"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2011 m. balandžio 10 d., sekmadienis


"Ar girdi mus kalbančius dabar? Žodžiais, kurie niekada neatskleis esmės ir nepasieks širdies... Ar matai, kaip elgiamės dabar? Būtume laimingesni, jei negalėtume judėti, arba tiesiog užkastume savo kūnus. " (citata paimta pusiau iš dainos, pusiau mano sukurta)

Ech, porą dienų nieko nerašiau į blogą, bet daug teko kurt biologijos namų darbui, o dabar užstrigau prie išvadų. Nežinau, suprantu tiek, kad visada gyvenime susidarau klaidingas išvadas, tad gal geriau jų namų darbe net nerašyt?

"Jei galėčiau tave pastumt į bedugnę, aš pastumčiau... Tačiau taip pat, jei galėčiau laikyti apkabinus, aš laikyčiau ir niekada nepaleisčiau." (mano)

Nieko doro šiandien negaliu parašyt. Tad nebevargsiu. Sėkmės.

R.

*Photo by cPaos (Deviantart)

4 komentarai:

  1. antra citata patiko, pirma tokia labai gili, nesupratau :]

    biologijos namų darbo išvados tikriausiai ne tas pats, kas gyvenimo potyrių išvados? Rašyk, daugiau gausi, aš jų irgi nerašiau biologijos namų darbe, tas jau prieš porą su puse metų buvo, gavau tik 8

    AtsakytiPanaikinti
  2. aš parašiau maždaug apie lapą tų išvadų, bet blemba, nebežinau, ką daugiau galėčiau parašyti. šiaip tai parašyčiau :/

    AtsakytiPanaikinti