"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2012 m. gruodžio 9 d., sekmadienis

Sekmadienis ir sumuštiniai

 Jaučiat, kad šiandien sekmadienis? Aš tai nejaučiu... Šiaip jau sekmadienis visada turi būti poilsio diena, tačiau man visada išeina taip, kad sekmadienį tenka daugiausiai mokytis... Tikriausiai nemoku tinkamai paskirstyti savo savaitės. Šiandien planavau iš lovytės išsiristi anksčiau, bet gavosi kaip visada... Iki 11 val. ši laiko mane suvyniojus į kaldrytę, baisu iškišti kojos pirštuką iš to "kokono", kad tas nenušaltų! Labai šalta. Va kokie meno kūriniai išėjo iš pusrytinių sumuštinių šiandien (pripažinsiu, kad tai sugalvojau ne aš :D).
Be to, jau kažkelinta diena, kaip Justulė mane erzina su savo Kalėdų papuošimais, nes ir aš labai noriu pasipuošti kambarį. Kažkaip šiandien pagalvojau, kad norėčiau tokio ryto, kuomet reikėtų labai anksti atsikelti, šiltai apsirengti ir puškuoti iki Šilainių turgaus...gal ten parduoda eglutes? Nors akių vokai būtų sunkūs, bet pats ankstyvas ėjimas į turgų per sniegutį, šąlanti nosis, o paskui eglutės vilkimas namo būtų nuostabi šių metų patirtis prieš Kalėdas.

R.

3 komentarai: