"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2012 m. gruodžio 26 d., trečiadienis

Savanaudė

Susitvarkiau desktop'ą ir supratau, kad biški noriu verkti, nes esu savanaudė, nežinanti, kurį kelią dabar pasirinkti. Nei vienu atveju niekas nesijaus visiškai laimingas: nei aš, nei artimas žmogus. Bet aš taip noriu pabėgti naujakan į Kauną... Ir man taip skauda širdį, kad palikčiau mamą "švęsti" VIENĄ. Juk nieko žiauriau negali būti, kai savo laimę kuri ant kito liūdesio. Išvažiavusi jausiuosi kalta ir mane grauš sąžinė, kuri, patikėkit, manęs tikrai neužjaučia, likusi čia būsiu be nuotaikos, visą laiką prasėdėsiu prie pc ir pažiūrėjusi į tuos tris "šustrus" fejerverkus, o paskui, viena akimi žvilgtelėjusi į tv, nueisiu miegoti... Bet už tai būčiau KARTU. Nu tikrai dabar norėčiau perplėšti save į dvi dalis ir nutėkšt į dvi puses, nes nekenčiu savęs, nes esu savanaudė ir tikriausiai rinksiuosi neteisingą variantą.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą