"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2016 m. balandžio 19 d., antradienis

Įdomu gal tik mergaitėms*32

Labas labas!

Turiu keletą produktų, kuriuos sunaudojau kovo mėnesį ir noriu jais su jumis pasidalinti. Šįkart taip nutiko, kad neturiu nė vieno dekoratyvinės kosmetikos pabaigtuko, tik veido ir kūno priežiūros priemones. :) Kaip ir praeitame įraše, jas šiek tiek sugrupavau.

1. Pradėkime nuo dviejų kūno losjonų: The Body Shop Fijian Water Lotus ir Amway G&H. Jėė... dar du galima išbraukti iš mano turimos kolekcijos (labai savimi didžiuojuosi). Tiesą sakant, sunaudojusi nelikau jais nei sužavėta nei nusivylusi. The Body Shop losjonas kvepėjo daug maloniau ir intensyviau, greičiau susigerdavo į odą, pasirodė lengvesnės konsistencijos nei Amway produktas, todėl man labiau patiko. Amway losjoną pradžioje naudojau vien tik pėdoms, kad nuo didelio kilometražo per dieną darbe nesusidarytų pūslės (mūsų kaimynas labai jį rekomendavo), bet vėliau pastebėjusi, kad produkto galiojimas artėja link pabaigos, ėmiau jį naudoti visam kūnui. Amway losjono kvapas toks universalus: nėra saldus, neintensyvus, lyg panašus į citrinos kvapą (labai sunku apibūdinti), tinkantis ir vyrams ir moterims. Nors kaimynas dievagojosi, kad šis losjonas padarytas iš gerų (aceit natūralių) medžiagų, bet net nenusimanydama sudėtyse, sugebėjau rasti parabenų. Tiesą sakant, neskaičiau The Body Shop losjono sudėties, bet manau, kad ji irgi neblizga, o iš šių dviejų produktų, rinkčiausi labiau kvepiantį, moteriškesnį - The Body Shop gaminį. Kaina: TBS per akciją ~3.5 svaro, Amway kainos neatsimenu.


2. Kovą sunaudojau dvi dušo želes:

Avon Vanilla and Sandalwood dušo želė neblogai putojo, buvo labai labai "šilto kvapo", kuris man vieną dieną patikdavo, o kitą dieną - ne (mano nosis neapsisprendusi :D). Šiaip produktas neblogas, nebrangus, gerai nuprausia, nepastebėjau, kad oda nuo jo sausėtų. Kaina: 1 svaras. 7/10
The Body Shop Indian Night Jasmine dušo želė nepatiks švelnių kvapų mėgėjoms, nes yra laaabai parfumuota (aišku kvapas yra intensyvus tik tol, kol prausiesi, ant odos jis nelieka). Pirmą kartą išbandžiusi net aš likau šiek tiek priblokšta, nors mėgstu, kai dušo želės stipriai kvepia. Bet man patiko. Kaip ir visos šios firmos dušo želės ši buvo labai skalsi, gausiai putojanti, nesausinanti odos. Beje, toks pailgas buteliukas man labiau patinka nei tie žemesni ir platesni. 9/10 Kaina: per akciją atrakciją ~2 svarus.


3. Taip pat pabaigiau du kūno šveitiklius:

The Body Shop kūno šveitiklis su avietėmis - gryna uogienė: kvepėjo uogiene, konsistencija buvo panaši į uogienės (tik kad nebuvo cukraus :D), aviečių sėklytės atrodė kaip uoginėj. Gerai, kad apie skonį neturiu ką pasakyti, nes atsispyriau pagundai paragauti, bet "ragaujant" akimis, turėtų būti kaip uogienės. Tai jau ketvirtas mano išbandytas šios firmos kūno šveitiklis ir numaniau, ko galiu tikėtis (Brazil Nut oil šveitiklis čiaChocomania šveitiklis, kuris man nepatiko, čiamėlynių šveitiklis čia), tačiau vis tiek likau maloniai nustebinta. Šio produkto šveičiamosios dalelės buvo šiurkščios, man labai patiko, nes tuomet produkto reikia mažiau, o kūnas geriau nušveičiamas. Tikrai rekomenduoju, bet tik toms, kurioms patinka aviečių uogienė. ;) 10/10 Kaina: nepamenu, bet gal apie 4-5 svarus per išpardavimą.
Avon Planet Spa Herbal Steam Spa kūno šveitiklis mane nustebino savo konsistencija, nes tokio tipo švitiklio dar niekada nebuvau bandžiusi. Išspaudus ant delno jis atrodė kaip normalus kūno šveitiklis, tačiau pradėjus šveisti kūną jis imdavo putoti (šveičiamosios dalelės niekur nedingdavo, jos susimaišydavo su putomis). :) Labai nustebau, bet negaliu sakyti, kad nusivyliau, nes buvo visai įdomu išbandyti. Produkto kvapas priminė pušis, mišką, pirtį, žoleles, tikrai nebuvo saldus, todėl nežinau, ar visoms patiktų. Dėl pakuotės turiu dvejonių: šiaip visai patogu, kai produktą galima išspausti ir nereikia kabinti su pirštais, tačiau man pačiai labiau patinka indeliai, nes tada atrodo, kad labiau save lepinu, dažnai prasisuku, pauostau :D. Manau, turiu pasidžiaugti, kad produktas yra visai neblogas žvelgiant į kainos ir kokybės santykį. 8/10 Kaina: ~2.5 svaro išpardavimo metu internetiniame puslapyje.


4. Mūsų šeimyna išnaudojo 3 muilus. :) Kadangi Kęstui visai neįdomu, kokį muilą jis naudoja, tai jų išrinkimo garbė atitenka man. Aš dabar esu absoliuti Dove muilų gerbėja, todėl vonioje jau kuris laikas karaliauja Dove muilo buteliukai. Kokių žinote Dove muilų? Aš kol kas radau įsigyti tik šiuos du ir su shea butter, kurį jau rodžiau preitame įraše. Kažkodėl manau, kad dar turėtų būti su agurkais? O šie muilai man patinka tuo, kad net ketvirtadalį jų užima drėkinamasis kremas, todėl jie yra labai švelnūs ir neleidžiantys rankoms sausėti. Palmolive skystas muilas buvo naudojamas virtuvėje, todėl jo užteko ilgesniam laikui. Jis maloniai kvepėjo, patiko buteliuko dizainas. Visais muiliukais praeitą mėnesį buvau patenkinta. 10/10 Kaina: berods po 1 svarą.


5. Pabaigiau Nicki Minaj Minajesty kvepalus. Turiu pripažinti, kad baisesnio ir tokio neskoningo buteliuko dar niekur nesu mačiusi (kaskart pažvelgusi į savo kvepalų lentynėlę šį buteliuką norėdavau mesti į sieną).  Tačiau pats kvapas man NEREALIAI patiko: gaivus, saldokas, bet ne iki šleikštulio, jaunatviškas ir neįpareigojantis. Tikriausiai kartosiu, bet tikrai verkiu, nes tik Nicki Minaj gali tokius fainus kvepalus supilti į tokį bjaurų butelį. 10/10 Kaina: mokėjau 20 svarų.


6. Pabaigiau Sweet Snuggles rankų kremą, kurį laimėjau tinklaraštininkės Paulos giveaway (jos tinklapis čia). Likau labai sužavėta tokios žaismingos pakuotės (man gal kokie 6 metai širdy :P), nešiojausi šį kremuką kuprinėje kiekvieną dieną. Tiesa, jo tekstūra buvo labai lengva, tinkanti kasdieniniam naudojimui, stipriai suskeldėjusių rankų jis greitai nepagydytų. Turiu prisipažinti, kad man tikrai patiko jo kvapas (jei nosis manęs neapgavo, tai lyg buvo vanilės ir riešutų kvapas). 9/10 


