"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2015 m. sausio 3 d., šeštadienis

Įdomu gal tik mergaitėms*16

 Prabėgus Naujųjų Metų sutikimo nuotaikoms (Uraaa! 2015-ieji jau čia! Linkėjimai visoms.), šiandien tvarkiausi namus ir greitai nufotografavau savo vėl sukauptus tuštučius. Šįkart įrašas šiek tiek ypatingas, nes šiuos tuštučius pristato mano pupulis žiurkėnas, nuolat sėdintis ant palangės. Ir nesakykit, kad jis nefainas, nes nepatikėsiu. ;) Įsimylėjau jį vos pamačiusi parduotuvėje ir iš karto supratau, kad mano namai - vieta, skirta jam! O.K. Tai tiek apie žiurkėną ir pradedam tuštučių apžvalgėlę.

1. Sukin Purifying šampūną užtikau visai netikėtai... Kadangi sudėtis pasirodė visai nebloga, o kaina nebuvo didelė, mano rankutės pagriebė šį produktą, o kojytės greitai nunešė mane kasos link. Taip jis atsidūrė mano vonios lentynoje. Pradžioje į šį gaminį dėjau daug vilčių, labai džiaugiausi nemažu jo tūriu, tačiau ilgainiui optimizmas išblėso ir dabar jau nesu įsitikinusi, ar jį pirkčiau antrą kartą. Jau nuo pat pradžių pastebėjau, kad po trinkimo plaukai tapdavo "šiugždantys", nemalonūs (žinoma, kondicionierius tai ištaisydavo), tačiau galvojau, kad ilgainiui plaukai pripras prie natūralesnio produkto (juk rašo kad ši firma "australian natural skincare", tai ir šampūnas neturėtų būti daug chemijos prikrautas) ir galėsiu džiaugtis sveikesniais plaukais. Tačiau viltys liko viltimis... Mano plaukai taip ir nepradėjo džiaugtis šiuo šampūnu, jo kvapas ilgainiui pabodo ir galiausiai labai džiaugiausi, kad jį pabaigiau. Nufotografavau produkto sudėtį, jeigu kažkam ji yra aktuali. Kaina: ~7 svarus. 7/10

2. Lush Tea Tree Water tonikas. Labai patiko! Gaivus kvapas, nesausina odos (naudojau tik kaktai), kažkiek kovoja su spuogiukais. Nusipirkau nedidelę pakuotę, nes maniau, kad priemonė man netiks, o dabar gailiuosi - reikėjo kibirą nusipirkti! Tikrai pirksiu antrą kartą, kai baigsiu dabartinį. Pridedu ir sudėtį nuotraukoje. Kaina: ~6 svarus. 10/10

3. Balance Me veido kremas (tiksliau 25 ml mėginėlis) visai geras dalykas, itin žiemos vakarais. Jis riebus, todėl man nelabai patikdavo juo teptis dieną, tačiau, kaip jau minėjau, prieš miegą buvo pats tas. Gerai drėkina, smagu, kad yra 99% natūralus. Niekada nebuvau girdėjusi šios firmos, bet pasižvalgius po produktus ir kainas pasirodė, kad ji nėra iš pigiųjų. Tiesa, kremo kvapas toks specifinis, šiek tiek erzinantis mano nosį. Neapsisprendžiu, ar pirkčiau pilną pakuotę. Kaina: pirkau žurnalą, kuris kainavo 2-3 svarus ir jame buvo šis mėginėlis. 8/10 (minusuoju kvapą ir per didelį riebumą).

4. Nenutraukiant mėginėlių temos galiu pasisakyti, kad dar išbandžiau Loreal Elvive Fibrology linijos kondicionierių ir kažkokį serumą (tikrai nesupratau, kam jis skirtas, pasirodė tiesiog dar vienas laiko ir pinigų švaistymui sukurtas produktas). Norėčiau paburbėti, kad mėginėlių pakuotės buvo tokios mažos, kad jų net neužteko mano plaukams (ironiška, kad naudojimo "instrukcijoje" parašyta "priemone gausiai ištepkite plaukus", ar kažkaip panašiai), todėl net nepajutau jokio poveikio. Tiesą sakant, jau nepamenu, kada paskutinį kartą naudojau Loreal šampūnus bei kondicionierius ir jais visiškai nesidomiu, tai nelabai žinau, kam ši linija skirta, ką ji suteikia plaukams. Aišku tik viena - po šių mėginukų bandymo taip ir nesupratau, ar čia vertėtų duoti šansą tokiai priemonei, ar net nežiūrėti į jos pusę. Būtų labai smagu išgirsti jūsų nuomonę.

5. Pabaigiau Radox Eastern Spirit rankų muilą. Nenusibodęs kvapas, patogi pakuotė, nedidelė kaina - visumoje neblogas muilas ir tiek. Kaina: 1 svaras. 8/10

6. Su Kęste pabaigėm vieną Corsodyl dantų pastą. Dabar greitai baigsim tokią pačią antrą. Nusipirkau dvi, nes perkant du Corsodyl produktus (pasiėmiau dar burnos skalavimo skystį) Boots'e buvo galima trečią pasiimti nemokamai. Ši dantų pasta yra labai keisto skonio - nors ir jaučiasi mėta, nepasakyčiau, kad skanaus, tačiau prie jo per dvi savaites priprantama (taip rašė ant pakuotės ir taip tikrai yra, nes dabar nejaučiu jokio diskomforto valydamasi dantis). Ji - gydomoji, todėl nelabai atlieka balinimo funkciją, nors pakuotė skelbia, kad turi balinti dantis. Antrą kartą nepirksim, nes pabandėm, bet nelabai patiko. Kaina: ~4-5 svarus. 7/10

7. Porą mėnesių kvepėjau kaip Britnė cirke :D. Nusipirkau šį tualetinį vandenį, nes man patinka nebrangūs kvepaliukai, kurių negaila purkšti keliaujant į darbą. Šį įsigijau vos už 6 svarus (30ml), man atrodė, kad apsimoka. Kvapo nebuvau uosčiusi anksčiau, todėl pirkau "katę maiše"... Tačiau pradžioje pasirodęs keistas kvapas man visai patiko - jis nėra toks saldus, kaip nemažai Britnės kvepalų. Laikosi visai gerai, darbe tikrai nesmirdėdavau :D. Žodžiu, galbūt kada nors vėl nusipirksiu. 8/10

8. Pabaigai noriu parodyti labai fainus dalykėlius, kuriuos išbandžiau visai neseniai. Tai - Lush vonios bombos. Labai smagu pliuškentis skaniai kvepiančioje vonioje. Juokingi pavadinimai taip pat nepamaišo: pirmoji - Space girl (2.35 svaro, kaip putoja pažiūrėkite čia), antroji - Sakura (tik pusė, nes aš jas suskaldau, kad ilgiau užtektų, nes mes neturime Lush krautuvėlės savo mieste, 3.35 svaro, va kaip putoja), trečioji - berods Cinders (kainos nepamenu, bet maždaug 2.50 svaro, putoja čia). Visoms rekomenduoju išbandyti! Labai patinka. Gaila, kad nėra pigesnės. 

Ačiū, kad paskaitėte. Komentarai labai laukiami. :) Linkiu gražios ateinančios savaitės.

R.

6 komentarai:

  1. Kaip man patinka tavo įrašai! Taip smagu paskaityti. Tik tiek, kad daug ko Lietuvoje nerasi :/ dėl to tai erzini mane :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. bet užtat jūs turit visokių pigių ir fainų produktų Martinoje, kurių aš neturiu čia... :( pvz Eveline nagų stipriklį, kuris kiek pamenu kainuodavo kokius 8 litus, o Ebay apie 4-5 svarus.... tai brangoka, neperku... :D

      Labai dėkoju už komentarą... malonu sulaukti, nes retai kas pas mane komentuoja :)

      Panaikinti
    2. Tiesa. Nusipirkau kažkokį Eveline kremuką nuo spuogų. Kainuoja centus, bet tikrai neblogas dalykėlis :) Jeigu nori, galiu pasiūlyti grožio priemonių mainus.:D If you're interested in, parašyk man el. paštu: akvedukas@gmail.com :)

      Panaikinti
    3. gal ir smagu būtų, bet siuntimas kainuos brangiai :( ;)

      Panaikinti
  2. Aš nemėgstu Loreal plaukų priežiūros priemonių. Yra tik viena, kuri patinka, bet visas kitas, kurias bandžiau - tai niekam tikusios :(
    ___
    http://inmyflowoflife.blogspot.co.uk/

    AtsakytiPanaikinti
  3. Britnes ten tie kvepalai kažkokia tragedija, nu nebent kažkokius padirbtumas man įkišo...

    AtsakytiPanaikinti