"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2016 m. kovo 15 d., antradienis

Įdomu gal tik mergaitėms*31

Labas labas!

Žadėtieji vasario mėnesio pabaigtukai jau čia! Įrašas ganėtinai ilgas, todėl jei skaitysit, būkit nusiteikę, kad gali pabosti. :D

1. Pirmasis pabaigtukas - šių metų atradimas - OGX Kukui Oil šampūnas! Jį paskubomis pagriebiau Boots'e iš Leeds'o važiuojant namo. Sakau "paskubomis", nes kai esi su Kęste ir jauti nuolatinį nenustygstantį trypčiojimą ir kiaurai veriantį nekantrų žvilgsnį (po to jis dažniausiai sako, "aš tavęs neskubinau") ilgai prie šampūnų sėdėti negali. Žodžiu, tai buvo vienas geriausių grožio pirkinių šiais metais. Šis šampūnas nerealiai skaniai kvepia, gausiai putoja, švelniai išplauna plaukus, padaro juos minkštus ir švelnius. Dar nespėjus panaudoti kondicionieriaus/plaukų kaukės galima jausti, kad tavo plaukais jau yra neblogai pasirūpinta (taip sakau todėl, nes po kai kurių šampūnų panaudojimo, mano plaukai jaučiasi daug labiau išsausėję ir tiesiog "prašosi" kondicionieriaus, o naudojant šį šampūną, manau, kad sugebėčiau išgyventi ir be jo). Tiesa, man nelabai patiko produkto pakuotė: nors pats dizainas gražus, tačiau man šis šampūnas sunkiai išsispausdavo (jo konsistencija buvo tokia tiršta, kažkoks variantas tarp gelio ir kremo). Daugiau minusų nepastebėjau. Rekomenduoju. Kaina: akcijos metu mokėjau apie 5 svarus. 10/10


2. Pabaigiau dar vieną Lush Mask of Magnaminty veido kaukę. Tai mano antroji šio produkto pakuotė. Apie šį gaminį esu kalbėjusi jau anksčiau, bet dvejojau ir neturėjau susidariusi galutinės nuomonės. Žodžiu, netapau šios veido kaukės gerbėja. Nors jos šaldomasis pojūtis ant veido buvo ganėtinai malonus, joje esančios stambios dalelės šiek tiek šveisdavo odą, tačiau ji minimaliai kovojo su mano spuogais. Nors kvapas visai skanus, mėtinis, gaivus, tačiau vien dėl kvapo veido kaukės naudoti neapsimoka. Trečią kartą nebepirksiu. Kaina: 6-7 svarai. 6/10 p.s. jeigu norite įsigyti kokią nors veido kaukę iš Lush, bet nežinote, kokią pasirinkti, rekomenduoju Cup o'Coffee (apie ją rašiau čia).


3. Orofluido plaukų aliejukas - dar vienas tuštutis, kurį džiaugiuosi pabaigusi. Džiaugiuosi pabaigusi ne todėl, kad man jis nepatiko, bet todėl, kad plaukų aliejukai kas mėnesį nesibaigia. :) Jų prisipirkti galima labai greitai, bet juos naudoti iki pabaigos tenka labai ilgai. Mergaitės, kurios naudoja plaukų aliejukus, mane supras. Kaip jau anksčiau minėjau, bandau sumažinti savo kūno losjonų "kolekciją" ir tą patį nusprendžiau padaryti su plaukų aliejais, todėl šis tuštutis - didelis pasiekimas. Pats aliejukas man patiko: jis neapsunkino plaukų, suteikė jiems žvilgesio, minkštumo. Kvepėjo saldžiai, lyg ir vanile. Tiesa, jeigu reikėtų rinktis šį ar Macadamia plaukų aliejų, pasirinkčiau Macadamia, kuris yra šiek tiek tirštesnis ir labiau maitinantis. Tiesa, šio produkto pakuotei man trūko dozatoriaus, bet šiaip gaminys yra tikrai neblogas. Kaina: ~10-12 svarų. 9/10


4. Pabaigiau Playboy VIP tualetinį vandenį. Šiaip galbūt nebūčiau jo įsigijusi, bet kai pamačiau, jog jis kainuoja 4 svarus, labai galvos nesukau ir nusipirkau. Tokie pigesni kvapai man puikiai tinka kasdienai. Pats kvapas išsilaikydavo neblogai, sunku jį apibūdinti, bet priskirčiau saldžių kvapų kategorijai. Galbūt ir kartočiau. 7/10


5. Sekantis produktas - Earthly Body Hemp Seed rankų ir kūno losjonas. Jį gavau nemokamai, kai pirkau Marrakesh plaukų aliejuką. Turiu pasakyti, kad man jis smagiau naudojosi rankoms nei kūnui, nes kaip kūno losjonas jis buvo kiek riebokas ir gana sunkiai įsigerdavo į odą (nors ją pamaitindavo tikrai neblogai). Kvapas buvo nežymus ir neaiškus (lyg vanilės ir mandarino mišinys), aš labiau mėgstu stipriai kvepiančius produktus, kurie išlaiko kvapą ir ant kūno. Pati šio kūno losjono nepirkčiau. 6/10


