"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2014 m. sausio 12 d., sekmadienis

Įdomu gal tik mergaitėms*4

Labas,
Kadangi gavom nenumatytų ir nelauktų atostogų, dabar visą savaitę nieko doro neveiksim. Ta proga nusprendžiau trumpai apžvelgti dar kelias kosmetikos priemones, nes pastebėjau, kad šios mano sapalionės lieka nenušvilptos. O tai yra smagu! Be to, liūdna žiūrėti, kaip mano tinklaraštis merdi... ;)

1. Šiandien pabaigiau Rimmel Match Perfection Foundation. Kliurksėjo kliurksėjo ji man, kol galiausiai nieko nebeišsispaudė. Užteko labai ilgam laikotarpiui, net spėjo pabosti... Tiesą sakant, nežinau, ar ją čia turėčiau pagirti, ar papeikti. Tiesiog man visos tos pudros yra vienodos, nuolatos renkuosi šviesiausią atspalvį ir niekada dar nepirkau tokios pačios. Tekstūra šios pudros yra skystoka (bet juk visos jos netirštos), mano turėtas atspalvis tiko prie mano šviesios veido odos spalvos, pudra nekimšo porų, tad viskas kaip ir normaliai. Nedėčiau nei pliuso, nei minuso. Manau tai eilinė pudra, tinkama pasitepliojimui, jei tik yra noro.


 2. Praeitame "įdomu gal tik mergaitėms3" įraše minėjau, kad pasibaigus Baikal veido kremui, nusipirkau Garnier drėkinamąjį gelį. Rašiau, kad laukiu, kol šis gelis pasibaigs. Deja, manau, kad per anksti susidariau neigiamą nuomonę apie šį gaminį. Man iki šiol nepatinka, kad tai ne veido kremas, o gelis, tačiau dėl drėkinimo jokių priekaištų neturiu. Rudenį ir žiemą mano oda vietomis išsausėja, tačiau naudojant šį gelį, tokių išsausėjimų visiškai nėra. Dėl to esu labai patenkinta ir manau, kad šis gaminys vertas antro pirkimo! Kad ir kaip keistai nuskambėtų, gelio kvapas yra tikrai žvalus, tarsi vaisinis ir tikrai šauniai atlieka "wake me up" funkciją. Tiesa, įdomus dalykas, kad po veido tepimo šiuo geliu, rankos lieka lipšnios, todėl aš nuolat jas nusiplaunu.


3. Žiauriai laukiu, kol pasibaigs mano Avon maskuojamasis pieštukas. Jo liko labai nedaug ir jis taip man nepatinka! Pradžioje mėtėsi stalčiuje, kol pirštu kopinėjau Essence maskuoklio likučius, dabar per prievartą jį bandau užbaigti ir nekantrauju, kol galėsiu pradėti naudotis nauju Rimmel maskuojamuoju pieštuku. Avon'o maskuojamasis pieštukas yra kietokas ir mano paakių sričiai nelabai patinka. Nors šviesusis atspalvis man kaip tik, tačiau antrą kartą tikrai nepirkčiau. Nors prekė nėra brangi, vis tiek manau, kad ji neverta tos kainos.


4. Kuo džiaugiuosi iš visos širdies, tai Eveline eyeliner'iu, pirktu Droge. Pats pačiausias kada nors naudotas akių vokų pravedimas ever! Net man, atgrubnagei, pavyksta beveik gražiai pasidažyti ir nereikia vargti šimtą kartų valant ir braukiant iš naujo... Pati plunksnelė yra labai plona, todėl galima ir mažiuką "siūliuką" virš blakstienų nusipiešti. :D Be to, spalva tikrai ryškiai juoda, o ne pilkšva ar kažkokia neaiški. Meeh, bet ką aš čia, pabandykit pačios.


5. Baigiu sunaudoti John Frieda Frizz Ease Straight Ahead plaukų kondicionierių. Pagrindinis minusas (bet gal čia tik man taip), kad labai netaupiai naudojasi. Šios pakuotės užtenka kokiems 7 kartams. Man tai yra mažai. Šis kondicionierius turėtų padaryti plaukus tiesesnius, tačiau mano ševeliūrą nelabai patiesino, plaukai liko tokie pat nepaklusnūs, kaip ir naudojant bet kokį kitą kondicionierių. Kvapas taip pat nėra išskirtinis, kvepia eiline chemija. Tiesą sakant, iš šio kondicionieriaus tikėjausi daug daugiau, tačiau yra kaip yra... Ar pirkčiau dar kartą? Ne. Nebent kažką kito iš John Frieda serijos.


6. Sekanti priemonė vonioje, judanti link pabaigos, - Loreal Skin Perfection veido prausiklis jautriai odai. Švelni bemuilė kreminė tekstūra tikrai džiugina, puikiai pašalina makiažo likučius, niekada netenka nusiprausus pažvelgti į veidrodį ir pamatyti, kad dar liko nenuplauto akių tušo (jokio akių makiažo valiklio nenaudoju, todėl paskutinis punktas man yra itin aktualus). Šiek tiek liūdna, kad ši priemonė yra bekvapė, nes aš mėgstu kvapus, jie atgaivina, padeda nors trumpam atsipalaiduoti, kai maloniai kutena nosį. Kita vertus tai, kad priemonė yra bekvapė, nėra blogai (reiškia, kad joje nėra perfume, kurie dažniausiai yra sintetiniai). Apibendrinant, manau, kad šis Loreal gaminys yra geras, todėl neabejoju, kad kažkada vėl jį kartosiu.


Tai vat. Šiandien tiek. Toliau kapstysiuosi kosmetikos šiukšlyne ir bandysiu atrasti kažką TOKIO...
Labanakt.
R.

4 komentarai:

  1. Labukas! :) Dėl tų nepaklusių plaukučių.. Deja, aš turiu tą pačią problemą.. ;(
    Tačiau šią vasarą teko išmėginti šį plaukų aliejuką:
    Garnier Fructis Miraculous Oil - http://shop.coles.com.au/wcsstore/Coles-CAS/images/9/9/4/9942408.jpg

    Nors pavartojau tik keletą kartų, tačiau man jis laaabai patiko (kvapas superinis, puikiai pasiskirsto ant plaukų ir jų neapsunkina, plaukai tampa ITIN švelnūs ir nesivelia!!! Be to, jo reikia labai nedaug!) :)

    Jau kuris laikas dairiausi jo ir po CH parduotuves, tačiau vis nesisekdavo jo rasti. Bet šiandien PAGALIAU aš jį radau ir įsigijau!!! (Viliuosi poveikis bus toks pat stebuklingas kaip ir išlikęs atmintyje) :P

    Be to, ir atsiliepimai apie jį neblogi (http://www.chelsey.co.nz/life-and-style/beauty/beauty-reviews/garnier-fructis-miraculous-oil), tad jeigu kur nors UK užmatysi šį dalykėlį - gali paeksperimentuoti.. :)
    Bus lb šaunu išgirsti tavo, kaip ekspertės, verdiką! ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mačiau daug kartų jį pirkt, bet niekada nesusigundžiau, nes garnier firmos šampūnai ir kondicionieriai man nelabai patinka :) Kai baigsiu dabartinius aliejukus, reiks jaučiu išmėginti :) Kiek žinau, nėra jis labai brangus, o ir kiekio nemažai. Vis tiek sunaudočiau, kad ir koks jis būtų. Tiesą sakant, dabar galvoju, kad reikėtų išbandyti ir šitą http://www.kissandmakeup.tv/2012/07/loreal_elvive_extraordinary_oil.html Lorealio aliejų. Pas draugę ant komodos stovi ir mane vilioja :D.

      P.s. labai prajuokino žodis "ekspertės" ... Kokia aš ekspertė, šiaip rašau, kas patiko, kas ne ir tiek.

      Panaikinti
    2. Tai vat, kad prekės ženklas - vienintelis faktorius, kuris man atrodė abejotinai (tiesa, turiu keletą visai neblogų Garnier produktų, skirtų veido ir rankų odos priežiūrai). Tačiau taip pat nemėginčiau nei jų šampūnų, nei kondicionierių (labai daug kas netinka mano plaukams, tad bijočiau riziuoti)..

      Beje, aš kaip tik jau buvau nusprendus "priglausti" BŪTENT šį Loreal aliejuką (!!!), kai pamačiau minėtąjį Garnier (tad teko pasirinkti tarp šių dviejų) :P Vis dėl to, šįsyk nugalėjo geri prisiminimai :D
      Nors dar neteko jo gerai išmėginti, tačiau net ir šiek tiek pasitepus jautėsi puikus rezultatas, tad tikiuosi ir įpusėjus pakuotei neteks juo nenusivilti.

      P.S. Būtinai pamėgink paeksperimentuoti su šiuo (Loreal) draugės aliejuku ir papasakok ar tiko/patiko, nes aš vis dar paieškose, tad kol kas dar neišbraukiau jo iš "must try" sąrašo. Būtų smagu išgirsti kito asmens rekomendacijas.. ;)
      Cheers!

      Panaikinti
    3. Jei nebandei, tai Macadamia aliejukas labai fainas, bet brangus :( Bet tikrai geras :). Kai išbandysiu Garnier arba Loreal, būtinai pasidalinsiu savo nuomone. Tik nežinau, kada čia bus, nes dar turiu neišnaudotų aliejukų... Nesinori daug prisipirkti, nes nervina, kai krūvos stovi paskui.

      Panaikinti