"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2015 m. kovo 23 d., pirmadienis

Įdomu gal tik mergaitėms*18

Labas,

Kadangi buvusiame įraše apžvelgiau ne visus sunaudotus tuštučius, ilgai nelaukusi vėl esu čia su savo nesąmonėm! (Bent jau taip Kęstė ir tikriausiai visas likęs vyrų pasaulis mąsto...) :D Bet man dzin, nes aš mėgstu skaityti kitų mergaičių įrašus, mėgstu žiūrėti video blogus apie kosmetikos lobius ir ne lobius. Ir labai tikiuosi, kad dauguma mergaičių mane supranta ir daro tą patį. :) Okei, mačiau kalbų daugiau darbų!

1. Pradėsiu nuo vienos dušo želės iš rinkinio, kurį gavau dovanų per gimtadienį. Taigi Grace Cole arbūzų ir greipfrutų dušo želė. Galiu pasakyti, kad labiausiai mane sužavėjo jos kvapas - ne kasdien rasi dušo želę, kvepiančią arbūzais (gal čia tik aš šio kvapo niekur nerandu? jei jūs esat radusios, lauksiu komentarų :)) O juk patinkantis kvapas ne tik maloniai kutena nosį, bet ir puikiai pažadina rytais arba atpalaiduoja vakarais. Šiaip produktas gerai putoja, nepastebėjau, kad jis sausintų odą. Norėčiau išbandyti pilną pakuotę, nes 100ml ilgam neužtenka. :D 10/10. P.S. nekantrauju išbandyti ir kitas dušo želes iš rinkinio.


2. Apie Neutrogena veido prausiklį esu rašiusi jau anksčiau (čia). Sakiau, kad prausiklis yra vertas antro pirkimo, nors skyriau jam 7 balus iš 10. Taigi, nors žinojau, kad su spuogučiais jis prastai kovoja, antrą kartą jį nusipirkau dėl kitų dviejų priežasčių: turėjau kokią minutę parduotuvėje išsirinkti veido prausiklį (nes Kęstė gali pakęsti tik maisto pirkimą) ir žinojau, kad būtent šio produkto man užteks labai ilgam laikui, nes jo dozatorius puikiai atlieka savo funkciją. Sunaudojusi antrą buteliuką, nuomonės apie jį nepakeičiau. Esmė, kodėl juo vėl dalinuosi, kad parodyčiau, jog mano žodžiai "pirkčiau antrą kartą" yra ne šiaip sau, nes tikrai kai kurias priemones pasitaikius progai vėl nusiperku. 7/10


3. Trečiasis dalykas, kurį baigiau tik vakar - Yes To Cucumber veido servetėlės. Praeitame įraše trumpai apžvelgiau Yes to Grapefruit servetėles veidui ir užsiminiau, kad naudoju kitas Yes To firmos servetėles, kurios man labiau patinka. Taigi, tuo metu kalbėjau būtent apie šias. Jos yra labai švelnios, nė kiek nedirgina akių (aš nebijojau jomis nuvalyti net tušo likučių ant blakstienų). Servetėlės džiugina savo labai gaiviu agurkų kvapu. Jeigu reikėtų rinktis iš Yes to Grapefruit ir Yes To Cucumber, nedvejodama pasirinkčiau būtent šias su agurkų ekstraktu. Jas pirkau taip pat iš Asos, už 30 servetėlių pakuotę mokėjau 2.50 svaro (kiek pamenu pirkau akcijos metu, įprasta kaina apie 3.99 svaro). 10/10 Rekomenduoju išbandyti.


4. Dar viena mažytė dušo želė (ją irgi baigiau tik vakar) - Beyonce Midnight Heat. Ją nusipirkau Ebay aukciono metu, kartu su tokiu pat kūno losjonu (abu po 75ml), kainos nebepamenu. Galiu pasakyti, kad man ši dušo želė nelabai patiko. Jos kvapas, susimaišęs su dušo garais paaštrėdavo ir tapdavo toks moteriškai vyriškas. Net nežinau, kaip čia paaiškinti, kad maždaug įsivaizduotumėt. Šio produkto konsistencija - kreminė, violetinio atspalvio, su kažkokiais miniatiūtiniais blizgučiais, kurie išgauna lyg perlamutrinę spalvą. Nespėjau pastebėti, ar produktas sausina odą, nes dėl mažo kiekio jo užteko gal kokiai savaitei. Antrą kartą nepirkčiau. Beje, pakuotė turėtų būti violetinė, tačiau mano fotoaparatas kažkodėl ją įsivaizdavo kaip mėlyną. 6/10


5. Nežinau, ar verta bloge rodyti, kokias dantų pastas sunaudojau, tačiau nufotografavau ir ją, todėl įkeliu. Beverly Hills Formulas juoda dantų pasta. Nežinau kodėl, bet man labai patinka juodos dantų pastos... Galbūt todėl, kad primena firmos Margarita juodąją dantų pastą su anglimi? Žodžiu, ši pasta yra balinanti, tačiau akivaizdaus efekto nepastebėjau. Matyt ir nereikia labai daug tikėtis iš dantų pastos: jei visos dantų pastos taip gerai balintų, niekas neitų pas stomatologus balintis dantų. :D Apibendrinant, šis produktas man visai patiko, tikriausiai kažkada nusipirksiu dar kartą. Mokėjau apie 2 svarus. 8/10


