"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2015 m. gruodžio 21 d., pirmadienis

Įdomu gal tik mergaitėms*28

Labas,

Šiandien atsikėliau ir pagalvojau, kad jau laikas... laikas pagaliau atsisėsti ir sukrauti savo pabaigtukus į liūdną debesiuką. Žinau, kad jei nepadaryčiau to šiandien, tai įrašas pasiektų jus tik kitais metais. Turiu prisipažinti, kad vakar visą vakarą, o šiandien visą rytą "varvinau" akis į knygą. Tikrai nepamenu, kada paskutinį kartą perskaičiau knygą per dvi dienas. :) O skaičiau Justulės išgirtą ir išmyluotą J. Green "Looking for Alaska". Nuo šiol Aliaska man yra pats pačiausias mergaitės vardas. :) Žodžiu, knyga - simpatiškai ir jaunatviškai smagi, tikiu, kad būtų dar labiau patikusi, jei būčiau ne tokia sena tarka. :D Taigi užteks apie knygą ir judam prie pabaigtukų. 

P.s. va koks buvo mano rytas ir vakaras. :D (www.instagram.com/cindecka)


1. Noriu pradėti nuo pabaigtuko, kuris man tikrai labai patiko. Tai - the Body Shop Brazil Nut Oil kūno šveitiklis. Nors kažkuriame įraše labai išgyriau šios firmos kūno šveitiklį su mėlynėmis, tačiau dabar, jeigu reiktų rinktis, pasirinkčiau šį. Nerealiai malonus kvapas taip vilioja, kad norisi šį produktą suvalgyti. Šveitiklis su mėlynėmis irgi labai kvepėjo, tačiau šitas kvapas mane labiau užbūrė. Gaminys puikiai nušveitė negyvas odos ląsteles, nesausino odos, jo užteko ilgam. Vienintelis minusas - kaina (be nuolaidų jis kainuoja 20 dolerių, keista, bet UK puslapyje jo jau neberandu). 10/10


2. Sekantys du pabaigtukai yra skirti plaukams - Andrew Barton S.O.S Hair Repair šampūnas ir kondicionierius. Su Andrew Barton šampūnais ir kondicionieriais jau esu susipažinusi, bet galiu pasakyti, kad būtent šios linijos gaminiai pranoksta visus kitus šimtą kartų. Jau ne kartą esu rašiusi, kaip man patinka S.O.S Hair Repair plaukų kaukė, kurią lyginau net su Milkshake plaukų kondicionieriumi. Žodžiu, šiuo metu mano pabaigti produktai yra (tikriausiai) patobulintos formulės, nes šiek tiek nuo originalaus varianto skiriasi jų kvapas (seniau kvepėjo fainiau ;D) ir pakuotė, tačiau poveikis toks pat geras. O smagiausia dalis yra jų kaina - per akciją galima nusipirkti po 2.5 svaro. Čia yra nerealu, nes tikrai gali nusipirkti didesnį š... už didesnę kainą. Galiu pasakyti tiek, kad esu nusipirkusi šios serijos kaukę, kuri laukia savo eilės. :) 10/10 Puikus kainos ir kokybės santykis, rekomenduoju išbandyti.


3. Trečias produktas, kurį pabaigiau - Lush Cup O'Coffee veido ir kūno kaukė. Iš karto atsiprašau, bet indelis atrodo prastai, nes aš esu tinginė. :) Nesu bandžiusi daug Lush veido kaukių, tiesą sakant, tik dvi. :D Bet galiu pasakyti, kad ši yra verta medalio. Kažkaip anksčiau galvojau, kad Lush kaukės yra nerealiai brangios (na jos tikrai brangios), bet kai nusiperki vieną ir supranti, kad jos užteks labai ilgam laikui ir paskaičiuoji, kad per tą laiką būtum išleidus panašią pinigų sumą pirkdama "vienkartines" veido kaukes, ta suma nebeatrodo tokia didelė. Žodžiu, apie šią kaukę... žinot, yra žmonės, kurie negali įsivaizduoti savo ryto be puodelio kavos? Tai aš nesu toks žmogus. Aš esu maždaug toks žmogus, kuris neįsivaizduoja kas antro savo ryto be puodelio kavos. O kuomet negerdavau kavos, labai mėgau pasilepinti šia kauke, kuri kvepėjo rytine kava. Šiame produkte esantys kavos tirščiai (malta kava?) puikiai nušveisdavo veidą, tačiau aš tai darydavau labai atsargiai, dėl savo jautrios ir sausos odos. Taigi, kai turi šią kaukę, į veido šveitiklį investuoti neverta. Ir man patikdavo, kaip oda atrodydavo po jos - skaistesnė, gaivesnė, švelnesnė. Tikrai rekomenduoju. Aš vėl ją nusipirksiu, kai tik važiuosiu į Lush. 10/10


4. Dar pabaigiau vieną dušo želę iš Yves Rocher ir vieną iš the Body Shop. Dušo želės buvo kažkiek panašios, nes abi kvepėjo gėlėmis. Esu patenkinta abejomis. Nežinau, ką daugiau galiu pridurti... 9/10



