"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2015 m. gegužės 25 d., pirmadienis

Įdomu gal tik mergaitėms*20

Labas,

Kokie reikalai pas jus su pavasariu? Nes pas mus tai prasti. Nors gamta jau žalia, šiluma kažkaip neišeina dažnai pasidžiaugti: tai didelis vėjas, tai apsiniaukę debesiukai ir lyja, arba į darbą reikia. :D
Pagaliau prisiruošiau paskelbti dar vieną pabaigtukų įrašą. Žadėjau, kad šio įrašo ilgai laukti neteks, tačiau vis tiek šiek tiek uždelsiau, bet geriau truputį vėliau negu labai vėlai. :D Čia, matyt, "pavasarinė" nuotaika taip veikia, kad arba noriu viską daryti, daug ką nuveikti, arba visiškai nieko, tik įsisukti į kaldros kukuliuką ir visą dieną žiūrėti Game of thrones. 

1. Pirmasis pabaigtas produktukas, mini pakuotė - Happy Hippy dušo želė iš Lush. Ją gavau dovanų nuo Tomos, kai buvo atkeliavusi pas mane į svečius. Likau nustebinta gavusi tokių smagių lauktuvių ir šiek tiek susikuklinusi, nes pati nieko nepadovanojau. Na bet gal kitą kartą aš atvažiuosiu į svečius su lauktuvėm, jei kelią rasiu! :D Tai va. Ši Lush dušo želė buvo nereali. Visomis prasmėmis. Aš tikriausiai nesu naudojusi švelnesnės dušo želės (tikrai buvo galima pastebėti skirtumą tarp paprastos dušo želės putų ir šitos Lush dušo želės putų), o ir kvapas laaabai nerealus (labiausiai kvepėjo citrinomis). Jau beveik daugiau nei metus "garbinu" Body Shop dušo želes, bet supratau, kad "dievas" yra pasislėpęs Lush produkte. :D Gaila, kad Lush produktai yra brangūs, tai tik retkarčiais galiu leisti sau jais pasimėgauti. 10/10 


2. Sekantis pabaigtukas - Simple veido prausiklis. Tai prausiklis, skirtas jautriai odai. Pakuotė skelbia, kad šis produktas praturtintas dviem vitaminais (neklauskit, neįsivaizduoju nei kokie jie, nei kaip juos įdėjo į veido prausiklį :D) bei vienu ingridientu, kurį mėgsta oda (???). Jis yra bemuilis, bekvapis. Neapsisprendžiu, ar man jis patiko, ar ne. Tiesa, jo užteko labai ilgai, nes pakuotė padaryta taip, kad reikia stipriau paspausti, norint, kad produktas išbėgtų (tai pliusas, nes produkto gali įsipilti į delną tiek, kiek reikia). Kaina: ~2-3 svarus. 7/10


3. Praeitame įraše džiūgavau Matrix plaukų kondicionieriumi ir sakiau, kad turiu ir šampūną. Jį neseniai pabaigiau, todėl skubu jums parodyti. Kaip ir už kondicionierių, už šampūną fragrancedirect internetinėje parduotuvėje mokėjau tik 4.99 svaro. Tai tikrai nereali kaina už 1l talpos pakuotę. Šampūno kvapas buvo labai gaivus, malonus, lyg kažkokių augalų, ne toks sintetinis, kaip visų lorealių elvitalių, bet ne toks tikras, kaip kokių natūralių šampūnų. Šis šampūnas, anot aprašymo, turėtų suteikti plaukams apimties. Nežinau, ar suteikė, ar ne, nes mano plaukai pirmą dieną po trinkimo visada yra labai pasipūtę. Iš tiesų, labai džiaugiausi šiuo šampūnu, nes jo užteko keliems mėnesiams, plaukus išplaudavo tikrai gerai. Galiu rekomenduoti visoms. 10/10


4. Dar vienas produktas, kuris ne pasibaigė, o kurį aš išmečiau, kai dariau tvarką kosmetinėje - Maybelline maskuoklis. Haha, jūs tik pažiūrėkit, kokia murzina pakuotė! Taip nutiko, nes kažkada jis man nulūžo ir maudama dantelį aš jį išmurzinau. Nežinau, kaip jums, bet man jau nesinori naudoti produkto, kurio pakuotė atrodo šitaip. Negalvokit, kad išmečiau visą produktą, buvau sunaudojusi jo daugiau nei pusę. :) Paskutiniu metu dažniau renkuosi, ne pieštukinio tipo maskuoklius, nes jie man kuo toliau, tuo labiau atrodo per kieti paakių maskavimui. Kainos nepamenu. 7/10 (nelikau labai sužavėta).


5. Dar vienas produktas, kurį išmečiau nepabaigusi - Garnier BB kremas. Galiu pasakyti tiek, kad mano odai jis per daug "sunkus" bei šiek tiek per tamsus, nors turėjau atspalvį "light". Kartas nuo karto savaitgaliais juo pasitepliodavau, bet galiausiai nusprendžiau nebežaisti ir mesti lauk. Nežinau, ar čia sutapimas, ar ne, bet kai tik juo būdavau pasitepusi, vakare rasdavau spuogą ant kaktos. :D Nepatiko. Kainos nepamenu (gal 17-18lt?), pirkau dar būdama Lietuvoje. 4/10


6. Dar vienas daikčiukas, keliavęs į šiukšlinę mano "pavasarinio" valymosi metu - Clinique drėkinamoji veido priemonė. Gerai, kad turėjau mini pakuotę, nes net ir tos nesunaudojau. Tikriausiai liksiu nušvilpta Clinique firmos gerbėjų, bet ši priemonė mano odai tikrai netiko. Po kelių dienų šios priemonės naudojimo mano oda tapdavo nelygi, lyg su mažais gauburėliais, kurių nesimatydavo, bet galėdavau jausti liesdama. Žinau, žinau, skamba nerealiai ir aš tikrai nemoku paaiškinti, kad teisingai įsivaizduotumėt. Kodėl aš manau, kad taip nutikdavo nuo šio kremo? Nes vos nustodavau jį naudoti, po kelių dienų oda tapdavo normali, o vėl pradėjus naudoti - vėl kažkokie odos nelygumai. Gal kas iš jūsų naudojate šį produktą? Pasidalinkite savo įspūdžiais. O aš pilnos pakuotės nepirksiu ir susilaikysiu nuo vertinimo, nes esu pasimetusi. :)


7. Grįžkime prie pabaigtukų. Dalinuosi su jumis labai neblogu Red Tea veido toniku. Jį pirkau T.K.Maxx parduotuvėj vos už 3-4 svarus. Pradžioje buvau gana skeptiška, nes pirmą kartą mačiau šią firmą, bet vis tiek susigundžiau pabandyti. Šis produktas pagamintas Australijoje, nesu įsitikinusi, ar yra natūralus, bet ant pakuotės skelbiama "natural skin therapy", tai matyt arba toks yra, arba linksta į tą pusę. Pakuotė skelbia, kad šis tonikas pagamintas su Afrikos natūralia raudona arbata, kurios ekstrakte yra antioksidantų, vitaminų C ir E, karoteno, kurie padeda kovoti su senėjimo požymiais (taip, aš senstu! 25 metai - tai ne 16). Taip pat, anot pakuotės, raudonosios arbatos ekstraktas užveria poras, šalina odos riebalų perteklių ir kitokius nešvarumus. Pirmieji naudojimo kartai nelabai sužavėjo, tačiau ilgainiui pastebėjau, kad oda tapo malonesnė, gaivesnė. Dažniausiai šį toniką naudodavau vakarais, prieš miegą, nes būtent po dienos darbų norisi atgaivinti odą. :) Rekomenduočiau šį toniką toms, kurios ieško kažko dar nebandyto, netradicinio. :) 10/10 