6. Sekantis daikčiukas - Lush Charity Pot losjono rankoms ir kūnui mėginėlis. Jį gavau paaukojusi vieną svarą galbūt vėžiu sergantiems žmonėms ar vaikų namams... (tikrai nepamenu, nes tai buvo labai seniai, kuomet dar pirkau Kalėdines dovanas). Taigi, neįsivaizduoju, ar šis gaminys buvo riboto leidimo, ar jį galima nusipirkti nuolat. Pastebėjau, kad šis Lush losjonas yra gana riebus, todėl nesu įsitikinusi, ar man jis patiktų, jei naudočiau jį kūnui (jį sunaudojau prieš miegą patepliodama rankas, nes maniau, kad taip bus daug ekonomiškiau, užteks ilgesniam laikui, nei kokiems dviem kartams, jeigu būčiau tepusi kūną). Rankas šis losjonas drėkino labai gerai, kvapas buvo labai švelnus, jo beveik nesijautė, nebent specialiai pakeldavau rankas pauostyti. Kažkaip nustebau dėl tokio lengvo kvapo, nes juk Lush parduotuvėje - kvapų rojus, o parduotuvė iš tolo kvepia per kokius 10 metrų. Šiaip produktu likau gana patenkinta, juk taip smagu naudoti rankų darbo produktus! 9/10 (9, nes nors atsukinėjau ir užsukinėjau taip, kaip man patarė parduotuvės darbuotoja, bet produkto dangtelis man vis tiek buvo užstrigęs, todėl teko jį įkirpti su žirklėmis.)


7. The Body Shop rankų kremas su mangais. Man labai patinka Body Shop rankų kremai dėl jų savybės greitai įsigerti į odą, todėl jau kurį laiką esu prie jų prisirišusi. Tačiau pastebėjau, kad jie yra labai lengvi, todėl tuo metų laiku, kai rankų oda linkusi skeldėti, juos reikia naudoti nuolatos, nes stipriai suskirdusių rankų jie nesugebės išgydyti per naktį (nebent naudotumėt tą su kanapėm :D). Būtent šio rankų kremo pakuotė yra ne metalinė (aliuminė ar kokia ten), o plastikinė, todėl esu labai patenkinta. Atsimenu, kai naudojau rankų kremą su rožėmis, kuris yra toje kitoje pakuotėje, man buvo labai sunku išspausti kremo likučius. Su šia nauja pakuote tokių problemų nekilo, viskas išsispaudė greitai ir lengvai. Dažniausiai šiuos rankų kremus nešiojuosi kuprinėje ir naudoju prieš darbą (tai labai patogu, nes, kaip jau minėjau, jie labai greit įsigeria ir nereikia laukti). Šiuo metu jau kurį laiką naudoju žiemos kolekcijos spanguolių kvapo, kelioninėje tašėje, kur laikau savo atsargas, guli mandarinų kvapo, o Justulė atkirto iš manęs medaus kvapo kremo tūtelę. :D 9/10 Kaina: 3.50 svaro, bet aš mokėjau mažiau, nors nepamenu kiek, nes esu akcijų seklė. :P


8. Pabaigai, jau beveik tradiciškai Montagene Jeunese (niekaip negaliu taisyklingai parašyti firmos pavadinimo :D) veido kaukė su Negyvosios jūros druska. Ji yra medžiaginė, todėl visai smagi, nes nereikia terliotis pirštų, o paskui vargti vonioje nuplaunant jos likučius. Taigi, užsidėjus šią drėgną "paklodę" ant veido, reikia pabūti 5 minutes ir tada tiesiog ją nusiimti. Iš tikrųjų, net nesitikėjau, kad būtent tokio tipo kaukė man taip patiks (mano mėgstamiausios juk tos šokoladinės, kur vaikštai lyg išlipusi iš pelkės, bet kvepi kaip karšto šokolado gabalėlis), tačiau jos vėsinantis poveikis mano odai labai patiko, kvapas man padėjo pasijusti lyg prie jūros ar kokiame spa centre. Anot pakuotės, ši kaukė ramina ir valo veido odą. Manau, kad ji tikrai atlieka tai, ką žada. Rekomenduoju pabandyti, o aš jau ir antrą pakuotę nusipirkau. Beje, mano oda yra sausa, bet jokių nemalonių pojūčių nepastebėjau. 10/10. Kaina: ~1 svarą.


Na štai ir viskas. Dabar nebeturiu nė vieno tuštučio. :) Tikiuosi radot nors vieną produktą, kuris jus sudomino. :) O aš toliau galiu eiti džiaugtis savo paskutiniu laisvadieniu, o ryt surūgusi keliauti į darbą. :P

R.

p.s. savo įrašus kuriu ne viena, man padeda minionas ir du ežiukai. :D

2 komentarai:

  1. Įdomūs pabaigtukai, man labiausiai patiko paskutinė kaukė, vis galvoju, kad reikia tokių prisipirkti, bet pamirštu, ir tepliojuosi su įprastom ;D o čia taip patogu, uždėjai-nuėmei, ir viskas :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. aha, labai patogi šita kaukė :) ir šiaip patiko :)

      Panaikinti