6. The Body Shop Camomile valomasis veido aliejus - dar vienas pabaigtukas. Jį susigundžiau išmėginti, nes viena žinoma Youtube Lietuvos vlogerė jį labai mėgsta, tai galvojau gal patiks ir man. Deja, supratau, kad makiažą valyti su aliejumi man nepatinka. Šiaip pats gaminys tikrai neblogas: yra labai švelnus, maloniai kvepia, tinka visiems odos tipams, neblogai nuvalo makiažą, tačiau man nepatinka tas riebumas, kai valau veidą. Aš visada nusiplaunu veidą, kai jį nusivalau (nesvarbu, ar naudoju micelinį vandenį, ar pienelį, ar aliejų) vandeniu ir prausikliu, todėl negaliu pasakyti, ar šis valomasis aliejus kiek maitina odą. Manau, kad pirkčiau antrą kartą tik tuo atveju, jei mano oda būtų itin išsausėjusi. Be to šis produktas yra gana brangus, kaina - 11 svarų. 8/10


7. Nip+Fab Glycolic Cleansing veido prausiklis - dar vienas produktas, skirtas veido valymui. Jį sugalvojau išmėginti, nes internete skaičiau, kad padeda kovoti su spuogais dėl jame esančios kažkokios rūgšties. Deja, tai man nelabai pasiteisino. Produkto kvapas buvo gaivus, malonus, prausiklis gerai putojo, bet šiek tiek sausino odą. Kaina: akcijos metu mokėjau ~5 svarus. 7/10


8. The Body Shop Wild Argan Oil dušo želė man nelabai patiko savo kvapu. Jis nebuvo nemalonus, tačiau ne man. Kaip ir visos šios firmos dušo želės ši, praturtinta argano aliejumi, gerai putoja, puikiai pašalina nešvarumus, nesausina odos. Kaina: ~4 svarus be akcijos. 9/10


9. Pabaigiau tris firmos Dove gaminius: dušo želę, plaukų kaukę ir skystą rankų muilą. Dušo želė ir muilas patiko (abu skaniai kvepėjo, stipriai drėkino odą), bet plaukų kaukei norėčiau skirti ypatingą pliusą. Šią Nourishing Oil Care Treatment plaukų kaukę įsimylėjau nuo pirmo pabandymo. Ji stipriai maitina plaukus, padaro juos lengvai šukuojamus, švelnius - poveikiu galiu ją drąsiai lyginti su Macadamia plaukų kauke. Tik Dove kainuoja daug kartų mažiau. Aš labai norėjau ją išbandyti, tačiau vis niekur nerasdavau (Boots'e ir Superdrug'e radau kitokias Dove plaukų kaukes, o šios - ne), kol vieną kartą visai netikėtai ją aptikau Savers parduotuvėje vos už 2 svarus. Galite patikėti? Tiesa, šiek tiek erzino pakuotė, nes gaminiui baigiantis, jį reikia krapštyti iš tų atsikišusių kraštų. Kvapas taip pat man labai patiko. Šią kaukę naudojau kartu su viršuje aprašytu OGX Kukui Oil plaukų šampūnu ir ši kombinacija buvo vienas geriausių dalykų, nutikusių mano plaukams. Taigi, šią Dove plaukų kaukę irgi priskirsiu prie šių metų atradimų. 10/10


10. Kurį laiką labai norėjau išmėginti ką nors iš Zoellos produktų (Zoella - Youtube vlogerė, kurios tikriausiai pristatinėti nereikia). Nusipirkau du produktus, o nuomone apie vieną iš jų jau galiu pasidalinti su jumis. Tai - Soak Opera bath soak and shower cream. Šią priemonę nedideliais kiekiais pildavau į vonią, nes norėdavau burbulų. Tačiau negaliu teigti, kad priemonė gausiai putojo (Avon vonios burbulai daug kartų geresni ir pigesni). Galbūt man šį produktą vertėjo naudoti kaip dušo želę? Tiesa, gaminys kvepėjo maloniai, nenusibodusiu kvapu (man atrodo tuo pačiu kvapu kaip ir Zoellos kvepalai), tačiau kvapas nebuvo labai intensyvus. Nežinau, ar antrą kartą pirkčiau. Kaina: 5 svarai. 7/10


11. Yves Rocher Riche paakių kremas nuo raukšlių. Kadangi aš esu jau nebe pirmos jaunystės :D, susirūpinau, kad turiu labai daug smulkių "juoko" raukšlelių prie akių. Tiesa, ne tokios jos ir juokingos. Nusprendžiau išbandyti šį paakių kremą. Gaila, nepastebėjau, kad po šio indelio sunaudojimo mano paakių zonoje būtų kažkas pasikeitę, bet tikriausiai reikėtų jį naudoti ilgesnį laiką, kad galėčiau matyti rezultatą. Šiaip pats kremas man visai patiko: lengvai drėkino, greitai įsigerdavo į odą, turėjo labai nežymų, malonų kvapą. Tiesą sakant, nelabai turiu su kuo jį palyginti, nes nesu naudojusi daug paakių kremų (šiuo metu naudoju iš Soap and Glory, tačiau jie man labai panašūs). Galbūt ir kartočiau. Kaina: ~10 svarų. 9/10


12. Tikriausiai aš jau visiems nusibodau su savo kalbėjimais apie spuogus ant kaktos ir tikriausiai daug kas tyliai kartoja, kad turėčiau nustot ėst saldumynus ir viskas susitvarkys, bet aš pati didžiausia smaližė ir vieno iš didžiausių gyvenimo malonumų iš savęs atimti neketinu. Užtat vis bandau atrasti kokią nors priemonę, kuri nors kiek numalšintų širdies skausmą, kai valgau šokoladuką. :D Žodžiu, šįkart į mano rankas papuolė Avene Cleanance Expert veido kremas. Negaliu apsakyti, kaip man patiko šio kremo lengva tekstūra, kuri nerealiai greitai įsigerdavo į odą, nė kiek nesausino odos, tiko ir mano jautriai odai, dievinau šio kremo kvapą, gaivų, švarų, malonų, tačiau... nepastebėjau, kad šis kremas man būtų padėjęs. Tai vienas iš tų gaminių, kurį noriu kartoti, nes man jis patiko savo savybėmis, tačiau nežinau, ar verta investuoti į tai, ką jau išmėginau ir žinau poveikį. Tikriausiai geriau ieškoti naujo produkto, kuris galbūt būtų mano raktas į sėkmę? Kaina: ~12 svarų. 8/10 (jaučiu, kad vis tiek jį dar kada nusipirksiu).


13. Išbandžiau dar vieną produktą iš The Body Shop. Tai - Tea Tree veido prausiklis, skirtas spuoguotai odai. Niekada nebuvau bandžiusi šaldančio veido prausiklio, todėl šis mane ganėtinai nustebino. Galvojau, kad jis labai išsausins mano veido odą, tačiau taip nenutiko, nes jo tekstūra - kreminė, neputojanti. Kvapas buvo gaivus, lyg ir mėtinis. Produktas visai patiko, sutikčiau pakartoti. Labai gerai padeda atsibusti rytais, bet vakare jo geriau nenaudoti, nes išblaško visus miegus ir tenka varlinėti prie kompo iki 3 nakties. :) Gaila, kad jo pakuotė - tik 100ml. Kaina: akcijos metu mokėjau apie 3 svarus. 9/10


14. Per šį mano ir tinklaraščio nedraugavimo laiką pabaigiau du blakstienų tušus: Miss Manga ir Wake Me Up su agurkais. Negaliu sakyti, kad būčiau pamėgusi nors vieną iš jų. Tušai nėra blogi, tačiau man kažkodėl "neprilipo", nors turiu pripažinti, kad Rimmel tušas labai smagiai kvepėjo agurkais. :) Nežinau, ar kartosiu. Kai pagalvoju, šiais laikais nebėra laiko kartoti blakstienų tušus: dar nespėjai sunaudoti senojo, o va jau visos kompanijos išleidžia kažką naujo. :) Bendras įvertinimas: 7/10


15. Pabaigiau tris dušo želių mėginukus. Visi jie buvo dovanoti (ačiū Odetai ir Donatui už Kalėdų ir gimtadienio dovanas, ačiū Justulei, kuri nepatingėjo ir tokį fainą miniuką atsiuntė iš Lietuvos). Visos dušo želės buvo savotiškai įdomios, maloniai kvepėjo, bet skaniausias kvapas man pasirodė vidurinės. Visos jos gerai putojo. Gaila, kad miniukai man labai greitai baigiasi. :( Paimčiau pilnas pakuotes, draugai. :D Bendras vertinimas: 8/10.


16. Paskutinis produktas - veido šveitiklis, kurį parsivežiau iš Lietuvos. Man atrodo, apie jį jau buvau rašiusi, bet niekaip neprisiminiau, kuriame pabaigtukų įraše. Todėl galbūt pasikartosiu, bet pasakysiu, kad man patinka šio veido šveitiklio grubios dalelės (dėl to priemonė naudojasi labai taupiai), jis yra nebrangus, manau, kad ganėtinai neblogos sudėties (pataisykit mane, jeigu klįstu). :) Kaina: nepamenu, apie porą eurų tikriausiai. Nepamenu, kokį įvertinimą daviau (galbūt iš viso nedaviau?), tai šiuo metu duodu 9/10.



Na va. Dabar mano sąžinė ir vonia švari. :D Pusę konteinerio užkišau pabaigtukais. :D Tikiuosi netingėjot skaityti mano pliurpalų. Gal turit kokių rekomendacijų, patarimų? :)

R.

2 komentarai:

  1. Man patinka tavo blogas. Norėtųsi, kad dažniau rašytum :D būtų visai įdomu ir apie naujus pirkinius sužinot, jau galima būtų spėliot tada kas pabaigtukuose bus :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. labas. Labai ačiū už komentarą. :) aš vis žadu, kad imsiu dažniau rašyti, bet kaip neišeina, taip neišeina. Bet galbūt reikėtų labiau pasistengti!

      Panaikinti