8. Sunaudojau J. Lopez kvepalus. Tiesą sakant, man jie nelabai patiko, todėl purškiausi jais darbe. Pirkausi nežinodama kvapo, nes susigundžiau nuolaida :D (jo jo... taip ir būna per tas akcijas ir nuolaidas, prisiperku visokių nesąmonių). Tiesa, kvapas laikėsi visai neblogai, tačiau nebuvo man jis toks, kuriuo norėčiau kvepėti, todėl nepirksiu antrą kartą.  Mokėjau 3.99 svaro. 


9. Dar vienas produktas, kurį pabaigiau - Maybelline Lash Sensational blakstienų tušas, bene daugiausiai liaupsių šiais metais surinkęs produktas. Prie šių pagyrų teks prisidėti ir man, nes šis Maybelline gaminys yra to vertas. Turiu pripažinti, kad šio blakstienų tušo silikoninis šepetėlis man pasirodė esąs pats patogiausias iš visų kitų, kuriuos esu bandžiusi: juo lengva padažyti ne tik ilgas, bet ir trumpas blakstienas, produkto ant jo pasilieka tiek, kiek reikia. Blakstienos labai gražiai atskiriamos viena nuo kitos, tampa kur kas ilgesnės ir ryškesnės. Mokėjau ~6 svarus akcijos metu. 10/10.


10. Balance me kūno prausiklį gavau kartu su Glamour žurnalu, kurį kartas nuo karto nusiperku paskaityti. Tiesa, tie kartai dažniausiai būna tada, kai yra pridėtas koks nors mėginėlis. :D Mėgstu išbandyti man nežinomus produktus. Iš Balance me firmos jau buvau bandžiusi veido kremą (galit žvilgtelt čia), todėl labai susigundžiau išmėginti ir kūno prausiklį. Pakuotė skelbia, kad šis produktas yra 99proc. natūralus, itin drėkinantis ir tinkantis net labai sausai odai. Produkto kvapas pasirodė šiek tiek keistas, galbūt kažkokių žolelių, o ne visokių dirbtinių braškių. Šiaip šis produktas neblogai putoja, yra švelnus odai, tas kvapas man gal ir nelabai patiko, tačiau jis nėra bjaurus, tiesiog neįprastas. Abejoju, ar pirkčiau pilną pakuotę, nes šis gaminys yra brangus - 200ml kainuoja 9 svarus. 8/10 (minus vienas balas dėl kvapo ir minus vienas balas dėl kainos).


11. Na ir dar viena dušo želė - Beyonce Midnight heat. Kuo toliau, tuo labiau imu suprasti, kad man nepatinka tos "kvepalų" dušo želės, nes karštas vanduo jų kvapą padaro daug aštresniu ir visai ne tokiu, koks turėtų būti. Nepastebėjau, kad šis produktas nors kiek drėkintų odą. Trumpai drūtai tariant, nesusižavėjau ir antrą kartą nepirkčiau. Kaina: laimėjau Ebay aukcione kartu su kūno losjonu už 5 svarus. 5/10.


Na va. Šiam kartui tiek. Tikiuosi, kad nors apie vieną pabaigtuką jums patiko paskaityti. :)
Gero pirmadienio!

R.

2 komentarai:

  1. Net apsidžiaugiau pamačius naują tavo postą :) Esu ir aš bandžius Lush dušo žėlę ir net to mažo 100ml buteliuko užtenka ilgam. O simple prausiklis visai nieko, esu bandžius ir keletą kremų šios firmos, tai tikrai neblogi atsižvelgiant į kainą :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Smagu, kad nudžiuginau. :D Aha, Lush 100ml užtenka visai ilgam. :) o jau tas kvaaapas.... :))) Aš iš simple firmos tai tik šį prausiklį kol kas bandžiau.

      Panaikinti