"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2014 m. rugsėjo 27 d., šeštadienis

Įdomu gal tik mergaitėms*12

Ar pastebėjot, kaip greitai prabėgo vasara ir atėjo ruduo? Aš vis dar tikiuosi, kad saulėtą dieną išėjus į kiemą nereiks pasiimti megztuko. Deja... Žmonės kuičia parduotuves ieškodami šiltesnių rūbų, ruošdamiesi rudens ir žiemos sezonams. Kažkaip keista, kai einant gatve sučeža po kojomis pakliuvęs medžio lapas. Tačiau šis įrašas ne apie rudenį, o apie tai, ką paskutiniu metu sunaudojau ir kas galbūt bus įdomu mums, mergaitėms! ;)

1. Pirmasis beveik sunaudotas (vis dar likučius spaudžiu, nes niekaip nesibaigia :D) daikčiukas - Body Shop Seaweed veido kremas su SPF15. Galbūt dar kas nors atsimena istoriją, kaip aš gavau šį veido kremą nemokamai, nes kažkas Body Shopo internetinėje parduotuvėje padarė klaidą ir su mano pirkiniais atsiuntė ir kitos mergaitės užsakytas prekes (istoriją skaitykite čia). Nors sakoma, kad dovanotam "arkliui" į "dantis" nežiūrima, tačiau aš vis dėlto nusprendžiau trumpai apžvelgti šį veido kremą. Gaila, bet labai džiaugtis juo negaliu. Šis kremas sudėtyje turi net keturis parabenus (methylparaben, butylparaben, ethylparaben, propylparaben), o tai tikriausiai didžiausias minusas, nes mokant ganėtinai nemažą kainą už produktą norisi bent jau jų išvengti. Dar vienas minusiukas toks, kad mano sausai odai jis pasirodė riebokas (veidas imdavo blizgėti, tikriausiai dėl SPF), nors, kaip bebūtų keista, rašoma, kad jis skirtas mišriai-riebiai odai. Galiu pasidžiaugti gaiviu kvapu, kuris iki šiol nenusibodo, ir kad kremo užtenka tikrai ilgam. Pasidomėjau jo kaina Lietuvoje - ~81lt. Aš asmeniškai antrą kartą nenaudočiau šios priemonės vien dėl kainos ir tų parabenų. :) Bet čia tik mano asmeninė nuomonė. 5/10


2. Dušo želė NSPA Peach. Tai tikriausiai pirma dušo želė, nutraukusi besitęsusią Body Shop dušo želių "grandinę". 500ml talpa tikrai džiugina, nes gali pilti kiek nori ir drabstytis į visas šalis, žinodama, kad ji greitai nepasibaigs. Žinoma, kvapas patiko, nes jau parduotuvėje vos nesukišau visos nosies į buteliuką. Į sudėtį net nežiūrėjau, nes žinau, kad prekėje už 2 svarus yra sukrauta viskas, kas tik gali būti sukrauta. Kita vertus, manau, kad protingiau būtų investuoti į geresnį kūno kremą, nei į dušo želę (juk nusiprausi ir viskas, nestovi valandą duše tuo prausikliu apsitepusi, o va kūno kremai, ar losjonai ant odos lieka tikrai ilgesniam laiko tarpui). 8/10 Pirkčiau antrą kartą, tik pabandymui rinkčiausi kitokį kvapą.


3.Trečiasis mano sunaudotas gaminys - Garnier micelinis vanduo. Esu labai patenkinta juo ir jau sunaudojau trečdalį įsigyto antrojo buteliuko. Garnier micelinis vanduo man labiau patiko už seniau bandytą Loreal micelinį vandenį vien jau dėl to, kad už panašią kainą gali jo nusipirkti bene dvigubą kiekį. Makiažą nuvalo gerai, o buteliuko užtenka labai ilgai. Kada nors planuoju įsigyti ir garsųjį Biodermos micelinį vandenį, nes būtų labai smagu palyginti visus tris. Kaina: ~3 svarus. 10/10.


4. Jau senokai baigiau Mellor&Russell makadamijų rankų kremą. Šis kremas pasižymi labai keista konsistencija: kai išspaudi iš pakuotės, jis panašesnis į gelį, tačiau masažuojant į rankas tampa tarsi kremu. Priemonė kvepia tikrai maloniai, bet manau, kad ji labiau tinka profilaktiškai rankų priežiūrai, o ne bėdai ištikus, norint, kad per naktį rankos taptų švelnios ir sudrėkintos. Antrą kartą tikriausiai nepirkčiau. 6/10. Kaina: 1 svaras.


5. Kažkada per skubėjimą ir tingėjimą "knistis" po parduotuvės lentynas ieškant geresnės sudėties šampūno prigriebiau paprastą Garnier Ultimate Blends šampūną su kokosų aliejumi ir kakavos sviestu. Gamintojų teigimu, šis šampūnas turėtų padaryti plaukus glotnius. Aišku, visi daug žada, bet mano plaukams tokie pažadai vienodai "šviečia". Netapo jie nei glotnesni, nei gražesni. Bet tikriausiai nė nevertėjo tikėtis stebuklo? :) Žinoma, šampūnas gausiai putojo ir labai lengvai išplaudavo nešvarumus, šiek tiek sausino plaukus. Vienas dalykas, kuris mane nudžiugino, kad bent jau parabenų jame nebuvo. Trumpai tariant, eilinės firmos eilinis šampūnas. Nemanau, kad pirkčiau antrą kartą. Šiuo metu pamažu bandau plaukus pratinti prie geresnės sudėties gaminių (bent aš taip manau :D). Kaina: 1-2 svarai. 5/10. P.s. pamiršau nufotografuoti sunaudotą, todėl džiaugiuosi, kad bent jau radau naujo nuotrauką.


6. Tęsiant temą apie plaukus, prieš kokį mėnesį PAGALIAU baigiau Herbal Essences stiprinamąją plaukų kaukę su medumi ir abrikosų ekstraktu pažeistiems plaukams. Nenoriu niekam "piršti" savo nuomonės, bet man nelabai patiko šios firmos plaukų kaukės: pirma, nepatinka jų spalvos (anksčiau naudota buvo žydra, šita - geltona), nes man plaukų kaukės ar kondicionieriai turi būti balti, antra, nepatinka sudėtyje esantys parabenai, kurių vis labiau bandau išvengti itin plaukų ir veido priežiūros produktuose. Šiaip plaukai po kaukės naudojimo likdavo švelnūs, bet daugiau ar mažiau jie visada tokie lieka. Kvapia šis gaminys visai skaniai, tačiau juk ne valgyti jo susirinkom :D. Kaina: kadangi pirkau per akciją, už dvi sumokėjau 4 svarus. 5/10.


7. Et, kokia gi mano apžvalgėlė be dar vienos Montagne Jeunesse veido kaukės. Na jos tikrai bus pačios geriausios pirktinės veido kaukės, kurias esu bandžiusi. Va ir dabar spintelėje turiu pasidėjusi bent tris. Man patinka tiek jų sudėtis, tiek kaina, tiek poveikis. Apie kvapus jau iš viso nebešneku. Būčiau mažas vaikas, tai tikrai suvalgyčiau. Šįkart galiu pasidžiaugti drėkinančia, gaivinančia kauke pavargusiai odai (hahaha! kaip tik man :D). Gąsdinu aš žmones su tom kaukėm aplinkui, bet bent jau lepteli, kad net visas kambarys skaniai kvepia. Odos nesausina, sudrėkina, pamaitina... Žodžiu, pirkau ir pirksiu! 10/10. Kaina: 1 svaras.


8. Supurškiau The Body Shop šokoladinį EDT. Pradžioje labai jo norėjau, nes mane užbūrė šios šokoladinės serijos dušo želės kvapas. Tačiau nusipirkusi, jais keletą kartų pasikvėpinusi, supratau, kad man šis kvapas netinka. Jis pasirodė kiek kitoks nei dušo želės, aš jį nuolat ant savęs užuosdavau. 6/10. Nebepirkčiau. Kaina: per akciją mokėjau apie 6 svarus, be akcijos Lietuvoje ~56lt. (tik dabar lygindama kainas suvokiu, kaip brangu Lietuvoje :'( ).


Tiek šiandien. Spriktelkit man šiknon, kad pradėčiau rašyti dažniau :).

R.

2 komentarai:

  1. Ohhoho... Apšvietei mane lietuviškose The Body Shop kainuose... tai likau šokiruota... Lietuvoje atlyginimas keturis kartus mažesnis, o kainos kosminės... Anglijoje su dosniomis The Body Shop akcijomis gali nusipirkti produktus itin žemomis kainomis...
    Beje, kaip tik šiandien vaikštinėjau Tesco ir už akių užkliuvo Garnier micelinis vanduo... Mąsčiau pirkti ar ne... Greičiausiai po tavo review bandysiu ir aš jį... Nes Loreal taip pat teko bandyti, bet nusivyliau, nes labai greitai baigėsi arba išsilaistė... nes butelio dizainas tikrai nepadėjo "sutaupyti" produkto... :)
    Pabaigai... Man patinka tavo apžvalgos, nes jos visada konkrečios ir aiškios be ilgų išvedžiojimų :)
    ___
    http://inmyflowoflife.blogspot.co.uk/

    AtsakytiPanaikinti
  2. omg, reik ne tik bilietui dabar taupyt, o va ir visokiems tokiems niekams :( be reikalo čia viską rodai :(

    AtsakytiPanaikinti