"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2013 m. spalio 15 d., antradienis

Obuolių pyragius*

Savaitgalį kiurksojau pas mamuką. Tiesa, nieko gero ten nenuveikiau, tačiau bent jau pabandžiau iškepti obuolių pyragą. Koks gi ruduo be garuojančio arbatos puodelio ir dar šilto obuolių pyrago? :) Tuo labiau, kai obuolių pilni namai ir jau nebežinai, ką su jais bedaryti. O ir pyrago jau nekepiau tikrai ilgai. Labai norėjau pyrago iš trapios tešlos, kuri man yra pati pačiausia, todėl labai nudžiugau užtikusi šį receptą. Tai vat, pirmadienio rytą keliavau į Maximą, nes iš visų reikalingų produktų neturėjau tik cukraus pudros, razinų ir atliekamo sviesto pakelio. Eigoje susidūriau su sunkumais, nes man, kaip ir blog'o mergaitei, gaminusiai šį pyragą, pritrūko tešlos "tinkliukui", uždengiančiam obuolius... Aš irgi turėjau daryti trupinukus ant viršaus, tačiau jie skonio, aišku, nesugadino. Galiu pasakyti, kad kitą kartą aš dėčiau mažiau cukraus pudros į tešlą, nes pyragas gaunasi tikrai labai saldus.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą