"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2011 m. spalio 1 d., šeštadienis

Žinot, kas sukasi mano galvelėje? Ogi mintys apie šiltą kakavą ir joje plaukiojančius zefyriukus. Šis derinukas tikrai sugebėtų pakylėt mane vienu žingsneliu arčiau žvaigždėto dangaus, kur galėčiau apsikabint mėnulį ir lėtai sūpuotis jo įlinkime kaip supamame krėsle. Tikriausiai pajutot, kokia mano nuotaika šiandien. Gal dėl to, kad miegojau praeitą naktį tik 5val. ir šiandien svaigsta galva?.. Aš mėgstu miegoti, nes tada nereikia gyventi.

Pasigirsiu. Šiandien nusipirkau naują puodelį. Sąžinę raminu tuo, kad vieną puoduką netyčia sudaužiau kažkokį ankstyvą rytą ir man "tikrai" reikia naujo, nes daugiau "neturiu". Na supratot - dar vienas nereikalingas pirkinys. Tačiau, kad ir kaip atgailaudama už tokias nuodėmes, vis tiek puodeliu labai džiaugiuosi. Jis visiškai paprastas: be jokių paveiksliukų, gėlyčių, mozaikų ar dar kokių biesų, tiesiog nudažytas stručio kiaušinio (;DD) spalva. Galiu pasakyt, kad ši spalva superiškai derės prie puodelyje garuojančios kapučino, latte, ar tiesiog aromatingos ir stiprios juodos kavos. Ech, žiūriu vis nukrypstu prie gėrimų... Tačiau man šiandien jauku, o koks jaukumas, kai šalia negaruoja kažkas kvepiančio ir šilto.
Ta proga reikia kočiot virtuvės link.

R.


4 komentarai:

  1. aš tai kai pas tave pamačiau stiklinį puodelį, tai irgi baisiai tokio užsinorėjau :/ dar kol kas neužmačiau tokio, kurį norėčiau nusipirkt, bet aš neprarandu vilties :)))

    AtsakytiPanaikinti
  2. ramintos ten tą matyt :) maximoj yra tokių :P

    AtsakytiPanaikinti
  3. nu tai kad aš buvau jau maksėj, nėr ;/ kalėdos artėj... (wastnme)

    AtsakytiPanaikinti