"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2011 m. balandžio 11 d., pirmadienis

Balandžio 11 d., laikas, kai reikia mokytis.


"Linkiu tau kasdien naikinti mano svajones. Tačiau norėčiau, kad tai netaptų tik paprasta veikla. Linkiu tau dažnai suklupti ir nekęst manęs.
Žinau, kad kartais tavo žodžiai slinks lyg rankos, suspaudę mano kaklą, neleidžiantys įkvėpti ir kalbėti... o ašaros kaupsis akyse. Žinau, kad nenorėsi skaudinti manęs, bet elgsiesi taip, nes taip elgiuosi aš.
O aš kasdien iš naujo apkabinsiu tave ir iš naujo atstumsiu... Kartais tu būsi gyvas, o kartais tave aš sukursiu. Nors nusisukus stipriai dursiu į tavo nugarą peiliu, tačiau visomis jėgomis tave aš ginsiu nuo kitų piktų žmonių.
Kartais išvarysiu, o kartais niekuo gyvu neleisiu tau išeit... Kartais tylėsiu, jei tu rėksi ant manęs, o kartais dar netarus žodžio, apmėtysiu tave daiktais.

*Nes toks dramatizmas mane visada žavėjo ir žavės
.
"

Galėčiau dar tęsti ir tęsti... Skiriu visoms ir visiems, kas kartais jaučiasi panašiai, kas ieško ar ilgisi, kas surado ar greitai praras... Visiems tiems, kas nenori rutinos, kas nenori vieno jausmo, o nori visų viename.

*Photo by E-BZ (Deviantart)

4 komentarai:

  1. Anksčiau dramatizmas atrodė tragedija, bet dabar žavi ir mane.

    Prasminga citata, nors gal kiek dramatiška :).

    AtsakytiPanaikinti
  2. Citatos iš mano makaulės :) meilės neįsivaizduoju ramios... joje man turi būti viskas: nuo pamišimo iki visiškos tylos mintyse ir širdy.:P va taip va.

    P.S. labai graži tavo šita foto. Tu čia kaip du vartotojus susikūręs? kad kartais kazys,o kartais andrius?

    AtsakytiPanaikinti
  3. meilė teigiamais jausmais grįsta - netikra, pritariu :). O ir gyvenimas lievas būt, jei visada laimingam gyventi reiktų

    jo, du vartotojus, ir du el. paštus turiu. :) kartais Kazys... na, tiesiog norėjau dar citatų blogą susikurti. Žinoma, galėčiau į popierių citatas rašyti, bet gali pasimesti, o internete nedings

    AtsakytiPanaikinti
  4. aaa... :) aišku. pažėsiu aš tas citatas kartais pas tave, man rodos jau kartą ten buvau užklydus ;D

    AtsakytiPanaikinti