5. Keliaujam toliau. Pabaigiau Calvin Klein Reveal kvepalus. Kiek pamenu, praeitais metais juos sau pasidovanojau gimtadienio ar Kalėdų proga. Kvapas man pasirodė esąs toks moteriškas, seksualus, bet sykiu ir stiprus. Nesu tikra, ar jis man tiko. Nesu tikra, ar aš gerai jaučiausi jais kvepėdama. Pvz, dėl Moschino Hippy Fizz kvepalų tokios abejonės man nekilo: žinau, kad tai buvo mano kvapas, man patinkantis kvapas, žaismingas kvapas, savaip atspindintis mane kvapas. Kadangi abejoju dėl šių kvepalų, tai kol kas nekartosiu. Galbūt kada nors... Šiaip kvapas laikėsi tikrai labai ilgai, patys kvepalai yra geri ir tikrai nekvepia "pigiai". 8/10


6. Vichy Purete Thermale veido prausiklis - dar vienas pabaigtukas. Kažkaip kuo toliau, tuo labiau nesuprantu, kodėl kai kurie produktai tiek daug kainuoja. Pvz, šis. Mokėjau apie 10 svarų ir nesupratau, kuo jis toks ypatingas. Taip, odos neišsausino, bet aš stengiuosi nenaudoti prausiklių, skirtų riebiai veido odai, o vėliau visada pasitepu kremu. Nešvarumus pašalino gerai, bet juk ir kiti veido prausikliai su jais susidoroja. Kvepėjo fainiau ir buteliukas atrodė "kiečiau" nei pigesnių veido prausiklių, bet ar tik dėl kvapo ir buteliuko verta mokėti trigubai daugiau? Na nežinau. Kažkaip nepastebėjau, kad mano oda būtų labiau apsidžiaugusi prausiama 10 svarų verto prausiklio, negu dabar naudojamo 6 svarų vertės. Antrą kartą tikriausiai jo nepirksiu. Nors negaliu sakyti, kad Vichy prausiklis buvo prastas. Tikrai ne. Bet kažkaip niekuo manęs nenustebino. Tik tiek. 7/10


7. Garnier Neo antiperspirantą atsivežiau iš Lietuvos, nes čia niekur jo neužtikau. Justulė man sakė, kad jai jis pasirodė nieko gero. Tai turiu pripažinti, kad faina buvo tik jo pakuotė... ir tai, tik tol, kol buvo daug produkto, nes kai sumažėjo, tai ją spaudyti ir maigyti buvo sunku. Aišku, prakaito kvapą pašalino, tačiau negaliu teigti, kad nors kiek sumažino prakaitavimą. Antrą kartą tikriausiai nepirksiu. 7/10


8. Ha! Pagaliau pabaigiau kažką iš "špakliaus" lentynų. Tai - Loreal Nude Magique CC kremas. Jį sunaudoti (beveik sunaudoti... nes mažą likutį išmečiau, mat baigėsi galiojimo laikas) užtruko metus. Nelikau sužavėta šio gaminio. Jei tepdavau labai mažai, jis nei maskuodavo, nei sulygindavo odos atspalvį, o jei užtepdavau daug - kremas turėjo kažkokį keistai oranžinį atspalvį. Aš tai ne morka, nenoriu vaikščiot oranžiniu veidu. Taigi, suradau sau priimtiniausią variantą - naudoti kaip makiažo bazę. Išspausdavau po maaaažyyyytį lašiuką ir paskirstydavau ant veido, o tada tepdavau pudrą. Vienu žodžiu... teplionė. Antrą kartą nepirksiu. Nenoriu apsikrauti milijonu nereikšmingų "špakliaus" produktų, kuriuos sunku prisiversti naudoti. 5/10


9. Dar vienas nusivylimas - the Body Shop Vitamin E drėkinantis serumas. Nors sudėtis praturtinta keliais aliejais, tačiau neapsieita ir be kelių parabenų. Nežinau kodėl, bet ši vitamino E linija manęs visai "neveža". Nepatiko nei šis serumas, nei dieninis veido kremas. Dieninį veido kremą sugebėjau užbaigti, tačiau serumo likutį išmečiau lauk. Nepastebėjau, kad jis suteiktų daugiau drėgmės mano veido odai negu bet koks mano naudojamas veido kremas, kurį reikia tepti ant viršaus. Toks jausmas, kad naudoji priemonę, kad tik naudot. Daugiau vargo, o poveikio jokio. Kaina irgi pikta - 22,50 euro. Aš tikrai prastai jaučiuos, kai atsiliepiu neigiamai apie vienos ar kitos firmos prekes, bet tokia mano nuomonė. 4/10


10. Paskutinis gaminys - Adidas dezodorantas. Kvepėjo sportiškai, kainavo pigiai, pravertė vasarą, kai apsimečiau, kad sportuoju. :D Dabar vėl nei pritūpimus darau, nei judu, šikną prilipinus prie lovos visą dieną sėdžiu. Kaina: 1 svaras (atrodo). 8/10


Tradiciškai 10 pabaigtukų vienam įrašui. :P Pasistengsiu dar šiais metais įkelti antrą dalį. :) Kaip ten sakoma, reikia atsikratyti šiukšlių ir švariai pradėti naujus metus? :)

R.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą