"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2014 m. kovo 26 d., trečiadienis

Body Shop'o klaidos mano laimei*


Šiandien diena prasidėjo labai netikėtai. Ne ne, duše kojos neišsisukau... ir į darbą vis tiek reiks eiti. :D Tačiau mane pasiekė prekės iš Body Shop'o internetinės parduotuvės. Svarbiausia, kad mano adresu atkeliavo du siuntiniai: vienas su mano prekėm, o kitas su kažkokios merginos. Iš pradžių nesupratau, kad vienas siuntinys ne man, nes pamaniau, kad mano dvi užsakytas prekes tiesiog sudėjo į skirtingus vokus, bet kai atplėšiau ir pamačiau, kad viduje tai, ko neužsisakiau, labai nustebau. Pirma mintis buvo tokia, kad Body Shop'as kaip naujai pirkėjai atsiuntė dovaną (visai norėčiau, deja...), bet dovanos turėtų būti tikriausiai mažesnio dydžio? Kai pažvelgiau į sąskaitą, viskas paaiškėjo. Pakuotojas netyčia atspausdino ir užklijavo du mano adresus ant skirtingų siuntinių. Šiek tiek pasimečiau... Tada už akies "užkliuvo" klientų aptarnavimo numeris. Labai nenorėjau juo skambinti, nes nėra lengva prisiversti kalbėti angliškai telefonu, tačiau mano atsakomybės jausmas nugalėjo ir paskambinusi kažkokiai moteriai išpyškinau, kad gavau ne tik savo prekes. Po kelių klausimų ir kelių atsakymų, toji moteris pasakė nuostabų sakinį, kurio esmė - už tai, kad buvau sąžininga ir miela, kad paskambinau ir pranešiau, galiu pasilikti ne savo pirkinius ir priimti tai kaip Body Shop'o dovaną. (Iš tikro nelabai ką moteris daugiau ir galėjo padaryti, nes aš tikrai už savo pinigėlius nebūčiau siuntusi tų prekių atgal. Ne mano klaida juk, kodėl aš turėčiau ją taisyti? Tiesiog norėjau pranešti, kad ant dūšios būtų lengviau.) Tai va išsiviepus iki ausų iki dabar sėdžiu....

p.s. aš užsisakiau Nutriganics veido kremą ir Chocomania kvepaliuką... o ta mergina - šampūną ir drėkinamąjį kremą su jūros dumbliais.
p.s.s. mano rožė baigia išprotėti su tais savo žiedais. Juk neseniai buvau nukirpus senus jos žiedus, o tuoj vėl reiks kirpt!

R.

6 komentarai:

  1. ar skaniai kvepia tas chocomania kvepalas???
    ir dar noriu tokios rožės ;(

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. man tai skaniai. aš dabar tos rūšies duškę naudoju... ir dar kada nors galvoju kūno sviestą nusipirkt. toks neįprastas fainas kvapas. :) nuveik į body shopą kokiam akre pauostyt :) aha. rožė gerulė, tik užknisa laistyt... nu kas antrą dieną pilu ir pilu vandenį, o jei neužpilu, tai visi žiedai tik nulinksta :D užpilu ir vėl atsigauna :D

      Panaikinti
  2. neprisiruošiu, nes užknisa, kai iškart pristoja įkėlus koją į parduotuvę :D
    aš vis dar pomidorų neužsėjau :(

    AtsakytiPanaikinti
  3. toks jų darbas. mane čia irgi nužiūrinėja kai nueinu pažiūrinėt :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. Kai kurios klaidos būna labai jau fainos :)) Smagu!

    AtsakytiPanaikinti