"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2011 m. balandžio 6 d., trečiadienis

Alyvos vs. Narcizai

O ar jums taip būna, kad žvelgdami į nuotrauką ją pajaučiate? Po velniais, galiu prisiekt, kad šiandien žiūriu į šią nuotrauką ir užuodžiu alyvų kvapą ir vasarą! O, kaip aš šį kvapą mėgstu... ir dabar ilgiuosi. Labai ilgiuosi... Itin kai už lango verkia kiti liūdni debesiukai... Seniau dažnai nusiraudavau porą šakelių iš kaimynų krūmokšnių ir parsitempdavau namo, o tada apsipatenkinus laukdavau vakaro, kada išeidavau į balkoną ir vėsumoje svajodavau ir uosdavau šią "vioteliniai spalvotą melodiją"... Nom nom nom.
Kas dar man kvepia? Narcizai. Uch... greičiau gi pražystų! Mamos sode prasineščiau ir jų populiaciją sumažinčiau. Ha!

Niekada nepagalvojau, kad blog'e kada nors rašysiu apie gėles (jos - mano mamos stichija). Niekada jų neprižiūrėdavau ir parduotuvėse prie gėlių lentynų neužsibūnu... Ir iš viso su manim gėlės "negyvena". Matyt, kad aš jų energiją išsiurbiu ir gert neduodu. Tad žmonės nedovanokit niekada man gėlių, nes jos paprasčiausiai numirs. Laiko įrodytas ir mano patvirtintas faktas. Ir šiaip man Pūkeliovas labiau patinka: paglostai, paminkai... O tos gėlės... na nežinau, nežinau. Anot mamos, aš labiau berniukiška nei mergaitiška... Gal keičiuosi, nes dabar galvoju apie gėles? Moteriškėju??? Niaaa...naaa... Nepatinka man šis žodis. Sendina kažkaip... :)

*Photo by Vetera (Deviantart)

5 komentarai:

  1. Norėjau kažką psichologiško parašyti (iš serijos, pagal Jungą...), bet susilaikysiu, nes labai miego noriu. Paskaičiau Rūta, šį tavo įrašą prieš miegą, kaip kokią pasaką ;D. Aš irgi užuodžiau alyvas, pažvelgęs nuotraukon.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tai dabar parašyk kažką psichologiško ;D man įdomu...

    AtsakytiPanaikinti
  3. "Anot mamos, aš labiau berniukiška nei mergaitiška"

    Atsiminiau Jungą, jis sakė, kad kiekviename vyre yra moteriškumo (anima) ir kiekvienoje moteryje yra vyriškumo (animus). Kaip formuojasi animus?
    Na, čia tik pvz., jei mergaitei augant ją kritikuoja tėvas, ar kiti reikšmingi vyrai, tai ir užaugs ji su vidinio vyro animus vaizdiniu - jaus kritiką sau, nepasitikėjimą. Animus gali formuoti ir mama. Nelabai gerai, kada merginoje vyrauja animus, ar vaikine anima. Kaip tik šiomis dienomis ir aš stengiuosi įsisąmoninti kiek manyje yra anima archetipo ir giliau susivokti, kaip tai mane įtakoja.

    Yra nepaprastai įdomus straipsnis apie tai:
    http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2011-03-30-ieva-bieliauskiene-anima-ir-animus-priesingos-lyties-archetipas-musu-psichikoje/60416/print

    AtsakytiPanaikinti
  4. Nesupratau. Tai tipo jei mane kritikavo tėvas, tai aš galiu būt dėl to berniukiška? :D kadangi tetes niekada nebuvo šalia (na buvo kartą į metus gal), tai jis labai nesiskaito :D o mama tiesiog pastebėdavo, bet nekaltindavo, kad esu tokia, kokia esu :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Nežinau, taip nesakiau, nesu tame dar specas :). Čia gali pati pasiskaityti straipsnį ir pamąstyti.

    AtsakytiPanaikinti