"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2011 m. balandžio 30 d., šeštadienis

Viskas man nepatinka


Nekenčiu to jausmo, kai galva apsunksta ir tarsi pradeda "spausti" kaktą ir akis (visai kaip dabar). Tokiomis valandomis tiesiog norisi užsimerkti ir vėl užmigti... nesvarbu, kad tik prieš porą valandų pabudau.
Nekenčiu, kai netinkamas oras sugadina planus.
Nemėgstu dainų, kuriose tik tam tikros vietos (pradžia, priedainis, pabaiga) būna gražios. Nors nemėgstu, bet dėl tų vietų vis tiek klausau. Pvz. dabar (nekenčiu priedainio, bet visa kita - tiesiog tobula).
Nekenčiu nuolatinių dvejonių ir neapsisprendimo, nesugebėjimo prisiversti daryt tai, ką turiu...
Nepatinka ir nemokėjimas, suvalgius vieną saldainį, nesuvalgyti daugiau.
Labai nemėgstu savęs už tai, kad niekaip nemoku žvaliai pabusti ryte (na, stryktelt iš lovos su šypsena, vietoj pajuodusių paakių, susiraukusios rožos ir širšių lizdo ant galvos).
Nekenčiu, kad dažnai užsinoriu valgyt tada, kai tik išsivalau dantis... (itin vakarais)
Ai tiek to... kam čia smulkintis. Aš visko nekenčiu.

*Photo by la-child (Deviantart)

2 komentarai:

  1. :D man i pastoviai taip būna, kad išsivaliusi dantis, užsinoriu valgyt :<

    AtsakytiPanaikinti
  2. čia nebesveika bėda su tais dantimis yra... nu man nuolat irgi... :/

    AtsakytiPanaikinti