"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2016 m. gegužės 18 d., trečiadienis

Įdomu gal tik mergaitėms*33

Labas!

Kaip gyvenat? Džiaugiatės saule ir žaluma? Žiūrėjot Euroviziją? :D Aš tai laukiu atostogų... O va taip belaukiant atėjau parašyti apie savo pabaigtukus. :) 

1. Norėčiau pradėti nuo pačio pačiausio veido prausiklio - Soap&Glory Vitamin C Facial Wash. Pirmą kartą pabandžiusi likau šiek tiek abejojanti, nes maniau, kad jis labai išsausins mano odą. Tačiau nenustojau naudoti ir dabar džiaugiuosi daug gražesne kakta, kuri mano veide yra labiausiai probleminė. Nors šios priemonės kvapas nėra tas, kurį rinkčiausi, jei galėčiau, tačiau tikrai į jį nekreipiu dėmesio ir jau naudoju antrą produkto pakuotę. Pasibaigus šiai pakuotei, žinojau, kad vėl pirksiu, ir neturėjau jokių minčių apie kažkokios kitos priemonės išbandymą. Žodžiu, šis prausiklis yra su šveičiamosiomis dalelėmis, giliai valantis poras, tinkantis visiems odos tipams ir jis sugebėjo padaryti tai, ko nei Vichy, nei Avene, nei Body Shop, nei Yves Rocher, nei Nivea, nei Biodermos, nei Simple, nei Neutrogenos veido prausikliai nepajėgė (t.y. ženkliai sumažinti spuogelių skaičių ir leisti man pasidžiaugti beveik "švaria" kakta). Be to, jis padarė mano veido odą glotnią ir švelnią (bent jau Odeta sakė, kad švelni ;D). 10/10 Kaina: 8 svarai.
p.s. Mitybos nekeičiau: ėdu saldumynus, picas, čipsus ir viską, kas nesveika. Dar tikiu, kad spuogelių naikinimui didelės reikšmės turėjo KASDIENINIS makiažo kempinėlės plovimas prieš tepant pudrą (pas mane dabar nebėra jokių "ai, dar kartą panaudosiu, o rytoj išplausiu"), maskuoklių atsisakymas (jaučiu, kad kai bandydavau užmaskuoti spuogelį, dar labiau užkimšdavau poras, juos naudoju tik paakiams užmaskuoti).


2. Išliaupsinau pirmąjį pabaigtuką, o dabar šituos išpeiksiu. Weightless Hydration Coconut Water šampūno ir kondicionieriaus iš OGX duetas man nepatiko. Šampūnas pasirodė visai prastas, o kondicionierius - toks vidutiniškas. Ištrinkus plaukus šampūnu, jie tapdavo tokie lyg šiugždantys, tiesiog reikalaujantys drėkinimo priemonės. Kondicionierius šiek tiek situaciją pataisydavo, tačiau manau, kad vien jau dėl kainos jo neapsimoka pirkti (6.99 svaro), nes yra kur kas pigesnių ir geresnių produktų (pvz. Dove plaukų kaukė -> čia). Tiesa, gaminys švelniai ir maloniai kvepėjo kokosais. Tikrai nepirksiu antrą kartą. 4/10 


3. Išmetu Catrice Camouflage Cream maskuoklį. Turėjau du, tai šitas man buvo per tamsus, todėl nenaudojau. Kadangi pirkau Lietuvoje praeitą vasarą, o galioja jis 6 mėnesius, tai metu ir negailiu. Daugeliui merginų jis labai patinka, bet aš nepasakyčiau, kad ši priemonė man buvo stebuklas. 


4. Sunaudojau the Body Shop kūno sviestą. Turėjau nusipirkusi mažą pakuotę, nes nebuvau įsitikinusi, ar kvapas man tikrai patiks. Smagiai sunaudojau, visgi labai kvepėjo. Tikriausiai nereikia daug kalbėti apie the Body Shop firmos kūno sviestus, nes jie yra liaupsinami visų bandžiusių. :) Bet, kaip jau tikriausiai minėjau, kūno losjonai man labiau prie širdies. :P Kaina: nepamenu, kokie 2-3 svarai tikriausiai. 9/10


5. Dar vienas The Body Shop produktas, kurį baigiau - Frosted Plum dušo želė iš limituotos žiemos kolekcijos. OMG! Kaip skaniai kvepėjo... Tikriausiai skaniausiai kvepėjusi dušo želė EVER! Kęstė turi vieną buteliuką, tai aš jau kuriu planus, į ką čia man jį išmainyti. Nerealus produktas. 10/10 Kaina: be akcijų 4 svarai berods, bet aš per akcijas perku. :D


