"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2012 m. liepos 16 d., pirmadienis

Norų sąrašiukas*


Tikriausiai niekam neįdomu, ko aš dabar norėčiau, tačiau kadangi mano blogas - maža dykuma, kurioje skraido sudžiuvusios žolės kukuliai, galiu sau leisti papliurpti niekus, nes niekas to nepastebės. 
Tai va šiuo metu norėčiau, kad nepradėtų lyti, nes reikės greitai žingsniuoti į darbą ir kad nenutrintų naujosios basutės (raudiooonooos :P)... Dar norėčiau pakilti "apžvalgos rato" karusele, iškepti skanų pyragą (apie du praeitus nutylim, nes jie neverti nė vienos eilutės), rasti naują dainą, kuri tikrai ilgai nenusibostų, nusipirkti peršviečiamą, gėlėtu rašteliu palaidinę (čia šito geriau nenorėti, vien dėl žodžio "nusipirkti"), noriu vėl nusidažyti plaukus raudonai (Justinai labai tinka jos eksperimentas), kad greičiau atsiųstų sijoną ir jis man būtų kaip tik, noriu dar spėti paskaityti knygą ir kad viskas būtų gerai.

*picture ->  http://liudnasdebesiukas.tumblr.com/post/25221636995


3 komentarai:

  1. Eik tu sau, aš irgi norėčiau su tuo apžvalgos ratu :/ ir šiaip, kaip tai raudona?! Davaičikas, šviesinkis :) aš kažkaip laukiu ir nekantrauju kaip čia turėtum atrodyt :D nes tu kai nusidažai raudonai, tai nežinau ar ten galima tai pavadinti raudona spalva :p
    Aš tai visiškai apleidau skaitymą, kak abydna :/

    AtsakytiPanaikinti
  2. netiks man šviesiai ir plaukų gaila :) nieko nedarysiu blem jaučiu :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. :D nu blyn, tada raudonai! bet taip raudonai! :D

    AtsakytiPanaikinti