"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2012 m. vasario 29 d., trečiadienis

Pavasario pėdutės

Ar jaučiat mažas pavasario pėdutes? Aš jaučiu... Kad tik greičiau nutirptų sniego likučiai ir išdžiūtų įkyrios balos, kurių vanduo skverbiasi pro mano batukų kampučius!
Kadangi pajutau pavasarį, tai ir pietums užsinorėjau kažko lengvo, kažko spalvingo ir skanaus... Gaminausi salotas su baltu sūriu... Iš ko dariau matosi nuotraukoje, apibarščiau prieskoniais "Persiladas", kuriuos nusižiūrėjau iš Ievuko. Labai skanūs prieskoniai, čia puikiai tikę...

Jūsų,
R.

4 komentarai:

  1. Blem, su apple visai smagu narsyti internete ;) ir tas suris ziauriai skaaanus! Man kad tokias salotikes pataisytum :(

    AtsakytiPanaikinti
  2. Rūta, kur tavo draugiškumas? Draugei geriausiai salotų nepataisysi...:)

    P.S. Dėkui už dovanotą pelėsinį sūrį(jums abejoms), pats vienas sukapojau, labai tiko su duona ir kava, nes vynas vasario 16 d. proga buvo suvartotas.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Andriau, kad Justė pas mane visada tik trumpam užsuka... ilgiau pasibūtų, tai būčiau pagaminus jai tų salotų... didelio mokslo čia nereik :D

    Svarbu, kad patiko sūris. Ilgokai stovėjom ikinėj sūrių skyriuj žiūrėdamos kurį čia paimt :D dėl to ir vėlavom :DD aceit

    AtsakytiPanaikinti