"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2011 m. birželio 7 d., antradienis

Betvarkė*

*Photo by ~meriirem

Kad jūs žinotumėt, kokia betvarkė aplink mane: ne tik kokiam kompe ar spintelėj, bet ir mintyse... Jaučiuosi pasimetus, nežinau, kas yra gerai, o kas ne, ko aš noriu, o ką turėčiau pamiršti, nes niekada negausiu. Keista, nes dažniausiai tokios mintys tampa mano draugėmis, kai nenusitveriu, ką daryt, tačiau dabar veiklos turiu apsčiai (daug dalykų, kuriuos turiu padaryti, daug dalykų, kuriuos noriu...).

Atidarytas balkonas. Jaučiu švelnų vėją, tyliai sliūkinantį į kambarį ir pranykstantį jo tamsoje. Naktis. Tas metas, kai aš noriu valgyti (jaučiu stengsiuosi tyliai išsliūkinti į virtuvę ragelio su šviesiu kremu) ir nenoriu miego... Matyt naktis - valgymo metas, nes dieną per visus karščius neprisiverčiu pavalgyt, tik vandenį siurbiu kibirais.

Ryt eisim pažiūrėti istorijos bakalauro gynimų. Net nejauku man bus ten eiti... Tokie dalykai mane sugrąžina realybėn, kai tyliai pradeda šnabždėti, kad ir aš tą patį turėsiu iškentėt - negana parašyt kažką naujo, dar ir pristatyt viešai. Tokius dalykus aš sapnuoju savo košmaruose, tad įsivaizduokite, kaip jausiuosi. Bet norim sužinoti, kokia gi ten tvarka, kaip viskas vyksta, nes aš pvz. dar niekada nesu buvus ir mačius...

O dabar varau į virtuvę, o paskui miegot.
Labanakt,
R.

7 komentarai:

  1. man net visi miegai išsilakstė nuo tokios ryškios spalvos :D

    aš buvau Ados gynime, tai pats pristatymas nėra baisus, baisiausia, kai tave taršo komisija :D labai gerai nueiti pažiūrėti gynimų, kuo dažniau, tuo geriau, nes gerų dalykų prisižiūri ir sužinai :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. nevaryk ;DD vasara. reikia ir bloge kaitros... Liūdni debesiukai dabar nelyja. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. neee, gerai tas tavo dizainiuks, tik toks netikėtas :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. žinau, kad gerai... karštas mano dizainiukas dabar ;D

    AtsakytiPanaikinti
  5. aš i byšk pasikeičiau, kad man foniuks, kur rašau tekstą, būtų ne skaidrus, o baltas :) iškart daug geriau!

    AtsakytiPanaikinti
  6. mačiau, kad pakeistas visas... ir foniukas :P

    AtsakytiPanaikinti