"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2013 m. gruodžio 15 d., sekmadienis

Savaitgalis ir idėjos

Praėjo daugiau nei savaitė nuo mano paskutinio įrašo, todėl naudodamasi proga, kad šiandien man vis dar savaitgalis (dar visos 39min. savaitgalio), nusprendžiau brūkštelti porą žodžių. Visų pirma, turėčiau pastenėti, kad tingiu rytoj keliauti į darbą. Ironiška, kad mano pirmadienis yra sekmadienis! Sekmadienį visi turi ilsėtis, o ne kentėti pirmadienio kančias. Bet, anyway, gerai, kad dirbu.
Galiu pasidžiaugti, kad jau turiu naujus darbo batus - kedukus. Jie šiek tiek didoki, tačiau su storesne kojine bus kaip tik. Išsiplovėm "uniformas", tad darbe būsim švaručiai ir gražučiai (na aš beveik gražutė, nes šašas palei nosį vis dar šviečia iš tolo! gąsdinu lenkus darbe :D). Gavome banko korteles ir užvakar atkeliavo laiškai iš insurance! Wuhu! Tikiuosi greitai gausime ir spinteles daiktams pasidėti, nes spyneles jau nusipirkom. :)
Šiandien nusprendžiau, kad man jau nusibodo pusfabrikačiai darbe, todėl prisipirkau daug normalaus maisto ir šią savaitę prieš darbą sukiosiuosi virtuvėje. Pusę dienos sėdėjau MD forume ir skaičiau, ką mergaitės gamina, pasidariau sąrašiuką, ką galėsiu pagaminti aš. Rytojui tiks plovas su pora pakelių apelsinų sulčių. Poryt gal reiks vištienos filė kepint su paprika... Nežinau dar net. Galvojau ir apie čili sriubkę, bet darbe sriuba gal nelabai tinka, o dar čili... ugnim kaip pradėsiu spjaudytis, tai visą sandėlį padegsiu! :D

Kadangi jau vėlu ir nebežinau, ką čia dar parašyti, norėčiau pasidalinti su jumis keliomis aprangos idėjomis. Žinau, kad Lietuvoje jau šalta, tai gal ir nelabai jos tiks, bet Anglijoje vis dar ruduo, todėl tikiuosi, kad šios kelios aprangos idėjos mane įkvėps ir kitą savaitgalį galėsiu nusipirkti ką nors mielo, nes jau labai noriu kažkokio naujo ryzo... tuo labiau, kad čia vienos pagundos visur.

R.












Komentarų nėra:

Rašyti komentarą