesio į kitus, nemoku neteisti kitų poelgių ir nežinau, ar moku teisti save.

*Photo by EvilxElf (Deviantart)

2 komentarai:

  1. Savižiną gerinančius klausimus sau uždavinėji, šaunuolė. Matau tikrai tau psichologija nebūtų svetima :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. ;) patinka man stengtis suprasti save, o kai pradedi suprasti save, tai gal tada išeina suprast ir kitus?

    AtsakytiPanaikinti