"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2014 m. birželio 1 d., sekmadienis

MUA nagų lakai*


Nors šiandien keliavau į parduotuvę pasidariusi pirkinių sąrašą, kad nenusipirkčiau nieko, kas nėra būtina, iš parduotuvės grįžau stipriai išsiviepusi, nes mano sąrašiukas "pasimetė" kuprinės gilumoje, dėl to, prigriebiau tris nagų lakus už dviejų kainą. Mano taikiniu tapo Make Up Academy (MUA) firma, pigiai siūlanti tarsi Essie nagų lakų kopijas (įpakavimas itin panašus ;)). Išsirinkau tris spalvas, kažkuo primenančias uogas. 
Ilgai nelaukusi nutepliojau savo nagus. Dvi raudonosios spalvos man pasirodė itin panašios (kad spalvos skirtumas būtų aiškesnis lakavau net tris sluoksnius, tačiau tolygiai spalvai išgauti užtenka ir dviejų). Nors kol kas negaliu komentuoti lako patvarumo (prižadu pakomentuoti šiame įraše kelių dienų laikotarpyje), tačiau iš pirmo žvilgsnio jis pasirodė labai šaunus, gražiai žvilgantis bei greitai džiūstantis. Labiausiai patiko Plum Noir spalva, tačiau žinau, kad naudosiu visas, nes senąjį rausvąjį atspalvį išmečiau prieš kelias dienas.

R.


p.s. Žadėjau pakomentuoti, kaip ilgai šie nagų lakai išsilaiko. Tai va. Jei ilgai nemirkysite pirštų vandenyje, džiaugsitės gražiais nagučiais apie dvi dienas. Žinau, tai nėra ilgai, tačiau aš nenaudoju jokio nagų lako pagrindo ar viršutinio sluoksnio, galbūt su jais šis laikas pailgėtų.

8 komentarai:

  1. Atsakymai
    1. aš jį patį pirmą pačiupau ... nors tikėjausi sodresnės spalvos... :)

      Panaikinti
  2. O man gražiausias Cherry Blossom.. :) Nors šiaip, jaučiu, kad prigriebčiau visus (taip jau atsitinka, kai niekaip neišsirenku norimo atspalvio). :P Tad tokia akcija ir mane labai nudžiugintų. :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. joo, akcija labai gera, nes vieno lako kaina 1 svaras (tai už tris lakus tik 2 svarus sumokėjau, tad jau pigiau niekur nieko čia nerandu :D).

      Panaikinti
  3. oi, kokie gražūs :) man tai plum noir gražiausias, mat kaip, visoms skirtingai ;D Šiaip man MUA kosmetika patinka, tik nagų lakų dar nebandžiau, reikės kada prie progos :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. aš iš Tavo įrašų ir sužinojau apie MUA kosmetiką :D tai pamačiau, kad jos yra parduotuvėj pirkt (ir labai pigiai), tai sakau reikia ką nors išbandyti :)

      Panaikinti