"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2011 m. balandžio 19 d., antradienis

Ne/eilinė diena


Šiandien buvo įdomi diena, t.y. vis dar yra įdomi diena... Ryte vos nepertrenkė manęs vienas nekantrus automobilis, kai ėjau per perėją degant žaliai šviesai. Nesakykit, kad aš išvėpus ar pati kalta, nes šįkart tai tikrai nėra taip. Vėliau Justencija paskelbė, kad laimėjau knygą (!!!), o dar vėliau babukas davė didelį počką sausainių... O dabar sėdžiu, valgau vakarykščius čipsus, stumiu laiką, "laukiu", kada reiks eit į paskaitą. Susumavus čia viską, tai diena ši neeilinė, nors kaip visada mane yra apėmęs nerimas, kaip visada saulėje ryškėja strazdanos, kaip visada ryte atsikėliau susivėlusi, kaip visada... viskas kaip visada...

"Ir neįsimylėk nakties, nes pasiklysi!" (Interviu su vampyru)
Va kokia eilutė šią neeilinę dieną skamba mintyse. Interpretacijų šįkart savų nekišiu. Per daug rimta man ši eilutė, per daug sunku būtų parinkti žodžius, bet jei tokius atrasčiau, tai apie visą tai galėčiau daug prirašyti. Labai daug dalykų galėčiau palyginti ir su naktimi ir su paklydimu. Bet...

Viskas.

*Art by grace-note (Deviantart)

3 komentarai:

  1. aš kaip laaaaaaukiu 7 dalies Charline Harris knygos! ://

    AtsakytiPanaikinti
  2. man neparašė anie jokios žinutės dėl knygos... :/ nors atrašė, kad parašė. Prišiukšlinau ant sienos obuoliui ;D

    AtsakytiPanaikinti
  3. kiti tai jau net gavo jas! :/ taip kad taip tam obuoliui ir reikia :D

    AtsakytiPanaikinti