"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2011 m. gegužės 22 d., sekmadienis

update my mood*



Prašau atnaujinkit mano nuotaiką, nes aš taip jaučiuosi, kad net pati nebežinau kaip... Vakar beveik visą dieną praleidau skaitydama mistikos egzaminui. Perskaityt tai perskaičiau, nors ir ne viską (108 word'o psl. - nejuokingas reikalas), bet įsidėmėti nieko nepavyko. Rytojų dar šiam reikalui paskirsiu, nors jau atsilieku nuo savo egzų grafiko, nes rytojų turėčiau skirti vokiečių kalbai. Šiandien užsiknisau juodai skaitydama Tiurkų egzaminui. Ir vėl - sukonspektavau, perskaičiau, bet niekas smegenuos neužsilaiko... kažkokia blokada... nesuprantu. Gal tas karštis smegenus džiovina? Ką daryt? O dar mama: "nepersimokyk, pailsėk..." Kur čia bl*t pailsėsi... čia dar tik pradžia.

Kaip matot, nieko įdomaus neveikiu. Visiškai... Vo užsidėjau savo šiandieninę manipuliaciją ant desktop'o, kuri labai gerai atspindi, kaip aš tingiu šiand ką nors daryti. Parodyčiau, kaip atrodo, bet labai netvarkingas mano kompas dabar... Gėda. Imkit paveiksliuką nebent (žiūrėti į viršų).

R.

P.S. vaikštau su ištrūkusia džinsų saga ir gąsdinu buto gyventojus, bet labai tingiu įsisiūt... :/ Gerai, kad bent užtrauktukas manęs taip neišduoda, kaip ta nedorėlė.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą