"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2014 m. birželio 1 d., sekmadienis

Gasulo molio savaitė*

Vakar ar užvakar (jomajo! nebepamenu...) baigiau Gasulo molį (kas per vienas skaitykite čia), kurį naudojau vietoje veido prausiklio. Kadangi pastebėjau, kad dėl nežinomų priežasčių itin pradėjo berti kaktą, nusprendžiau suteikti šansą pasireikšti natūraliam produktui be jokių sulfatų, parabenų ir kitokių nesąmonių, kurias kiša į veido prausiklius. Ilgai nelaukusi 50 g. šio dalykėlio užsisakiau Ebay.


Sumaišiusi molį su vandeniu, veidą juo tepliojau lygiai savaitę: rytais ir vakarais. Nuo pat pradžių mane nustebino, kad molis sugeba taip gerai nuprausti odą (tikrai nesitikėjau tokio švaros pojūčio, gi prausiau veidą su "žemėm"). Antra, kas mane nuolat džiugino - pastebimai švelnesnė oda ir jokio nemalonaus tempimo. Pirmą kartą bandydama tyliai verkšlenau, kad tik nebūtų kokios alergijos, kad tik neišsausintų odos... Tačiau nė viena mano baimė nepasitvirtino. Galiausiai, labai smagu, kad prausiantis Gasulo moliu ne tik nuvalomi visi nešvarumai, bet ir pašalinamos negyvos odos ląstelės, kadangi yra labai smulkių dalelių, kurios švelniai šveičia odą.
Tačiau, prausimasis moliu turi ir minusų. Bene didžiausias minusas, kuris mane labai erzino - molio laikymas šaldytuve, kad ilgiau išsilaikytų "šviežias". Kadangi čia šaldytuvas yra pirmame aukšte, tai labai nervindavo lėkti jį pasiimti, o vėliau padėti (itin vakarais, kai visi jau miegodavo, o aš kaip meška kočiodavaus laiptais ir visus žadindavau). Dar vienas minusas, kad veido prausimas moliu užima daugiau laiko - užtepus ant veido jį reikia palaikyti kelias minutes, kad sutrauktų nešvarumus (merginoms, kurioms reikia keltis anksti ir kažkur skubėti, tikrai nesinori laiko švaistyti kažkokiam moliui, juk geriau dar vienas kitas posmelis nusnaustas lovoje, tiesa?). Galiausiai, kad ir kaip būtų gaila, su mano spuogiukais per savaitę Gasulo molis nespėjo susidoroti.
Apibendrinant, galiu teigti, kad molis - tikrai nebloga alternatyva veido prausikliams, tačiau pati dėl laiko stokos ir nuolatinio lakstymo į virtuvę (tik dėl to, nes šiaip niekuo negaliu skųstis - geras daiktas) daugiau (bent jau artimiausiu metu) jo nenaudosiu. Tiesa, visai nepigus šis Gasulo molis: už 50 g., kurių užteko savaitei, mokėjau 3 svarus (~12lt).

Daugiau mano "fronte" nieko naujo. Pora foto iš instagram.


2 komentarai:

  1. Kokie nagai faini!! O apie molį kalbant, tai dalykas geras, bet ir aš neturiu kantrybės su juo tepliotis...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ačiū! :) tai va, man irgi pabodo ten tuo moliu tepliotis... šiaip geras dalykas, tikiu, kad po ilgesnio naudojimo laiko matytųsi kokie pokyčiai, bet per savaitę, tai tik oda švelnesnė jaučiasi :)

      Panaikinti