"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2014 m. gegužės 9 d., penktadienis

Chanel All-in-one Healthy Glow Fluid


Šiandien turėjau galimybę išbandyti Chanel All-in-one Healthy Glow Fluid mėginėlį. Šiaip niekada neperku tokios brangios kosmetikos, todėl išbandyti buvo įdomu ir visai smagu! Klausiate, kas čia tokio smagaus? O gi tai, kad mano mėginėlio atspalvis buvo toli toli nuo mano odos spalvos (visada renkuosi pudras "ivory" arba "porcelain", t.y. pačius šviesiausius atspalvius), tačiau vis tiek juo apsitepliojau veidą, nes norėjau sužinoti, ar pudra maloniai tepasi ant veido, koks jos kvapas, ar tolygiai pasidengia, ar neapsunkina odos. 
Galiu pasakyti tik vieną - atrodžiau kaip morka (pasirodo, mano turėtas atspalvis ne tik buvo per tamsus, bet turėjo šiek tiek orandžinės spalvos). Kadangi skubėjau išsiųsti draugei siuntinuką, nusprendžiau, kad galiu kažkiek paeksperimentuoti ir nuvaliusi chanel'io perteklių makiažo kempinėle, ant viršaus atsargiai užtepiau savo naudojamą Rimmel'io pudrą. Dar šiek tiek pasidarbavusi makiažo kempinėle išgavau praktiškai gerą atspalvį savo odai. Kadangi šiek tiek nejaukiai jaučiausi, prieš eidama į paštą, aplink kaklą (rudas veidas ir baltas kaklas - visų laikų didžiausias košmaras) apsivijau šaliką, kad labai jau nesimatytų, jei būčiau pasidariusi didžiausią nesąmonę. Dar penkis kartus paklausiau draugo, ar normaliai atrodau. Gavusi teigiamą atsakymą, iškeliavau... 
Apie Chanel All-in-one Healthy Glow Fluid galėčiau pasakyti vieną - kaina atitinka kokybę (ebay ji kainuoja apie 40 svarų). Nepaisant to, kad mano turėtas atspalvis mano odai pasirodė tragiškas, ši pudra tepėsi itin maloniai, tikrai puikiai atliko maskavimo funkciją, o ir kvepėjo taip, kaip turi kvepėti prabangi kosmetika. Po mano pudrų "mikso" eksperimento, veidas net ir dabar, vakare, atrodo gerai, jokių nubėgimų, plėmų ir t.t. Dar vienas dalykas, kuris mane labai nustebino - net ir nepasitepusi veido kremu (kadangi iš pradžių planavau chanel'į iš karto nusivalyti, bet pakišo koją tas nelemtas skūpumas su klausimu "kaip gi gerą daiktą dabar imsi ir nuplausi?"), nejaučiu nei nemalonaus traukimo pojūčio, nei išsausėjusių odos plotų, o patikėkit, pas mane veido, nepatepto kremu, niekada nebūna :D. Apskritai, jaučiausi šiandien gražiai pasidažius, kad ir kaip absurdiškai tai nuskambėtų po mano juokingų eksperimentų... Tai vat, kam kišenė leidžia, nepagailėkit pinigų šiam reikaliukui, nusipirkit, tik būtinai išsirinkite savo atspalvį! O aš kol kas ir toliau emociškai ir finansiškai (čia truputį meluoju, nes šį savaitgalį paišlaidavau) kaupiuosi Estee Lauder pudrai, nors ji gal trečdaliu pigesnė už šią.

R.


2 komentarai:

  1. Oi, kokie eksperimentai ;D bet labai suprantu tave, aš irgi kiek tik gaunu pudrų mėginukų iš žurnalų ar šiaip kur, visi per tamsūs mano odai, o išbandyti vistiek norisi..;D

    AtsakytiPanaikinti