7. Praeitą mėnesį baigiau du veido kremus: 

Yves Rocher Serum Vegetal kremas nuo raukšlių man patiko ir savo kvapu ir konsistencija. Jis nesunkiai įsigerdavo į odą, ją palikdamas švelnią ir glotnią. Šį kremą įsimylėjau pirmą kartą išbandžiusi jo mėginėlį. Ilgai nelaukusi savo rankose jau turėjau pilną pakuotę. Turiu keletą pastebėjimų ir dėl produkto pakuotės: man labai patiko stiklinis indelis, kuris suteikė prabangos pojūtį, tačiau nekenčiau plastikinio dangtelio ir ant jo esančios tos blizgios juostos, kuri laikui bėgant ėmė trupėti ir kartais nuo pirštų tų blizgių dalelių patekdavo ant veido. Kitokių priekaištų neturiu, rekomenduoju. 10/10 Kaina: ~10 svarų, nes yves rocher puslapyje dažnai taikomi įvairūs pasiūlymai (šiuo metu šis kremas kainuoja 21 svarą, tačiau jį perkant gaunate vieną pakuotę nemokamai).
La Roche-Posay Effaclar Duo kremą naudojau kaktos sričiai, kuri mano veide yra problemiškiausia. Ten nuolat atsiranda spuogų. Tiesa šiuo metu jų beveik nėra, nes radau savo stebuklą (apie jį parašysiu tikriausiai jau kitą mėnesį). Šis veido kremas savo efektyvumu kovojant su spuogais man pasirodė esantis geresnis negu praeitame įraše pasidalintas Avene firmos gaminys, tačiau pati konsistencija ir kvapas man labiau patiko Avene veido kremo. Bendrai tariant, esu patenkinta prancūzų gaminamais veido kremais (Bioderma, Avene, La-Roche Posay), skirtais probleminei odai, nes jie visiškai nesausina, nedirgina odos. Nors jie nėra pigūs, tačiau yra verti savo pinigų, nes yra švelnūs ir malonūs odai. 9/10 Kaina:~12 svarų.


8. Pabaigiau savo mylimos Andrew Barton linijos plaukų kaukę pažeistiems, sausiems, silpniems plaukams. Kaip ir šios linijos šampūnas, kondicionierius (galite paskaityti čia), taip ir kaukė man labai patiko. Pasikartosiu, bet tikrai manau, kad šis produktas yra labai gera alternatyva brangioms plaukų kaukėms. Plaukai tapo minkštesni, švelnesni, lengviau šukuojami, pamaitinti. Tikrai rekomenduoju. 10/10 Kaina: ~2-3 svarus.


9. Olay valomąjį pienelį nusprendžiau įsigyti jį išbandžiusi pas Odetą. Nors turiu pripažinti, kad makiažui valyti daugiau renkuosi micelinius vandenis, tačiau šis produktas man labai patiko. Jis lengvai pašalindavo makiažą, nesunkiai susidorodavo net su blaktienų tušu (šiaip jis neskirtas akių makiažui valyti, bet nepastebėjau kažkokio nemalonaus pojūčio, todėl rizikavau). Naudojosi skalsiai, nedirgino odos. Rekomenduoju. 9/10 Kaina: ~2-3 svarus.


10. Praeitą mėnesį pasilepinau penkiomis Montagne Jeunesse veido kaukėmis: trimis bananų ir medaus, viena nulupama su medumi ir viena mėtų ir šokolado. Labiausiai patiko kreminės su bananais ir medumi. Nors stebuklų jos ir nepadarė, bet oda jautėsi šiek tiek pamaitinta, glotnesnė, švelnesnė. 9/10. Kaina: po 1 svarą.


Viskas! :) Manau, kad šiek tiek išsiplėčiau, tikiuosi nepabodo skaityti.

R.

2 komentarai:

  1. Ačiū už rekomendacijas ir išsamią kosmetikos produktų apžvalgą. Aš dabar kaip tik laukiu siuntos is anglijos kur veido bei kūno priežiūros priemonių. Gal vėliau parašysiu atsiliepimus apie gautas prekes.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū už rekomendacijas ir išsamią kosmetikos produktų apžvalgą. Aš dabar kaip tik laukiu siuntos is anglijos kur veido bei kūno priežiūros priemonių. Gal vėliau parašysiu atsiliepimus apie gautas prekes.

    AtsakytiPanaikinti