"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2015 m. balandžio 28 d., antradienis

Tropikinio pasaulio gabalėlis Leeds'e

Labas,

Neseniai dariau mažą apklausėlę, kad išsiaiškinčiau, kokių įrašų norėtumėte daugiau matyti liūdname debesiuke. Nors balsavo nedaug žmogiukų, tačiau rezultatas mane labai nustebino: pasirodo, jog be visokių tuštučių-pabaigtučių aprašymų, jums būtų įdomu sužinoti ir mano asmeninio gyvenimo trupinukų. Galiu pasakyti, kad šiuo metu mano gyvenimas labai monotoniškas ir nuobodus, tačiau, belaukiant vasaros, nusprendžiau susiimti ir savaitgalius praleisti kuo įdomiau! Žinoma, vienai to pasiekti nepavyks, todėl kibinsiu Kęstę, kad man padėtų. :P

Taigi, užvakar buvo pirmoji diena po tikrai ilgo laiko tarpo, kai išsikrapštėm iš namų į Leeds'ą. Važiavom ne vieni, o dar su trimis "kompanjonais", tad buvo visai smagu. Aplankėm Tropical World ir parsivežėm ne tik atsiminimų, bet ir nuotraukų bei suvenyrą (jis bus paskutinėje nuotraukoje :D). Taigi, nuotraukomis pasidalinsiu su jumis, bet suvenyrą, tai sau pasiliksiu. ;)



p.s. bandau įkelti mini filmuką, nes kelionės metu žaidžiau telefonu. Dėl filmuko, tai kitą kartą pasistengsiu labiau. Čia tik pabandžiau pažiūrėti, kas gaunasi... :D Video kokybę nustatykit HD, nors bet kokiu atveju atrodo, kad su bato kulnu filmuota. :D


 
Music: Bastille - Flaws (Deep Chills remix)

Ačiū, kad užsukote.

R.

2 komentarai: