"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2014 m. gruodžio 16 d., antradienis

Įdomu gal tik mergaitėms*14

Labas,

Ilgai nelaukusi toliau tęsiu įrašų mergaitėms seriją. Pastebėjau, kad dar nespėjau aprašyti seniau sunaudotų produktų, o jau eilėje rikiuojasi nauji. Tad radusi laisvą minutę vėl dalinuosi savo nuomone su jumis.

1. Įrašą pradėsiu labai pesimistiškai, produktu, kurį po kelių bandymų teko išmesti - MaxFactor Facefinity skysta pudra. Šis produktas, anot aprašymo, sudarytas iš trijų dalių: primer (kaip verčiasi praimeris??? :D), maskuoklio ir makiažo pagrindo. Deja deja... tikėjausi kažko nerealaus, bet... Mano odai šis produktas visai netiko: jis visiškai neriebus, man pasirodė kažkiek "šiurkštus", patepus odą ją išmėtydavo plėmais, sausomis dėmėmis, galbūt šiek tiek neatitaikiau spalvos, nes atrodydavau tarsi išbalus (čia tai nerealu, nes aš visada imu šviesiausius pudrų atspalvius ir niekada neprašaunu), o oda susitraukus kai kokios slyvos. Tai buvo mano pirma pudra, kurią išmečiau nesunaudojus. Niekada daugiau nepirksiu. Mokėjau apie 9 svarus. 1/10.

2. Antrasis produktas, kuriuo dalinuosi - Naked divine curls plaukų serumu, skirtu garbanotiems plaukams. Anot aprašymo, šis serumas turėtų glotninti garbanas, padaryti jas lengvai suvaldomas. Na  garbanų aš neturiu, o produktą pirkau vien dėl to, kad užtikau jį Bootse su superine akcija, pagalvojau, kad ir paprastiem plaukams jis kažką gero turėtų padaryti. Šis serumas yra tarsi lengvo gelio konsistencijos, jis visiškai neriebina plauko, galima tepti ir ant šaknų, būtent tuo labai džiaugiausi. Produkto sudėties nepamenu, tačiau ji yra nebloga, nes rašoma, kad 97% natūrali, be silikonų. Nors kažkokio stebuklo nepamačiau, tačiau produktas nėra blogas. Tiesa, jis kvepia kažkokiais dumbliais ar žolėm, todėl kvapas tikrai ne visoms patiks. Antrą kartą nepirkčiau, nes visgi jis skirtas ne mano plaukų tipui, be to, vien jo neužteko mano plaukams, po jo vis tiek tepdavau plaukų aliejuką. Mokėjau gal apie 1 svarą (normali kaina, gal apie 4 svarus?). 7/10

3. Dviem produktais, kuriais esu labai patenkinta - Body Shop plaukų šampūnas ir kondicionierius su bananais ir medumi. Apie plaukų kondicionierių jau esu rašiusi čia, nes tai ne pirmas buteliukas, kurį sunaudoju, o vat šampūną išbandžiau dar visai neseniai. Galiu pasidžiaugti, kad ir šampūnas man labai patiko. Lengvai putoja, greitai pašalina nešvarumus, nuostabiai kvepia, naudojant kartu su kondicionieriumi, plaukai lieka lengvi ir švelnūs. Šį duetą tikriausiai pirksiu dar ne kartą. Su akcijomis mokėjau po 2.70 svaro (normalia kaina po 4.50 svaro). 10/10 Niam niam niam!

4. Pabaigiau Nspa Patchouli ir Ylang-Ylang cukraus šveitiklį. Neblogai nušveičia, šviečiamosios dalelės pamažu ištirpsta delnuose, kvapas ganėtinai malonus, toks tinkantis spa :D Nežinau, ką dar pasakyti. Šveitiklis kaip šveitiklis, kažkokio super prisiminimo nepaliko. Pirkau du šveitiklius už 5 svarus, tad vieno kaina gavosi 2.5 svaro (be akcijos vieneto kaina apie 5 svarus). 7/10

5. Praktiškai visus metus truko juodo akių kontūro periodas, kuris nutrūko visai neseniai. Beveik visus metus iš namų niekur neidavau nepasidažiusi skystu juodu akių kontūru. :D Žinau, juokingai skamba. Dabar ši manija baigėsi, pradėjau tingėti, o gal pastebėjau, kad ir be jo neblogai atrodau. :D Tai va, vienas iš mano sunaudotų eyelinerių - Loreal Diamantissime super liner. Užsisakiau jį Ebay. Maniau, kad jis bus paprastas, juodas akių kontūro pravedimas. Tačiau buvau nustebinta, kai pamačiau, kad jis yra "pagardintas" mažais sidabriniais blizgučiais. Nelabai man jie patiko, tačiau sunaudojau. Nors pati plunksnelė man pasirodė tikrai gera. Mano nuomone, šis kontūras skirtas daugiau vakariniam makiažui, o aš retai į kokius balius einu, taaaad... nebepirkčiau. Mokėjau virš 4 svarų. 7/10

6. Dar vienas pabaigtas produktas - 14 Seboradin kapsulių nuo plaukų slinkimo. Kiekvieną rudenį mano plaukai pradeda kristi kaip lapai nuo medžių. Tad nieko nelaukusi nusipirkau pabandyti šias lenkiškas kapsules. Jas pirkau Ebay, mokėjau apie 13 svarų, nežinau tikros jų kainos. Naudojimas gan paprastas, tiesiog vakare po plaukų trinkimo reikia ištrinti šaknis. Tačiau aš ne visada plaukus trenku vakare, todėl jas naudodavau bet kuriuo paros metu. Rekomenduojama jas naudoti kasdien, bet kadangi aš plaukų taip nekankinu ir juos plaunu kas 2-3 dienas, tai ir produkto taip dažnai nenaudojau. :D Kiek pamenu, šios kapsulės praturtintos paprikos ekstraktu, B ir H vitaminais ir dar kažkuo. Šiaip kapsulės neblogos, neapsunkina ir plaukų šaknys netampa "riebios". Plaukų slinkimas kiek apmažėjo, tačiau dabar nustojau jas naudoti, tad tikrojo rezultato nepamačiau, nes jis pradeda matytis tik po 3-6 savaičių. 8/10

7. Tradiciškai - dar viena Body Shop dušo želė. Šį kartą mėginau aviečių kvapo. Nereali! Jei ne tokia dirbtinė spalva, tai atrodytų, kad uogienė ir aš ją suvalgyčiau! Vienas iš labiausiai patikusių kvapų! 10/10 Kaina: ~2.50 svaro su akcija. :)

8. Sekantį produktą tikrai nušvilpsiu! Nepatiko, nepatiko, nepatiko! Išmečiau kelis kartus pabandžiusi. Tai - TRESemme "sausas" plaukų šampūnas, o tiksliau - putos. Ką galiu pasakyti? Jeigu jis ir suteikia ką nors plaukams, tai tik kvapą. Šias putas panaudojus, jokie nešvarumai niekur nedingsta, plaukai po kokio pusvalandžio vėl atrodo baisiai. Naudojimas taip pat nėra toks paprastas, kaip pvz. Batiste sauso plaukų šampūno. TRESemme putomis reikia ištrinti plaukus, tada jas nusausinti rankšluosčiu ir plaukus išdžiovinti džiovintuvu (jei teisingai pamenu)... Esmė tame, kad neužtenka, papurkšti, patrinti ir vuolia... Taigi nerekomenduoju. Pirkit jau geriau Batiste ar kažką pan. 3/10 Kaina: ~1.5 svaro.

9. Kaip jau galėjote pastebėti, jeigu skaitote mano įrašus apie tuštučius, man patinka Montagne Jeunesse veido kaukės. Tačiau šį kartą susidūriau su išimtimi. Savo probleminei kaktai (apie visą veidą nėra nė ką kalbėti, tikrai nenoriu skaudančių sausų raudonų dėmių ant skruostų dėl netinkamo kaukės poveikio) nusprendžiau išbandyti giliai valančią molio kaukę, praturtintą alavijo sultimis. Deja, mano odai ji pasirodė per daug "arši" - kaktos oda išsausėjo, spuogams nepadėjo. Nebepirkčiau antrą kartą, nes šis produktas yra tikrai ne man. 5/10 Kaina: ~1 svarą.


10. Dar viena veido kaukė, kuri man netiko - Superdrug firmos agurkinė vėsinamoji molio kaukė. Deja, ne vėsino ji mano žandus, o priešingai - taip pradėjo deginti, kad variau į vonią iš karto nusiprausti. Tikrai nesupratau, kodėl taip nutiko, nes parašyta, kad ši veido kaukė tinka ir jautriai odai. Tikrai gaila, kad man ji netiko, nes nors ją gavau iš Lietuvos, būčiau galėjusi ją nusipirkti UK, nes turim mes čia tą parduotuvę. :P 3/10. P.S. Justule, šitos nebenoriu! :/ :D

Kadangi vėl nenoriu išsiplėsti, laukite kito įrašo greitu metu. Nemažai čia tų tuštučių užkaupiau per savo tingėjimą, bet tikrai noriu visais jais pasidalinti su jumis. Pati mėgstu skaityti panašius įrašus, žiūrėti tokio tipo apžvalgas youtubėj, todėl tikiuosi, kad nors kiek ir jus sudominau. :)

R.

3 komentarai:

  1. Tas ylang ylang aliejus veikia kaip afrodiziakas :D pamenu savo pažintį su šituo augalu.. dirbau prezikų pardėj ir ten lubrikantas buvo su ylang ylang. Ir ilgai galvojau, kas tai per brudas... po to paskaičiau internete, kad čia kažkokia gėlė, kuri turi afrodiziako sąvybių. O ir plaukams, veidui puikiai tinka :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. haha, geras. Nežinojau... :D iš viso neįsivaizduoju, kaip tas augalas atrodo :)

      Panaikinti
  2. Superdrug firmos agurkinė vėsinamoji molio kaukė- ši kaukė man nepatiko irgi, jausmas lygiai toks pat ;// degte degė veidas :D

    AtsakytiPanaikinti