"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2015 m. lapkričio 2 d., pirmadienis

Įdomu gal tik mergaitėms*26

Labas,
Pažiūrėjau savo mėgstamų blogerių pabaigtukus ir nusprendžiau, kad ir man jau senokai atėjo laikas pasidalinti tuo, ką baigiau praeitą mėnesį. :) Pastebėjau, kad liūdnas debesiukas pamažu virsta pabaigtukų tinklaraščiu, bet tikriausiai tai jau esu kažkada minėjusi. Gal turit kokių nors idėjų, apie ką dar galėčiau parašyti, nes mane ištikus visiška rašymo krizė.

1. Pirmoji priemonė, kurią bagiau - Lush Mask of Magnaminty veido kaukė. Ji kvepia mėtomis, o užtepta ant odos turi šaldomąjį poveikį, joje esančios stambesnės dalelės veikia kaip veido šveitiklis. Anot gamintojų, šis produktas turi padėti kovoti su spuogais. Kol kas nesu įsitikinusi, ar ši priemonė man patinka. Nusipirkau antrą pakuotę, kad suprasčiau, ar ji verta trečio pirkimo, ar ne. Priežastis labai keista: pastebėjau, kad po šios kaukės panaudojimo, man vis iškildavo koks nors spuogelis, tyliai tupėjęs odoje. Tai aš ir nesupratau, ar ši kaukė turi odą išvalyti leisdama spuogeliams iškilti, ar ji turi jiems iš viso neleisti iškilti? Gal jūs bandėte? Kokia jūsų nuomonė apie šį produktą? Kol kas nenoriu vertinti, todėl įvertinsiu, kai baigsiu antrąją pakuotę. Kaina: 6-7 svarai. P.s. ar žinojot, kad atnešus berods 5 švarias Lush veido kaukių pakuotes, parduotuvėje galite gauti vieną veido kaukę nemokamai? Neišmečiau pirmojo indelio. :D


2. Praeitą mėnesį pabaigiau Moschino Pink Bouquet kvepaliukus. Man patinka Moschino kvapai, šis švelniai/gaiviai kvepėjo gėlėmis. Kvapas laikėsi puikiai. Nepatiko plastikinis ir labai pigiai atrodantis rožinis buteliuko kamštelis. :D 9/10 Kaina: laimėjau Ebay aukcione už kokius 10-15 svarų, tiksliai nepasakysiu, labai seniai tai buvo.


3. Batiste sausas plaukų šampūnas taip pat atsidūrė mano pabaigtukų sąraše. Nesuprantu, kodėl kitos mergaitės taip dievina sausus plaukų šampūnus? Būsiu atvira - aš juos naudoju, tačiau jų nuoširdžiai nekenčiu. :/ Nekenčiu tų baltų miltelių, kurie pasilieka mano plaukų šepečio šereliuose, nekenčiu, kad tariamas švarių plaukų pojūtis išlieka kokią valandą. Tai mano antrasis išbandytas sausas šampūnas. Tiesa, turiu pripažinti, kad šis daug labiau patiko, nei anksčiau bandytas Tresemme firmos produktas, kuris buvo pats gryniausias nesusipratimas (skaityti čia). Šiuo metu nusipirkau naują Batiste firmos sausą šampūną, tik kitokio kvapo, nes šito nepamėgau. :) 7/10 Kaina: ~2 svarai.


4. Schwarzkopf Got2b Guardian Angel purškiama plaukų priemonė nuo karščio. Labai nuliūdau, kai išgirdau, jog mano mėgstamai youtube tinklaraštininkei šis produktas nepatiko. Man jis pasirodė esąs tikrai neblogas purškaliukas, skaniai kvepiantis, neapsunkinantis plaukų, šiek tiek pridedantis žvilgesio. Už jį mokėjau ~2.50 svaro, naudojau labai ilgai, nors plaukus purškiau po kiekvieno trinkimo. Turiu pripažinti, kad paprastesnė priemonė kartais būna geresnė, nes šiuo metu naudoju Tigi Catwalk purškiklį, bet jo niekaip nepamilstu ir nežinau, ar pamilsiu. Schwarzkopf Guardian Angel pirksiu antrą kartą. 9/10


5. Toliau beveik kasdieną naudoju kūno losjonus iš savo turimos "kolekcijos". Turiu pasidžiaugti, kad man sekasi visai neblogai. Praeitą mėnesį pabaigiau DKNY My New York kūno losjoną. Labai patiko šio produkto tekstūra - visiškai lengva, greitai susigerianti. Tiesa, ilgainiui intensyvus kvapas pradėjo nusibosti, tačiau oda drėkinimu nesiskundė, o man to ir pakako. Šį produktą, kartu su kvepalais, laimėjau Ebay aukcione (šiaip turėtų kainuoti ~6-7 svarus). 9/10


6. Pabaigiau Dove dušo kremą. Tiesa, jį naudojau vietoj skutimosi putų kojoms, nes girdėjau nemažai gerų atsiliepimų, kad nesausina odos, ji lieka labai švelni ir t.t. Nagi sundaudojau, švelniai kvepėjo, bet vis tiek man geriau kojas skusti naudojant putas. :D Taigi kitą kartą, kai pirksiu, naudosiu pagal paskirtį! :) 8/10 Kaina: ~1-2 svarai.


7. Tea Tree Deep Cleansing Nose Pore Strips - visiškai nepatiko. Kokias 4 juosteles sugadinau bandydama teisingai jas prilipinti (niekaip nesupratau, kiek tą nosį reikia sudrėkinti vandeniu, tai tos juostelės į košę pavirto :D), vieną Justulė išbandė, tai irgi sugadino... :D Tik paskutine juostele sugebėjau kelis juoduliukus ištraukti. Nuplėšti buvo labai nemalonu: akys ašarojo, nosis perštėjo, tikrai nemanau, kad taip turi būti. Kainavo 1 svarą, bet ir tiek nevertas gaminys. 2/10.


8. Pabaigėme Yves Rocher skystą rankų muilą. Kvepėjo labai švelniai, "šiltai", kažkokiais apelsinais. Kvapas tikrai tiko rudeniui... Muilas kaip muilas. Nieko labai gero ar blogo negaliu pasakyti. Galėtų kainuoti mažiau, nes jo buvo tik 200ml, o kainavo ~2-3 svarus. 8/10


9. Carmex lūpų balzamo nebaigiau, bet išmetu, nes jaučiu, kad jau baigėsi jo galiojimo laikas. Jį turiu nuo praeitų metų, mėtydavosi mano kuprinėje, gelbėdavo mano skeldėjančias lūpas rudenį, pavasarį ir žiemą. Kaip suprantu yra du žmonių tipai: vieni, kurie mėgsta Carmex, kiti - kuriems Carmex visiškai nepatinka. Tai aš priklausau pirmai grupei, nes man Carmex lūpų vazelinai patinka. Jie turi šaldomąjį poveikį, maloniai kvepia, gerai maitina ir drėkina lūpas. Tik šis tūbelės variantas man nelabai patiko. Kaina: ~2 svarai. 9/10


10. Superdrug Feminine Wash intymios higienos prausiklis taip pat buvo pabaigtas spalį. Viskas su juo neblogai, tik nelabai patiko kvapas. Kaina: ~1.70 svaro. 7/10


Šiam įrašui tiek, pasistrengsiu kuo greičiau įkelti antrąją spalio pabaigtukų dalį.

R. 

3 komentarai:

  1. nesugadinau!!! viskas ten gerai buvo :D nusipirkau tokį patį, įvaldžiau aš tų pleistrų klijavimo techniką :D nors geriau veidą šiaip kuo nors valyt, praust, prižiūrėt, tie pleistriukai tik pažaist :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. nefaini man tie pleistriukai. Kaip man paskui nosis kaito, kai nusiplėšiau.... vieną porą taip "išravėjo", kad iki dabar didelė skylė ant nosies yra :D

      Panaikinti
  2. gali rašyti pvz apie savo all time favoritus! arba pasakoti, ką bandysi! būtų įdomu paskaityti!

    AtsakytiPanaikinti