"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2015 m. kovo 9 d., pirmadienis

Pirmadienio pliurpalai*

Labas,

Ką veikėt šią niūrią pavasario dieną? Sakau niūrią, nes pas mus visą dieną buvo labai apsiniaukę ir net 12 val. dienos atrodė, kad jau temsta. Žinoma, dar ir lijo... Nepaisant to, prisiverčiau išeiti iš namų nors kiek prasiblaškyti. Juk man atostogos, negaliu gi visas atostogas sėdėti namuose! 
Namo grįžau su pora daikčiukų, kurie bus skirti dovanoms (jų nuotraukose nepamatysit :D) ir pora menkniekių man pačiai pasilepinti (pagaliau Glamour'o numeris su priedu!!! dievinu šio žurnalo priedus!)... Šį mėnesį buvo galima rinktis iš keturių Balance me firmos gaminių: veido kaukės, lūpų blizgio, kūno prausiklio arba veido prausiklio. Nors kitais kartais tikriausiai būčiau išsirinkusi veido kaukę arba veido prausiklį, šįkart nusprendžiau, kad labiau noriu kūno prausiklio, nes priemonių veidui, kurias reikia sunaudoti, turiu devynias galybes ir dar vienos pakuotės tiesiog psichologiškai nebegalėčiau "pakelti". Ha, ironija tame, kad ir kūno prausiklių/dušo želių užkaupus turiu nemažai, bet jie daug greičiau baigiasi... 


Prieš "suleidžiant" nagus į žurnalą dariausi smoothie. Kadangi užsinorėjau kažko laaabai saldaus, tai pasirinkau mėlynes, melioną, bananą ir mangų sultis. Spalva nuo mėlynių tapo nelabai graži, bet ką padarysi. ;D Išgėriau...
 Tiesa, sveikinu visas moteraites su moters diena! Gal kiek pavėluotai, bet vis tiek... Pati gavau rožių pundą į lovą (vien dėl jų šiandien susilaikiau nenusipirkusi puokštelės narcizų Lidle, nes neturėčiau, kur jų pamerkti: jau rožės kapučino stiklinėj mirksta, nes aš nesugebu vazos įsigyti), picos ir sluoksniuotos tešlos pyragėlių (nežinau, ar čia šitas maistas "įeina" į dovaną, ar čia tik šiaip vyras mane sumąstė pamaitint. :D) Šiaip vakar visą dieną miegojau, nes per naktį su Odeta gvildenom "egzistencinius" klausimus, todėl jaučiaus labai prastai. :D Nepaisant mano negalavimų, vakar pagaliau padariau gerą dalyką - užsakiau naują čiužinį! Ryt turi atvežti... Labai laukiu. Tikiuosi, kad jis bus patogus ir nebūsiu princese ant žirnio. 

Gero vakaro,
R.

P.S. Pas mane atvažiuos Toma!!!! Kaaaip laukiu. Tiek laiko nesimatę... Tikiuosi nebus nejauku. ;)

P.S.S. Justulė mane nominavo Liebster award iššūkiui... Kadangi jį jau darau trečią kartą, tai vėl nieko nenominuosiu, tiesiog atsakysiu į man užduotus klausimus.

1. Sunkiau atsikelti ryte ar nueiti miegoti vakare?
Tikriausiai sunkiau atsikelti ryte. Aš pelėda, o ne vyturiukas. :P
 
2. Ko pavydi kitiems?
Pasitikėjimo savimi ir žinojimo, ko nori.
 
3. Kaip atrodo tavo įprasta diena?
Atsikeliu -> dušas -> špaklius -> pusryčiai -> kompas -> darbas -> namai -> vakarienė -> kompas arba knyga -> einu miegot. Pastebėjau, kad kiekvienas šių žingsnių netgi turi savo beveik tikslų laiką ir retai kada būna sukeisti vietomis. Aš rutinos karalienė.
 
4. Su kuo norėtum paatostogauti ir kur?
Su daug kuo... Su mama norėčiau, su Kęstu norėčiau, su tavim norėčiau. :) Tikriausiai ten, kur palmės ir jūra. 
 
5. Kokį pyragą visąlaik kepi arba patinka kepti? O jei nekepi, tai ką labiausiai išeina kepti? Lauksiu recepto :P Arba ne pyragą, bet nu ką nors, kas sekasi geriausiai kepti, virti? :D
Keksiukai. Jei kas nori angliškų receptų, galiu nufotkinti iš savo knygutės. :D Tikrai nerašysiu. Šiaip yra keli receptai šiame tinklaraštyje, tik reiktų paieškoti... 
 
6. Kokį gražiausią komplimentą esi gavusi?
Nežinau... Paskutiniu metu kažkas sakė, kad turiu gražią figūrą, kažkas pagyrė mano kvepalus... Kažko išskirtinio nepamenu. Negaunu dažnai komplimentų.
 
7. Daina, kurios dabar dažniausiai klausaisi?
Šitos iš "50 pilkų atspalvių". Nieko nežinau, bet man Ellie Goulding labai gražiai dainuoja... Jos tas balsas toks mergaitiškas, malonus, jausmingas. 
 
8. Vaikystės knyga?
Gal "Vaiduokliukas" arba "Plėšikas Hocenplocas" (nu ar kažkaip pan., jau net nebeprisimenu gerai).
 
9. Ko dabar labiausiai lauki?
Kada turėsiu savo namus. 
 
10. Kaip tave nudžiuginti?
Duok saldainę! :D 
 
11. Ką su savimi visąlaik pasiimi išeidama iš namų?
Piniginę, raktus ir telefoną. Psio. Aišku visas šis gėris turi būti kuprinėj arba rankinėj. 

4 komentarai:

  1. Vaiduokliuką ir Plėšiką Hocenplocą parašė tas pats rašytojas :D Plėšiką Hocenplocą iki šiol atsimenu, nes, man atrodo, aš jo maža būdama neperskaičiau :D gal net pirma knygą buvo, kurią mečiau :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. aš, kai užuodžiu raugintų kopūstų sriubos su virtom dešrelėm kvapą, visada prisimenu Hocenplocą... :D Taip yra ir tiek...nes toj knygutėj kažką apie raugintus kopūstus rašė :D

      Panaikinti
  2. paskaičiau tavo įrašą ir užsimaniau smoothie.. ;D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. niam niam... :) pasidaryk :P pavaišinčiau, bet per toli gyveni ;D

      Panaikinti