"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2016 m. balandžio 25 d., pirmadienis

Knygos iš kuistukų.

Labas,

Siurprizas! Šiandien įrašas apie knygas, o ne apie pabaigtukus! :D O jei tiksliau - knygas iš kuistukų (dėvėtų drabužių parduotuvių, sendaikčių turgaus).
Šį apniukusį pirmadienį labai tingėjau kur nors eiti iš namų, bet kadangi artėja Mamyčių šventė, o aš dar nebuvau išsiuntusi atviruko, šiandien buvo paskutinė diena, kada galėjau tai padaryti ir tikėtis, kad mano linkėjimai suspės nukeliauti iki sekmadienio. Labai tingėdama išsikrapščiau į paštą. Atlikusi svarbų darbą pašte, pėdinau namo. Viena žvaira akis užkliuvo už "charity shop". Galvoju, psio, reikia užeiti. Pradžioje pasižvalgiusi pro vitriną, bet nieko gero nepamačiusi, užėjau į vidų. Į rūbus dėvėtų drabužių parduotuvėse Anglijoje nesidairau (nes ir nauji čia ne karvę kainuoja), iš karto neriu prie visokių knygų, statulėlių, indelių, vazelių ir kt. dalykų, kuriais negalima apsirengti. :D 
Tai šiandien irgi taip buvo. Apsidairiusi iš karto nulėkiau prie knygų. Pirmiausia akis užkliuvo už Jamie Oliverio receptų knygos. Nors aš ir virtuvė visai nedraugaujam, bet pagalvojau, kad visai smagu būtų turėti Jamie Oliverio knygą lentynoj. O ir kaina buvo užklijuota 1 svaras... Pigu, galvoju. Pradėjau tą knygą čiupinėti, girdžiu pardavėjas rėkia: "Today books are half price!" (ar kažkaip pan.) Tai reiškė, kad Jamie Oliverio knyga kainuos 50 centukų! Čia buvo lūžio taškas mano abejonėse ir proto aptemimo pradžia.
Žodžiu, ėmiau kuistis po visas tas knygas belenkaip. Nors kai kurios buvo ir apdulkėję (arba niekas visai neužeina į tą kuistuką, arba anglai visai neskaito :/), nėriau tiesiai! :D Ir prisižvejojau! Dar tris geros kokybės (2 skaitytos maždaug kartą ar du, o viena visai nauja) knygas. Mano širdis labai džiaugėsi. 
Taigi nusipirkau: Markus Zusak "The Book Thief", Kate Mosse "Labyrinth", Jamie Oliver "Jamie's Kitchen", Amanda Foreman "The Duchess". 
Ir dar paveiksliuką pasiėmiau iš tos laimės, galbūt kur pakabinsim. Man patinka jūra, tad jūrą turėsim ant sienos. 


Labiausiai noriu perkaityti Markus Zusak "The book thief" (Knygų vagilė). Tikiuosi, kad bus tokia pat įdomi, arba dar įdomesnė, nei filmas. Manau, kad tai - tikras kuistuko lobis. 


Praeitą savaitgalį man taip pat labai pasisekė. Barnsley centriuke turim tokius prekystalius, kur dažnai žmonės pardavinėja jiems nebereikalingus daiktus. Dažniausiai pro ten tiesiog praeinam, bet anąkart mano žvilgsnis užkliuvo už krepšio su knygomis. Akį patraukė "Fifty Shades of Grey". Esu šią dalį skaičiusi lietuviškai, bet kai pardavėja pasakė, kad atiduoda knygas po 20 centų, man atvipo žandikaulis ir iš karto nusprendžiau, kad reikia imti. Dar pasižvalgiusi pačiupau Alma Katsu knygą "The Reckoning". Esu skaičiusi kitą knygą, tokiu pačiu pavadinimu, tai likau labai patenkinta ir dabar laukiu trečios knygų serijos dalies. Labai įdomu, ar patiks ši. 


Dar kažkada iš tų pačių prekystalių pakeliui į darbą pačiupau Lucy Diamond "One Night in Italy". Už ją mokėjau 2 svarus. Prisipažinsiu, jos dar neperskaičiau, nes kai turi nemažai knygų, tai skaitomą knygą renkiesi pagal nuotaiką (paskutinė mano perskaityta John Green "Paper Towns", nes užkniso mane Barnslis ir Anglija, noriu į Lietuvą). Bet šioji tikrai puošia mano knygų lentyną savo nuostabiu viršeliu.


Esu pirkusi naudotų knygų kolekciją iš Ebay, bet kuistukuose apsipirkti labiau apsimoka, nes dažnai kainos būna juokingai žemos, be to, nereikia mokėti už siuntimą. :) Taip pat, supratau, kad nebrangių naujų knygų galima nusipirkti The Works parduotuvėlėje, kur pagriebiau "The Reckoning" ir "The Renegade" (po 2 svarus), tris Divergentės knygas (berods 10 svarų už komplektą), "The Hunger Games" trilogiją (apie 8 svarus), kurias įsimylėjau. Taip pat, jei labai noriu kažkokios knygos, perku Asdoj arba Tesco, kur jos kainuoja apie 4 svarus (Hario Poterio kolekciją susipirkau iš šių parduotuvių). Suprantu tik viena, kad knygų neapsimoka pirkti knygynuose, nes ten jos kainuoja maždaug du kartus brangiau. 
P.s. turiu naują knygų gavimo "politiką": kai tik kas nors važiuoja į Lietuvą, pradedu zyzti, kad parvežtų knygą lauktuvėms. :D

Nors neskaičiau ilgą laiką, dabar vėl pamilau knygas. Ir kažkaip man malonu pirkti knygas iš kuistukų, nes jos, buvę kažkam nereikalingos, man tampa labai svarbios. :)

Rūta.


5 komentarai:

  1. Jau senai pas jus lankiaus, bet pamačius tokį įrašą iš kart atlėkiau :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. tai kad aš apsileidau ir retai kada berašau. :D bet labai džiaugiuosi, kad užsukot :)

      Panaikinti
  2. Bliam, o aš Jamie radus Tk Maxxe už 10 jau galvojau, kad gerai čia :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. :D na kuistukuose va pigiau pasirodo galima rasti. aš labai noriu apsilankyti sendaikčių turguje dideliame. :) ten tikrai jaučiu lobių visokių yra. :)

      Panaikinti
  3. Kada paskutinę vasarą buvau UK, Exetery, tai kuistukuose pasiėmiau kokį 10 knygų po 50p, net su psichologija susijusių įdomių radau :).

    AtsakytiPanaikinti