6. Marc Jacobs Dot kūno losjonas - dar vienas balandžio pabaigtukas. Labai malonaus kvapo (reiks Ebay sudalyvauti keliuose aukcionuose, gal laimėčiau tokius kvepalus), lengvai susigeriantis, drėkinantis losjonas ir tiek. Jė! Dar vienu kūno losjonu mažiau! Kaina: pirkau Ebay aukcione, nepamenu. 8/10 


7. Sunaudojau dar vieną Lush Cup O'Coffee veido kaukę. Man ji nereali! Esu apie ją rašiusi čia, todėl nesikartosiu -> Įdomu gal tik mergaitėms*28. Po antros pakuotės sunaudojimo, galiu pasakyti, kad tai  - viena geriausių veido kaukių, kokią esu atradusi. 10/10


8. Dar vienas Dove rankų muilas. Spėkit, kokį muilą naudojam šį mėnesį? :D Aha, Dove. Jeigu rimtai, tai man patinka ne tik šio muilo drėkinimas, konsistencija, bet ir kad su juo labai gerai išsiplauna mano makiažo kempinėlė. :) Kaina: 1 svaras. 10/10


9. Avon Winter Rose vonios putos - dar vienas balandžio tuštutis. Avon firmos vonios putos yra neblogos: gerai putoja ir maloniai kvepia, o ir jų kaina "nesikandžioja". Žinoma, kad vonios putos nėra būtinas dalykas, bet kartais juk norisi save palepinti. :) Kaina: ~1 svarą. 8/10


10. Himalaya šviesinamasis veido šveitiklis man nepatiko. Nepatiko nei kvapas, nei konsistencija (lyg veido kremas su "grūdeliais" :/ ). Pradžioje naudojau, paskui padėjau į šalį, paskui vėl ėmiau naudoti, nes norėjau pabaigti, galiausiai susinervinau ir juo ėmiau šveisti kojas (nors kojoms jis buvo per švelnus). :D Nepastebėjau jokio šviesinančio poveikio ir tikrai oda netapo "švytinti", nors tą žadėjo užrašas ant pakuotės. Tikrai nekartosiu. Kainos nepamenu. 4/10


11. Supurškiau Bruno Banani kvepaliukus. Nusipirkau, nes reikėjo kažko kasdienai. Visai patiko, jau buvau pamiršusi jų kvapą. Negaliu sakyti, kad išsilaiko labai ilgai, bet šiaip visai neblogi. Nors kvapas tai nėra grynai mano... :) Kaina: ~10 svarų. 8/10


12. Pabaigiau Simple Rapid Action priemonę nuo spuogų. Visai neblogas gaminys. Aišku, stebuklų nedaro ir per 4 valandas spuogų nepanaikina. Tačiau džiaugiausi, kad nesausino odos aplink spuogą (tai man yra labai svarbu), šiek tiek nuimdavo raudonį. Galbūt kartočiau. Kaina: ~3 svarus. 8/10


13. Šįkart išbandžiau ne jau pamėgtas Montagne Jaunesse veido kaukes, o kaukes plaukams. Net nežinojau, kad ši firma tokias gamina. Kaip ir veido kaukės, šios labai skaniai kvepėjo (itin ta su papajomis). Po jų plaukai likdavo tikrai neblogai pamaitinti, švelnūs ir minkšti. Viena pakuotė kainuoja 1 svarą, todėl nemanau, kad naudosiu jas dažnai. Jei plaukus trenku 3 kartus per savaitę, reikėtų 3 kaukių, t.y. jos kainuotų 3 svarus (čia buvo aukštoji matematika :D), o už tiek, jau galima pilną kitos firmos plaukų kaukės pakuotę nusipirkti, kurios užtektų tikrai ilgesniam laikui. Žodžiu, kaukės patiko, tačiau jomis "nepiknaudžiausiu". 9/10


Taigi tiek. Einu į darbą toliau laukti atostogų. :D

R.

2 komentarai:

  1. Labai sudomino Soap&Glory prausiklis, nes iš aprašymo ir įspūdžių atrodo kaip tikras stebuklas! Reikės sugalvoti, kaip jį gauti :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. man šis prausiklis - tikras atradimas. nežinau kaip, bet mano odą tikrai neblogai "sutvarkė". kai naudojau kitus, tikrai tokio efekto nepastebėjau. :) gal jums ir netiks, negaliu garantuoti, bet aš dabar jo tikrai nekeisiu į jokį kitą. Perku Boots, man atrodo Boots turėtų siųsti į Lietuvą.

      Panaikinti