"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2013 m. spalio 27 d., sekmadienis

Rudens liūdnumai



Šią apniukusią dieną, "pailgėjusią" 1 valanda, greitai važiuosime į kokį prekybcentrį parsivežti maisto atsargų. Kadangi orai eina vis šaltyn, dienos pasidarė apniukusios ir darganotos, tampa vis sunkiau savyje rasti optimizmo ir noro dėl ko nors stengtis. O dar tas išdygęs spuogas vidury kaktos ir darantis mane panašią į indę!!... Graudu. Tokiais momentais man labai padeda kiti žmonės, besidalijantys savo laime bloguose. Patinka skaityti jų dienos nuotykius, žvalgytis akimirkose, užfiksuotose nuotraukose, ir šiaip džiaugiuosi galėdama tyliai jiems pavydėti jų ryžto ir nuo veidų nedingstančių šypsenų, nors nubyrėję lapai jau nebėra spalvoti ir yra tapę ruda koše.
Sugalvojau parduotuvėje nusipirkti meduolių ir daryti meduolių pyragą. Galbūt tai nors kiek pakels mano ūpą ir nukabintą apatinę lūpą. Gal man trūksta vitamino C? Labai liūdna, kad mano fotoaparatas neveikia, bet galbūt pavyks ką nors matomo užfiksuoti ir telefonu, kad galėčiau pasidalinti su jumis.
Labai norėčiau būti veikliu žmogumi, bet jaučiu, kad esu daugiau tinginukas pelėdžiukas, negalintis iš lovos išlipti anksčiau nei 10 valandą, o užmigti anksčiau vidurnakčio. Kartais pavydžiu savo geriausiai draugei, kuri visur bėga, lekia, bet ir suspėja... Aš sugebu pavargti net nieko neveikdama! Kaip taip gali būti???

Pridedu keletą nuotaikingų nuotraukėlių, kurios mane priverčia nusišypsoti:



R.

4 komentarai:

  1. tavo draugė nesijaučia, kad veiktų ką nors tauraus užtat :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. ir kokį meduolinį pyragą kepsi? jis kepasi ar tik stovi šaldytuve ir yra su bananais? :) duok receptą!

    AtsakytiPanaikinti
  3. tas kur su bananais ir šaldytuve ;D galvoju tik į ką man daryt jį.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Kokios gražios nuotraukos ;)

    p.s. užsuk pas mane http://haveyoumetvita.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti